Beter dan achter je, in een geheel andere contextquote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik houd mijn opmerkingen voor me
Ah een SP-erquote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef zoem het volgende:
[..]
VVD, hmm. Bestaan er nog ergere smilies dan?
Spui maar hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik houd mijn opmerkingen voor me
SOPN dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef zoem het volgende:
[..]
VVD, hmm. Bestaan er nog ergere smilies dan?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Beter dan achter je, in een geheel andere context
Frank is er niet, dus valt weinig te soppen nuquote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef zoem het volgende:
[..]
SOPpeN, dat laat ik over aan de dames hier
Het staat aan, dat welquote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef zoem het volgende:
Maar uh, kijkt er uberhaupt iemand naar Topchef nu?
Met een lui/scheef/verdwaald oogquote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef zoem het volgende:
Maar uh, kijkt er uberhaupt iemand naar Topchef nu?
Misschien de afwas?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frank is er niet, dus valt weinig te soppen nu
Je derde oog?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met een lui/scheef/verdwaald oog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Je derde oog?Ja, ik post wel eens in TRUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
En het gebruik van naalden. Geen idee wat ik daar van moet vinden...quote:
Voor de botox van Giovanniquote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En het gebruik van naalden. Geen idee wat ik daar van moet vinden...
ze hebben het gelukkig niet over mosselen en aspergesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En het gebruik van naalden. Geen idee wat ik daar van moet vinden...
Jammer dat voor die twee het seizoen voorbij is. Dat had nog wat humor kunnen brengenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze hebben het gelukkig niet over mosselen en asperges
Ze moeten eens een topchef allstars maken...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jammer dat voor die twee het seizoen voorbij is. Dat had nog wat humor kunnen brengen
Misschien gaan ze nog wat met worsten en pruimen doenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jammer dat voor die twee het seizoen voorbij is. Dat had nog wat humor kunnen brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |