Ik zou niet weten waarom niet. Iemand inkomen zegt niets imo over hun manier van vakantie vieren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Het was toch een gezin van Iraakse komaf? Heb jij wel eens mensen uit het Midden Oosten op een camping zien staan? Dat is niet hun ding.
Klopt, maar iemands afkomst vaak wel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Iemand inkomen zegt niets imo over hun manier van vakantie vieren.
Zijn zat mensen die dat doen, ken ook een paar Turkse gezinnen die ook naar een camping gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Het was toch een gezin van Iraakse komaf? Heb jij wel eens mensen uit het Midden Oosten op een camping zien staan? Dat is niet hun ding.
Heb ze zelf amper gezien en ik heb al heel wat campings bezocht in mijn leven. Maar goed, het kan natuurlijk. Overal zijn uitzonderingsgevallen voor te vinden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die dat doen, ken ook een paar Turkse gezinnen die ook naar een camping gaan.
Waarom niet? Mijn oma deed dat nog toen ze 85 wasquote:Als je 77 bent en dan nog kamperen? en in de bergen lopen?
daar verbaas ik mij ook over. de politie heeft het huis al eerder onderzocht, kort na het bekend worden, toen was er niets te vinden, tenminste geen reden tot paniek. En ineens wordt een deel van de straat afgezett, het bom squad gealarmeerd, dan word het cordon zelfs verder naar achter verplaatstquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:34 schreef Jian het volgende:
Weet je wat ik me ook nog steeds afvraag, waarom zette de Britse politie de buurt waar Hilli woonde af en moesten buren hun huizen verlaten. Waarschijnlijk op zoek naar explosieven!? Maar, waarom zouden er eventueel explosieven in de woning aanwezig zijn?
Die 2e huiszoeking ging toch vooral om dat schuurtje achter het huis?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef Alleskids het volgende:
[..]
daar verbaas ik mij ook over. de politie heeft het huis al eerder onderzocht, kort na het bekend worden, toen was er niets te vinden, tenminste geen reden tot paniek. En ineens wordt een deel van de straat afgezett, het bom squad gealarmeerd, dan word het cordon zelfs verder naar achter verplaatst
.. en blijkt er niets aan de hand te zijn (volgens de politie)
De RAF man heeft die witte Peugeot toch ook moeten zien? Of hoe ver bevond Lecouer zich van de plaats delict?quote:• ~15:55-16:00 - RAFfietser komt op plaats delict aan
• ~16:00-16:05 - Lecouer ziet witte Peugeot 306 aan de verkeerde kant van de weg (Britse chauffeur?) naar beneden komen racen. Bestuurder is een man met zwart haar en zwart polo-shirt
Dat was onderaan de heuvel toch? Na de splitsing? En de auto kan hebben gewacht (denk ik) ergens (bosjes?).quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:27 schreef TargaFlorio het volgende:
@El_Matador: Mooie OP.
[..]
De RAF man heeft die witte Peugeot toch ook moeten zien? Of hoe ver bevond Lecouer zich van de plaats delict?
Ik vind het steeds vager worden allemaal....quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat denk jij van de scenario's?
Ok. De Britse auto zou daarop kunnen duiden. Maar wat is het motief en welke rol speelt die broer?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het steeds vager worden allemaal....![]()
Roofmoord, sadistische moord en racistische moord sluit ik eigenlijk uit vanwege plaats en tijdstip.
Ik ga nog steeds voor vete in de familie of spionage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:13 schreef El_Matador het volgende:
Verbeterde OP:
- dag (7 sep)
- moordwapen
- leeftijd oma
- leeftijden en rol vriendinnen van Philippe D.? Als 3e en 4e op plaats delict?
- Philippe D. was geen fietser, maar wandelaarJe OP is prima en was prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg dit graag
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Gracias.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Je OP is prima en was prima.Ik volg dit graag
Oh ik heb daar al eerder uitspraken over gedaan. Philippe zijn uitspraken.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias.
Wat vind jij van de zaak? Scenario?
Dat risico ga je als hitman toch niet nemen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:08 schreef Alleskids het volgende:
ik vind de verklarinng van de RAF piloot wat rammelen, ik zie hem er wel voor aan de dader te zijn en daarna de held te speken als koele redder
Lijkt mij ook niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat risico ga je als hitman toch niet nemen?
Dat is inderdaad opvallend. Een Iraaks gezin met een Bürstner caravan en 5-serie Touring. Veel blanker wordt het niet hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |