Nee, het heeft er voor gezorgd dat het niet ongevoelig werd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
En dit op regelmaat doen heeft bij jou dus meer gezorgd voor gevoeligheid/genot? Interesting..
Hoelang doe je dit al? Want moet je hier na de besnijdenis mee beginnen zodat het resultaat effectief is of mag je ook veel en veel later beginnen(want ik heb 't nog nooit gedaan) ik vraag me dus af of het dan nog wel zin heeft?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:29 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Nee, het heeft er voor gezorgd dat het niet ongevoelig werd...
Hmmmm, nou ik ben er eigenlijk meteen mee begonnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hoelang doe je dit al? Want moet je hier na de besnijdenis mee beginnen zodat het resultaat effectief is of mag je ook veel en veel later beginnen(want ik heb 't nog nooit gedaan) ik vraag me dus af of het dan nog wel zin heeft?
quote:Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik ben besneden zo rond mijn 4e of 5e denk ik wegens problemen met mijn urinebuis. Maar ik moet zeggen dat ik er geen last van heb, nou heb ik ook geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk. Het kan ook zijn dat het een beetje tussen jouw oren is gaan zitten. 'Ik ben besneden dus nu moet ik echt veel minder gaan voelen'. Als ik de verhalen van vrienden hoor en ik hoor hoe lang zij werk hebben, moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel langer kan uithouden dan de meesten denk ik. Vooral met enige drank en condooms die niet extra dun zijn en ja, dat is soms kut.Het is nou eenmaal zo dat het wel enige invloed heeft.
Dat verhaal over laagjes eelt op je eikel en dat soort dingen is complete bullshit. Er groeit geen eelt op je lul tenzij je hem elke dag bewerkt met een stuk schuurpapier. Die tips over lotions en dat soort dingen kunnen misschien best wel werken, maar ik heb dat nooit gebruikt.
Huismerk van Kruitvat. Geen idee hoe de meuk heet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:43 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat voor bodylotion gebruik je eigenlijks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |