SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op woensdag 12 september 2012 00:30 schreef Ame_thyst het volgende:
En aangezien Aldie een baas is, zal hij waarchijnlijk nog wel onderweg zijn.*Slow clap*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 00:30 schreef Ame_thyst het volgende:
En aangezien Aldie een baas is, zal hij waarchijnlijk nog wel onderweg zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the grease of society.
Ik ging na schoolreisje ook eens onder de bank zitten was dat de plek waar de vorige beziter van mij plek had gekotst. Was wel opgeruimd maar lagen nog korsten enzo. Het einde van het verhaal was dus dat ik niet verstopt was en de rest van de bus wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Hij komt alleen als jij er niet bent
Beetje hetzelfde gedrag als kinderen die terug komen van schoolreisje en onder de banken zich proberen te verstoppen.
Nooit geweten. Nee, zo streng gelovig ben ik nou ook weer niet dat ik alles heidens vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 06:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Hey mau. WoW is toch alleen voor heidenen en/of atheisten?
Zag een tijdje terug zo'n filmpje van een gristen relifundi die alles en iedereen verketterde die WoW speelde. Minecraft ook trouwens.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nooit geweten. Nee, zo streng gelovig ben ik nou ook weer niet dat ik alles heidens vind.![]()
Misschien iets met zombies ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil een nieuwe map maken, iemand ideeën?
Een larva map.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil een nieuwe map maken, iemand ideeën?
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien iets met zombies ofzo?
Oh dan moet ik maar snel stoppen met minecraft spelen. Nou vaarwel he mensen!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zag een tijdje terug zo'n filmpje van een gristen relifundi die alles en iedereen verketterde die WoW speelde. Minecraft ook trouwens.
Wat een geweldig idee!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien iets met zombies ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |