je doet goed je best als marketing man topic zo snel vinden en dan ook een account aanmaken. Maar toch zou ik voor de insteekklemmen van wago gaan die hebben meer klemkrachtquote:Op woensdag 12 september 2012 09:35 schreef Renbru het volgende:
Een kunsstof behuizing met daarin de aansluitklemmen is absoluut de beste oplossing. Natuurlijk is het iets duurder dan gepruts met lasklemmetjes maar het is veel overzichtelijker, makkelijker aan te passen maar zeker, en dat is misschien wel het belangrijkst, veilig! Overigens heeft Phoenix Contact, naast schroefaansluitklemmen, natuurlijk ook veerdrukklemmen. De serie PT, dit zijn Push-In (veerdruk)klemmen is een heel goed alternatief voor schroefklemmen. Zeker bij het gebruik van massieve draad biedt dit veel voordeel. Het is super snel en eenvoudig aan te sluiten. Draad strippen , insteken en klaar! Geen gereedschap/ schroevendraaier meer nodig. Er wordt nog wel eens gedacht dat schroefaansluiting beter is maar dat is absoluut niet het geval. Push-In techniek wordt tegenwoordig overal gebruikt. Meer info hierover vind je op : http://www.phoenixcontact.nl/aansluitklemmen/22953_45383.htm
Maak er wat moois van!
Ach, ik heb wel HET antwoord op mijn vraag ipv. een onzin antwoordquote:Op woensdag 12 september 2012 10:26 schreef densmee het volgende:
[..]
je doet goed je best als marketing man topic zo snel vinden en dan ook een account aanmaken. Maar toch zou ik voor de insteekklemmen van wago gaan die hebben meer klemkracht
Zo overduidelijk reclame maken voor je eigen producten doen we maar nietquote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef Renbru het volgende:
Deze uitspraak moet ik echt ten zeerste tegenspreken. Onderzoek tussenbeide fabrikaten laat toch echt iets anders zien. Daarnaast gaat het ook om het aansluitgemak en de wijze waarop de draad weer kan worden losgenomen. Ook daar zijn de verschillen aanzienlijk en moge duidelijk zijn wie hier toch echt als beste uit de bus komt. Gewoon eens uitproberen vereenvoudigd het maken van de keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |