Dat heeft u goed gezien, mijnheer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dus je dacht dat ik iets anders bedoelde... Maar je weet niet wat... Alleen dat het iets HEEL anders was dan wat ik bleek te bedoelen?
Aan de ene kant bij het Charloisse hoofd, aan de andere kant op de parkkade.quote:
Late reactie maar probeer 's een allochtonen kapper. Goedkoop, gasten kunnen (vaak) echt goed knippen en geen overbodige prietpraat aan je kop.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:19 schreef bioloogje het volgende:
Zo, net even bij de kapper beneden naar binnen gelopen. Ze hadden meteen tijd, zag er allemaal heel net uit. Was een erg grote zaak. Personeel was heel erg vriendelijk. Toen ik er zat vreesde ik dus al snel het ergste, en dat bleek ook terecht te zijn. Of ik even 24 euro nog wat wilde aftikken voor een simpele standaard knipbeurt.![]()
Hebben jullie toevallig nog tips voor een fatsoenlijke kapper met fatsoenlijke prijzen ergens in de buurt van Beverwaard?
Dank, in mijn vorige woonplaats ging ik altijd naar de plaatselijke knipturk. Hier heb ik er echter nog geen gezien. Maar er moet er ergens 1 in de buurt zitten denk ik. Want de gemiddelde persoon hier in de wijk gaat geen 24 euro betalen voor een kapper.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Late reactie maar probeer 's een allochtonen kapper. Goedkoop, gasten kunnen (vaak) echt goed knippen en geen overbodige prietpraat aan je kop.
Ik doe normaal zelf m'n haar met een tondeuse maar als ik soms te lui ben laat ik het hier door een turk in de buurt doen. Kwartiertje werk, kost me tien euro en alles is compleet netjes zoals bijv heel m'n haarlijn strak geschoren met een mes.
'Two girls, one tunnel' ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat heeft u goed gezien, mijnheer.
Zuid zit er vol mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dank, in mijn vorige woonplaats ging ik altijd naar de plaatselijke knipturk. Hier heb ik er echter nog geen gezien. Maar er moet er ergens 1 in de buurt zitten denk ik. Want de gemiddelde persoon hier in de wijk gaat geen 24 euro betalen voor een kapper.
Moet idd maar eens goed gaan zoeken. Maar het is wel jammer. Deze kapper zat recht onder mijn huisje...quote:
Niet veel stappers in dit topic geloof ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef JDx het volgende:
Avond... wilde vanavond even de stad in, iemand een suggestie? Hoor alleen maar Club Vie.
quote:
Nou idd... woon nu in Den Haag, daar valt het ook al tegen, daarvoor in Leiden, was ook niet erg boeiend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet veel stappers in dit topic geloof ik.
Niks mis met Amsterdam verder hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag is in 020 een stuk van de Noord-Zuidlijn afgezonken. De huidige geplande opleverdatum is 2017, dit was ooit 2011. De vertraging die ze daar hebben opgelopen is dus pakweg even lang als de hele aanlegperiode van de metro hier![]()
Hebben ze nogal wel eens een handje van die trambestuurders, levensgevaarlijk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister (20:00) op de Goudsesingel bijna voor mn donder gereden door een tram (bestemming Avenue concordia) die door rood knalde. Zag'm nog net op tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:55 schreef Isegrim het volgende:
Die 'Samurai'-posters overal in de stad (van het Wereldmuseum) doen mij vooral aan Darth Vader denken.Haha! Dat zeiden mijn vriendin en ik ook al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |