Met Nouryquote:Op woensdag 12 september 2012 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze moeten eens een topchef allstars maken...(doet masterchef, euh, ieder uitgemolken programma ook)
Pruimpjes inzalvenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze nog wat met worsten en pruimen doen
Petje markquote:
En Ibiquote:
Ik hoop toch dat de pruimpjes rijp genoeg zijn als je het zo zegtquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
(maar daarom heb ik het nooit over biologische kinderbananen)
Die schreeuwen alleen over visquote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo maar weer over naar DWDD, om nou de hele tijd mensen te zien die een visje bakken... daarvoor ga ik wel naar de markt
Van die viswijvenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die schreeuwen alleen over vis
Euhm.....quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef roos85 het volgende:
George Clooney apparaat aan geslingerd
Kan het zijn dat jij m'n koffie hebt? Ik heb nl de verkeerdequote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef roos85 het volgende:
George Clooney apparaat aan geslingerd
Ik weet gewoon dat jij aan iets heel anders denktquote:
Ow, koffie... dat kan ook iddquote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan het zijn dat jij m'n koffie hebt? Ik heb nl de verkeerde
Het zal ook eens nietquote:
Wat ben jij? Vandaag een Livanto cappuccino hier.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan het zijn dat jij m'n koffie hebt? Ik heb nl de verkeerde
hahaquote:
Lungo hierquote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat ben jij? Vandaag een Livanto cappuccino hier.
Tarzan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hahaEen apparaat aanzwengelen... dat doet bzzzzzzzzz, genaamd naar een bekend iemand ...
Een george klooney blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop