abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2012 @ 07:39:05 #126
3542 Gia
User under construction
pi_116768148
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:22 schreef Montagui het volgende:
Fietsende RAF-piloot is Brett Martin:

[..]

http://nos.nl/artikel/418505-het-leek-wel-een-hollywoodfilm.html

Iets uitgebreider:

http://www.mirror.co.uk/n(...)-british-raf-1322399

Nergens heeft hij het echter over een 'Philippe'. Maar ja, zegt niets.
Die man was net in 't nieuws. Beetje interessant doen.
Getuige? Hij heeft de doden gevonden, maar niets gezien, dus hoezo noemen ze hem een getuige!
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2012 @ 07:59:31 #127
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_116768270
Zou er een verband kunnen zijn met die executie in Milaan? Ik vind het toch twee vrij uitzonderlijke misdaden op slechts een weekje van elkaar.
Are you fokking to me?
pi_116769572
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:59 schreef Marie30 het volgende:
Zou er een verband kunnen zijn met die executie in Milaan? Ik vind het toch twee vrij uitzonderlijke misdaden op slechts een weekje van elkaar.
Ik zie geen enkel verband, buiten dat het beide moorden door vuurwapens zijn. En dat gebeurt nog al eens.

Ik vind het verhaal van onze Britse RAF vriend gevoelsmatig niet heel natuurlijk overkomen. Er zit meer achter dan dit.
pi_116769676
quote:
Daarna ontfermde hij zich over de 7-jarige Zainab, die zwaargewond was neergevallen toen ze probeerde weg te komen van de auto. Volgens Martin moest hij een moeilijke beslissing nemen. Omdat zijn mobiele telefoon het niet deed, moest hij Zainab achterlaten om hulp te halen. Hij vreesde dat haar verwondingen haar fataal zouden worden als hij haar zou meenemen.
Dat lijkt me echt heel moeilijk. :{
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_116769704
En dat was toch allemaal snachts? Of iemand enig idee hoe laat dat was?
pi_116769726
The BMW's engine was still revving and its wheels were spinning, he told the BBC

de motor draaide en de banden slipten? de vader heeft in paniek achteruit willen rijden maar is tegen een aardenwal tot stilstand gekomen? op de foto lijken de achterwielen zich ingegraven te hebben
pi_116769787
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:36 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt heel moeilijk. :{
bovendien was hij op de fiets..het zwaar gewonde meisje achterop de fiets de heuvel afrijden naar het dorp was niet echt een optie lijkt mij
pi_116769956
To do this he needed to break the window which was riddled with bullet holes

op de foto zie je het raam nog deels intact, afgezien van een klein gat waar de kogels door heen gegaan zij

His RAF training meant he was able to keep a clear mind and "take stock" of the situation before deciding on how to proceed, he said

Phillipe D die na hem de heuvel op kwam, spreekt van een paniek en schok reactie
pi_116770178
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef Jian het volgende:

[..]

Is in zoverre interessant dat het blijkbaar boven zijn stand was. Hij verdiende op papier schijnbaar weinig
zijn vrouw was tandarts, die verdient toch ook geld?
pi_116770194

Opvallend van dat slippen. Een e60 touring heeft standaard een anti doorslipregeling, DTC. De chauffeur heeft dit toevallig snel uitgeschakeld ervoor? Dat is een klusje, daarvoor moet je de knop 5-10 seconden indrukken.

Engelstalige toelichting van de werking:

DTC (Dynamic Traction Control) will try to stop the wheels that lose traction from spinning by reducing power to those wheels. In slippery conditions like snow/mud/sand/gravel, you don't want the power reduced to slipping wheels as they all can pretty much be slipping and the system will reduce power to all/most wheels.

"DSC/DTC can be turned off in a situation where some wheel spin is needed to get the cart moving, such as when stuck in the mud or driving up a snowy inclined driveway."
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:09:01 #136
241662 Jian
Well, well, well
pi_116770522
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:55 schreef computergirl het volgende:

[..]

zijn vrouw was tandarts, die verdient toch ook geld?
geen idee, maar als onderzoekers tot de conclusie komen dat hij boven zijn stand leefde zullen ze het eventuele inkomen van zijn vrouw daar toch wel in meegenomen hebben denk ik.
pi_116770552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:47 schreef Alleskids het volgende:
To do this he needed to break the window which was riddled with bullet holes

op de foto zie je het raam nog deels intact, afgezien van een klein gat waar de kogels door heen gegaan zij

het andere raam is niet intact
pi_116771162
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

het andere raam is niet intact
de RAF piloot heeft de motor uitgezet door het raam stuk te slaan. het raam aan de chauffeurskant is grotendeels nog intact, daar kan hij zijn hand niet door hebben gestoken, langs het lichaam van de vader en dan de sleutles omdraaien. het raam aan de achterkant is inderdaad kapot ( 2x meer schoten door heengejaagd in de hoofden van moeder en oma. maar vanmdaar uit de motor uitzetten lijkt mij onmogelijk
pi_116771212
chauffeurskant zit bij britse auto's aan de andere kant toch?
pi_116771995
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:34 schreef computergirl het volgende:
Klopt, en het gat in het raam van de rechtse deur is een stuk groter.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_116772058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Klopt, en het gat in het raam van de rechtse deur is een stuk groter.
En daar kan je prima de motor uitzetten.

Ik zou overigen overal af gebleven zijn en rechtsomkeer gemaakt hebben als een bange vosss :X :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116772452
Vinden jullie het niet opvallend dat er geen linten omheen staan, geen (voet/banden)sporen worden onderzocht maar gelijk Franse agenten omheen struinen?

We hebben het hier niet over een parkeerplaats van asfalt, maar een omgeving van losse modder, grind en andere losse materialen. Uiterst gevoelig voor bruikbare sporen.

Wie kan deze vraag beantwoorden?
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:17:00 #143
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_116774464
Wat zit er eigenlijk op de dakdragers?
Lijkt 1 fietsdrager en een voorsteun van een fietsdrager?

Dat die wielen zich ingraven kan bij een automaat volgens mij gewoon.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_116775488
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:40 schreef Alleskids het volgende:

[..]

bovendien was hij op de fiets..het zwaar gewonde meisje achterop de fiets de heuvel afrijden naar het dorp was niet echt een optie lijkt mij
Hij heeft ook het enige juiste gedaan. Toch... het idee dat er een grote kans is dat het meisje alleen sterft :{ .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_116775950
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:34 schreef computergirl het volgende:
dat is waar ook, helemaal niet meer aan gedacht. :')

maar hoe is de oudste dochter dan buiten de auto gekomen? de passagierskant is dicht. als ze het portier open doet en weer dicht gooit dan was het gebroken glas uit de sponning gevallen lijkt me, zo broos is het geworden.
zou ze over pa heen zijn geklommen en aan zijn kant (waar de deur dan open staat)?
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:03:58 #146
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_116778432
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:00 schreef Alleskids het volgende:

[..]

dat is waar ook, helemaal niet meer aan gedacht. :')

maar hoe is de oudste dochter dan buiten de auto gekomen? de passagierskant is dicht. als ze het portier open doet en weer dicht gooit dan was het gebroken glas uit de sponning gevallen lijkt me, zo broos is het geworden.
zou ze over pa heen zijn geklommen en aan zijn kant (waar de deur dan open staat)?
Misschien was ze al buiten de auto? Toen ze beschoten/geslagen werd. Lijkt me wel logischer aangezien iedereen 2 gaten in het hoofd heeft en zij minder secuur is gedaan.
and made it rain upward
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:24:46 #147
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_116779209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Misschien was ze al buiten de auto? Toen ze beschoten/geslagen werd. Lijkt me wel logischer aangezien iedereen 2 gaten in het hoofd heeft en zij minder secuur is gedaan.
Misschien was ze wel gegijzeld en was daar de afspraak voor het losgeld/informatie...
and made it rain upward
pi_116784043
daar gaat het steeds mee rop lijken, dat de oudste dochter buiten de auto was.

de dader houd de oudste dochter vast,
schiet vader, moeder en oma (professioneel/rustig/gecontroleerd) 2x door het hoofd
op dat moment komt de fietser aan,
dader in paniek en schiet in het wilde weg de fietser neer ( 5 kogels raak, wellicht meerdere kogels missen de fietser, vandaar de 23 hulsen)
dochter worsteld met dader, krijgt klappen op het hoofd
maar weet zich los te wrikken en te vluchten
krijgt nog kogel door schouder
dader vind het welletjes en vlucht weg voor er meer getuigen komen
pi_116784260
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:26 schreef Alleskids het volgende:
daar gaat het steeds mee rop lijken, dat de oudste dochter buiten de auto was.

de dader houd de oudste dochter vast,
schiet vader, moeder en oma (professioneel/rustig/gecontroleerd) 2x door het hoofd
op dat moment komt de fietser aan,
dader in paniek en schiet in het wilde weg de fietser neer ( 5 kogels raak, wellicht meerdere kogels missen de fietser, vandaar de 23 hulsen)
dochter worsteld met dader, krijgt klappen op het hoofd
maar weet zich los te wrikken en te vluchten
krijgt nog kogel door schouder
dader vind het welletjes en vlucht weg voor er meer getuigen komen
Toch onlogisch dat het ene kind uit de auto is terwijl de rest allemaal blijft zitten met een draaiende motor. En hoe verklaar je alle kogelgaten in de auto?
pi_116784529
hoeveel kogelgaten zitten er in de auto?

elk van de 3 volwassene is 2x door het hoofd geschoten.
dus 2x door de voorportierramen geschoten, en er blijkbaar door het andere ruit naar buiten gekomen
4x door achterportierramen

het is ook verwarrend dat de jongste dochter totaal over het hoofd gezien is, die heeft blijkbaar tijd genoeg gehad om zich onzichtbaar te maken onder de rok van haar moeder. dat was dan een hele snelle reactie, een Hans Klok waardige verdwijntruc waar zelfs de toegesnelde politie ingetrapt is

vreemd genoeg staat de auto in zijn achteruit. als er vlucht pogingen waren had pa beter naar voren kunne rijden in plaats van zich klem te rijden tegen het struikgewas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')