abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116812056
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Aan de andere kant... Het was toch een gezin van Iraakse komaf? Heb jij wel eens mensen uit het Midden Oosten op een camping zien staan? Dat is niet hun ding.
Ik zou niet weten waarom niet. Iemand inkomen zegt niets imo over hun manier van vakantie vieren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116812121
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet. Iemand inkomen zegt niets imo over hun manier van vakantie vieren.
Klopt, maar iemands afkomst vaak wel.
pi_116812183
quote:

[..]

Aan de andere kant... Het was toch een gezin van Iraakse komaf? Heb jij wel eens mensen uit het Midden Oosten op een camping zien staan? Dat is niet hun ding.
Zijn zat mensen die dat doen, ken ook een paar Turkse gezinnen die ook naar een camping gaan.
pi_116812244
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Zijn zat mensen die dat doen, ken ook een paar Turkse gezinnen die ook naar een camping gaan.
Heb ze zelf amper gezien en ik heb al heel wat campings bezocht in mijn leven. Maar goed, het kan natuurlijk. Overal zijn uitzonderingsgevallen voor te vinden.
pi_116812806
Goeie op El Matador, ook ik ben enorm geinteresseerd in deze zaak, ik was zelf op vakantie in Doussard tot 1 sept. en ik begrijp werkelijk niet waarom die familie uberhaupt dat pad met die berg opging, een stukkie verder ligt de Sambuy, dat is een berg met een kabelbaan, restaurantje en mooie wandelpaden.
Was die oma 72? Ik meende gelezen te hebben 77?
Als je 77 bent en dan nog kamperen? en in de bergen lopen?
Ik lees mee.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_116812924
quote:
Als je 77 bent en dan nog kamperen? en in de bergen lopen?
Waarom niet? Mijn oma deed dat nog toen ze 85 was :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116813144
Tsja, het kan ook best wel....maar ik woon op een portiek met oude mensen en die halen nauwelijks de post uit de brievenbus....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_116816347
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:34 schreef Jian het volgende:
Weet je wat ik me ook nog steeds afvraag, waarom zette de Britse politie de buurt waar Hilli woonde af en moesten buren hun huizen verlaten. Waarschijnlijk op zoek naar explosieven!? Maar, waarom zouden er eventueel explosieven in de woning aanwezig zijn?
daar verbaas ik mij ook over. de politie heeft het huis al eerder onderzocht, kort na het bekend worden, toen was er niets te vinden, tenminste geen reden tot paniek. En ineens wordt een deel van de straat afgezett, het bom squad gealarmeerd, dan word het cordon zelfs verder naar achter verplaatst
.. en blijkt er niets aan de hand te zijn (volgens de politie)
  zaterdag 15 september 2012 @ 15:49:02 #184
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_116816713
Die op is echt achterlijk lang, niet even een beknopt overzicht van de feiten, nee wij hier op Fok gaan cluedo doen. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_116818205
Merci beaucoup en shukran (zo, dat was weer genoeg van die lelijke talen 8-)),

Ik zal het wapen aanpassen en de leeftijd van oma checken.

Ja, kamperen voor gegoede Britse moslims in een miljoenenvilla is raar. Voor gegoede Nederlanders hoeft het niet raar te zijn (kampeervolk :P ), maar dit soort hoogopgeleide gegoede klasse Britse allochtonen zie je toch niet op een camping staan? Zeker niet als ie zelf een vakantiehuisje heeft in de Dordogne, dan huur je toch ook een huisje bij Annecy?

Kamperen houdt ook een beetje integreren in. Die oma werd gespot en zei niets tegen anderen. Ok, sprak waarschijnlijk geen Frans, maar toch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116821187
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef Alleskids het volgende:

[..]

daar verbaas ik mij ook over. de politie heeft het huis al eerder onderzocht, kort na het bekend worden, toen was er niets te vinden, tenminste geen reden tot paniek. En ineens wordt een deel van de straat afgezett, het bom squad gealarmeerd, dan word het cordon zelfs verder naar achter verplaatst
.. en blijkt er niets aan de hand te zijn (volgens de politie)
Die 2e huiszoeking ging toch vooral om dat schuurtje achter het huis?
pi_116821233
@El_Matador: Mooie OP.

quote:
• ~15:55-16:00 - RAFfietser komt op plaats delict aan
• ~16:00-16:05 - Lecouer ziet witte Peugeot 306 aan de verkeerde kant van de weg (Britse chauffeur?) naar beneden komen racen. Bestuurder is een man met zwart haar en zwart polo-shirt
De RAF man heeft die witte Peugeot toch ook moeten zien? Of hoe ver bevond Lecouer zich van de plaats delict?
pi_116821339
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:27 schreef TargaFlorio het volgende:
@El_Matador: Mooie OP.

[..]

De RAF man heeft die witte Peugeot toch ook moeten zien? Of hoe ver bevond Lecouer zich van de plaats delict?
Dat was onderaan de heuvel toch? Na de splitsing? En de auto kan hebben gewacht (denk ik) ergens (bosjes?).

Het is echt als een film. Tof om te reconstrueren. Beetje Jason Bourne... :P

Dank je, ja was leuk "werk". Wat denk jij van de scenario's?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_116821528
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat denk jij van de scenario's?
Ik vind het steeds vager worden allemaal.... -O-

Roofmoord, sadistische moord en racistische moord sluit ik eigenlijk uit vanwege plaats en tijdstip.
Ik ga nog steeds voor vete in de familie of spionage.
pi_116821579
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 18:37 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik vind het steeds vager worden allemaal.... -O-

Roofmoord, sadistische moord en racistische moord sluit ik eigenlijk uit vanwege plaats en tijdstip.
Ik ga nog steeds voor vete in de familie of spionage.
Ok. De Britse auto zou daarop kunnen duiden. Maar wat is het motief en welke rol speelt die broer?

Spionage lijkt me logischer. Het is geen crime passionele, zeg maar. En familievetes worden meestal dicht bij huis uitgevochten, lijkt me.

pi_116822496
ik ga voor familie (broer is eerzuchtig en bazig volgens de vermoorde broer) of spionage

ik vind de verklarinng van de RAF piloot wat rammelen, ik zie hem er wel voor aan de dader te zijn en daarna de held te speken als koele redder
pi_116822683
Verbeterde OP:
- dag (7 sep)
- moordwapen
- leeftijd oma
- leeftijden en rol vriendinnen van Philippe D.? Als 3e en 4e op plaats delict?
- Philippe D. was geen fietser, maar wandelaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_116823078
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:13 schreef El_Matador het volgende:
Verbeterde OP:
- dag (7 sep)
- moordwapen
- leeftijd oma
- leeftijden en rol vriendinnen van Philippe D.? Als 3e en 4e op plaats delict?
- Philippe D. was geen fietser, maar wandelaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je OP is prima en was prima. ^O^ Ik volg dit graag
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_116823146
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Je OP is prima en was prima. ^O^ Ik volg dit graag
Gracias.

Wat vind jij van de zaak? Scenario?

pi_116823488
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gracias.

Wat vind jij van de zaak? Scenario?
Oh ik heb daar al eerder uitspraken over gedaan. Philippe zijn uitspraken.

Vier lijken aangetroffen bij Meer van Annecy #2
Verder snap ik geen zak van net als iedereen

[ Bericht 3% gewijzigd door Soury op 15-09-2012 19:40:06 (aanvulling) ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_116823671
Mooi overzicht Matador.

Ik zet m'n geld op inlichtingen/criminelen/losse eindjes.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_116823741
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:08 schreef Alleskids het volgende:

ik vind de verklarinng van de RAF piloot wat rammelen, ik zie hem er wel voor aan de dader te zijn en daarna de held te speken als koele redder
Dat risico ga je als hitman toch niet nemen?
pi_116823885
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat risico ga je als hitman toch niet nemen?
Lijkt mij ook niet.
pi_116830068
quote:

[..]

Dat is inderdaad opvallend. Een Iraaks gezin met een Bürstner caravan en 5-serie Touring. Veel blanker wordt het niet hoor.

Maar wat een onzin dat mensen met een hoog inkomen niet zouden kamperen? En onveilig voor wie? De meeste miljonairs in NL en dat zijn natuurlijk mensen met een vermogen van net een miljoen rijden een Volvo V70 en das geen opvallend dure auto. Wel een auto met een bepaald aanzien maar er staan zat miljonairs op de camping.
pi_116834873
Trouwens ik meen te hebben gelezen dat het oudste meisje al buiten de auto was toen het gebeurde, maar wat deed zij uberhaupt buiten de auto? Dat vind ik ook nog wel een goede vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')