vmbo & mbo diploma.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
En welke papiertjes hebben jullie zowel gehaald dan?
Niets moet alles mag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb ook wel eens geen zin in iets maar toch moet ik
Tevens gaat het er niet om hoeveel je verdient, of wat je voor een vooropleiding je hebt, als je het maar naar je zin hebt.quote:
Vind ik een stomme instelling man.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel beter,maar ik heb geen zin meer in school.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is wat de bedrijven willen dat je denkt man
Mbo was mijn max inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ik een stomme instelling man.Tenzij mbo je max was/is.
ctrl alt delete en opnieuw vlc opstarten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef Flippiee het volgende:
Helpik was een serie aan het kijken via VLC en ik ramde op een knopje en nu heb ik alleen nog audio en geen beeld.
Ik doe het zelfde alleen met het verschil dat ik het mbo gedeelte heb overgeslagen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga na mijn mbo gewoon hbo doen en dan uni en dan ben ik 40 ofzo en dan ben ik klaar
Heatseeker!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wat have you been gegeten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |