abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:29:13 #26
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_117107845
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

En dit op regelmaat doen heeft bij jou dus meer gezorgd voor gevoeligheid/genot? Interesting..
Nee, het heeft er voor gezorgd dat het niet ongevoelig werd...
In het bos daar zijn de ..........
  zaterdag 22 september 2012 @ 15:23:26 #27
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_117115957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:29 schreef De-Boswachter het volgende:

[..]

Nee, het heeft er voor gezorgd dat het niet ongevoelig werd...
Hoelang doe je dit al? Want moet je hier na de besnijdenis mee beginnen zodat het resultaat effectief is of mag je ook veel en veel later beginnen(want ik heb 't nog nooit gedaan) ik vraag me dus af of het dan nog wel zin heeft?
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:18:31 #28
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_117119879
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Hoelang doe je dit al? Want moet je hier na de besnijdenis mee beginnen zodat het resultaat effectief is of mag je ook veel en veel later beginnen(want ik heb 't nog nooit gedaan) ik vraag me dus af of het dan nog wel zin heeft?
Hmmmm, nou ik ben er eigenlijk meteen mee begonnen.
Net na de operatie de littekens insmeren met calendula(n) zalf en een beetje over de rest van de eikel.
Toen de hechtingen genezen waren ben ik over gestapt op bodylotion.
Eerst elke dag, na een jaar ongeveer 2 a 3 keer per week.
Tis nu 4 jaar geleden, ben erg tevreden.
Sex is prima. Qua gevoel is het orgasme het zelfde alleen de aanloop er naar toe niet.
Met voorhuid is het meer lineair, zonder is de opbouw gevoellozer, maar op het moment dat het dan echt lekker wordt is het veel intenser.
Maargoed, das mijn ervaring dan he....
Ow, mevrouw De-Boswachter klaagt ook niet....

[ Bericht 0% gewijzigd door De-Boswachter op 24-09-2012 00:33:34 (tiepo) ]
  zondag 23 september 2012 @ 20:59:26 #29
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_117168635
Ik ben besneden zo rond mijn 4e of 5e denk ik wegens problemen met mijn urinebuis. Maar ik moet zeggen dat ik er geen last van heb, nou heb ik ook geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk. Het kan ook zijn dat het een beetje tussen jouw oren is gaan zitten. 'Ik ben besneden dus nu moet ik echt veel minder gaan voelen'. Als ik de verhalen van vrienden hoor en ik hoor hoe lang zij werk hebben, moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel langer kan uithouden dan de meesten denk ik. Vooral met enige drank en condooms die niet extra dun zijn en ja, dat is soms kut. :') Het is nou eenmaal zo dat het wel enige invloed heeft.

Dat verhaal over laagjes eelt op je eikel en dat soort dingen is complete bullshit. Er groeit geen eelt op je lul tenzij je hem elke dag bewerkt met een stuk schuurpapier. Die tips over lotions en dat soort dingen kunnen misschien best wel werken, maar ik heb dat nooit gebruikt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 24 september 2012 @ 00:40:23 #30
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_117179896
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik ben besneden zo rond mijn 4e of 5e denk ik wegens problemen met mijn urinebuis. Maar ik moet zeggen dat ik er geen last van heb, nou heb ik ook geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk. Het kan ook zijn dat het een beetje tussen jouw oren is gaan zitten. 'Ik ben besneden dus nu moet ik echt veel minder gaan voelen'. Als ik de verhalen van vrienden hoor en ik hoor hoe lang zij werk hebben, moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel langer kan uithouden dan de meesten denk ik. Vooral met enige drank en condooms die niet extra dun zijn en ja, dat is soms kut. :') Het is nou eenmaal zo dat het wel enige invloed heeft.

Dat verhaal over laagjes eelt op je eikel en dat soort dingen is complete bullshit. Er groeit geen eelt op je lul tenzij je hem elke dag bewerkt met een stuk schuurpapier. Die tips over lotions en dat soort dingen kunnen misschien best wel werken, maar ik heb dat nooit gebruikt.
:D whehe nee eelt krijg je er echt niet op. Het wordt wel ongevoeliger van schuren tegen spijkerstof (zoals jeans) maar das allemaal maar marginaal.
En met drank en condooms, klopt, soms voel je echt nagenoeg niets.....
Maar das allemaal persoonlijk. Toevallig heb ik dat het zelfde als jij, maar 100 anderen weer niet.

Ach, het lijkt een behoorlijk heftige ingreep, maar eerlijk gezegd vind ik het wel best zo.... :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 17:43:11 #31
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_117360027
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 00:40 schreef De-Boswachter het volgende:

[..]
Wat voor bodylotion gebruik je eigenlijks?
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:39:56 #32
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_117367122
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:43 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Wat voor bodylotion gebruik je eigenlijks?
Huismerk van Kruitvat. Geen idee hoe de meuk heet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')