SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door vogelkooi op 10-09-2012 22:12:32 ]Fear is the grease of society.
Welke treinen vindt jij dan mooi?quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Lorrelies het volgende:
Die vind ik juist echt zó lelijk.....
Gewoon deze bijv.quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Welke treinen vindt jij dan mooi?
Dubbeldekkers!_O_quote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Gewoon deze bijv.
[ afbeelding ]
Of de Thalys
[ afbeelding ]
niet levend neem ik aan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dubbeldekkers!_O_
Toen ik in Keulen was, kwam de Thalys op het spoor voor mij, zat een eend tussen de groeven bij de lampen
Mijn Pa is helemaal gek van treinen dus naast een best wel grote modelspoorbaan in de kelder, halen we om de zoveel tijd ook weleens een setje naar boven om in de huiskamer te leggen, daarom ben ik ook zo gek van treinenquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb echt in zoveel verschillende treinen gezeten... mijn moeder durfde nooit te vliegen dus we gingen altijd met de trein op vakantie naar bijv. Italië of Spanje of zo
Moet zeggen dat er niks mis is met Nederlandse treinen, want die in het buitenland zijn vaak echt verouderd, vind ik.
Ik ben genoeg keren met de trein heen en weer geweest, ook een keertje ergens in 1997? ofzo stond de thalys voor het huisquote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond ze ook altijd leuk, in zekere zin, omdat we ze vroeger eigenlijk alleen voor vakantie gebruikten, dus kreeg ik er altijd een vakantiegevoel van
Nu ik het wel eens puur voor heen en weer reizen gebruik, is dat gevoel nogal weggezakt
Niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:36 schreef vogelkooi het volgende:
Ga zo en nespresso pixie halen.
Iemand evaring met derder partij koffie cups?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |