want?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:36 schreef Karzai het volgende:
Ik vrees dat het het nooit meer wat wordt met Rotterdam
Nou okequote:
Ik schaam me niet voor Rotterdam, nog nooit gedaan ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:54 schreef Karzai het volgende:
Dit bedoel ik nou een Amsterdammer is trots op zijn stad een Rotterdammer schaamt zich ervoor.
Oke wanneer geef je me een rondleiding?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor Rotterdam, nog nooit gedaan ook
Wat leuk is aan Amsterdam is dat het net een prentbriefkaart is, mooi maar teert op het verleden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:54 schreef Karzai het volgende:
Dit bedoel ik nou een Amsterdammer is trots op zijn stad een Rotterdammer schaamt zich ervoor.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat leuk is aan Amsterdam is dat het net een prentbriefkaart is, mooi maar teert op het verleden.
Leuk voor toeristen.
Rotterdam heeft toekomst, daar gaan we vooruit met dubbele stappen.
Zo trots dat ze tegen alle adviezen in toch uit jaloezie een metro aan proberen te leggen, waardoor die hele meuk gaat verzakken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:54 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:54 schreef Karzai het volgende:
Van de 1000 oid?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef Isegrim het volgende:
Zeker een procent of tien van de lampjes op het KPN-gebouw zijn stuk.
Klopt, wat zit daar nu eigenlijk in op het moment? Is 't nog in gebruik?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef Isegrim het volgende:
Zeker een procent of tien van de lampjes op het KPN-gebouw zijn stuk.
klopt vraag maar aan Toekitoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens mij zit KPN er nog gewoon in hoor.
Ik kom er regelmatig en als men er dan achter komt dat ik uit Rotterdam kom moet ik steeds weer dezelfde onzin aanhoren. Vaak ook nog eens van import-Amsterdammers. Mensen die Rotterdam maar niks vinden moeten lekker wegblijven. Vind ik helemaal niet erg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:54 schreef Karzai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |