abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116616016

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.

Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:

En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!

Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 11-09-2012 19:02:45 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_116639938
Ik heb de OP een beetje opgepoetst en hier en daar wat informatie gecorrigeerd en aangevuld.

Kan het er mee door? :)

Vanavond The Possession in de sneak. Vet!
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:01:10 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116640024
Leuke OP :)
Confidence through competence
pi_116642763
Nogmaals de vraag of iemand hier een fotootje wil plaatsen van die PUC Gold 3D bril? Ben er erg nieuwgierig naar :)
pi_116644923
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand hier een fotootje wil plaatsen van die PUC Gold 3D bril? Ben er erg nieuwgierig naar :)
Als ik vanavond thuis ben maak ik wel een foto'tje. Zelf vind ik hem het meest lijken op een goedkope Ray Ban bril

Zoiets

Hij zit trouwens wel echt 100x beter dan die weggooi dingetjes, veel beter achter je oren, weinig last van enzo.
Fuck the EBU
pi_116646197
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de OP een beetje opgepoetst en hier en daar wat informatie gecorrigeerd en aangevuld.

Netjes !
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_116647468
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef Yesse het volgende:

[..]

Als ik vanavond thuis ben maak ik wel een foto'tje. Zelf vind ik hem het meest lijken op een goedkope Ray Ban bril

[ afbeelding ]
Zoiets

Hij zit trouwens wel echt 100x beter dan die weggooi dingetjes, veel beter achter je oren, weinig last van enzo.
Okay, nette bril.

Ik heb onlangs via eBay deze bril laten overkomen:
Linkje

Zit comfortabel. Morgen bij Ronal The Barbarian eens proberen, kijken oftie goed werkt... ik probeer 3D weer eens een kans te geven.. maar de 2D bril blijft wel paraat :@
pi_116647662
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef wolfrolf het volgende:

echt waar :o

Overal?
pi_116647939
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:32 schreef Lady-Morgana het volgende:

[..]

echt waar :o

Overal?
Was gisteren in Pathé Breda de film.

Ik ben nieuw in het Sneak wereldje... is het niet altijd bij alle Pathés dezelfde film dan?
pi_116648177
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik ben nieuw in het Sneak wereldje... is het niet altijd bij alle Pathés dezelfde film dan?
Volgens mij niet, maar weet het niet zeker :)
pi_116648610
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

er draait inderdaad niet altijd dezelfde film bij alle bioscopen..
soms draaien er dan 2 verschillende films in de sneak
pi_116651017
Hierbij de foto's van de echte Pathe unlimited gold bril:

Edit: ik zie nu dat een van de goude puntjes mist :P het bolletje zit er nog wel maar het gouden laagje is verdwenen :P
Fuck the EBU
pi_116651405
Mooie bril. Het lijkt echt net op zo'n leesbril van de Hema van ¤5 :P

Maar die zitten ook erg comfortabel weet ik puur toevallig :')
pi_116652004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Okay, nette bril.

Ik heb onlangs via eBay deze bril laten overkomen:
[ afbeelding ]Linkje

Zit comfortabel. Morgen bij Ronal The Barbarian eens proberen, kijken oftie goed werkt... ik probeer 3D weer eens een kans te geven.. maar de 2D bril blijft wel paraat :@
Als ie het goed doet is dat misschien wel het bestellen waard. Ik wacht even op jouw bevindingen.

En hopelijk is het the Possesion vanavond, ben wel benieuwd naar die film :)
pi_116672463
The Possession is echt een toffe film. Genoten er van. (@ Pathé de Kuip)

Maar ik heb besloten om maar niet meer naar de Sneak toe te gaan. Wat een kippenhok was het weer. Valt me op dat als men vantevoren weet waar ze heen gaan er een stuk minder halve zolen in de zaal zitten die gaan zitten klootviolen.

Het is wel weer humor dat bij het verschijnen van de titel van de film er gelijk een mannetje of 20 direct opstonden en wegliepen :') Royal sadness.

Wel erg blij dat ik The Possession heb gezien!
pi_116674649
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:

Maar ik heb besloten om maar niet meer naar de Sneak toe te gaan. Wat een kippenhok was het weer. Valt me op dat als men vantevoren weet waar ze heen gaan er een stuk minder halve zolen in de zaal zitten die gaan zitten klootviolen.

Het is wel weer humor dat bij het verschijnen van de titel van de film er gelijk een mannetje of 20 direct opstonden en wegliepen :') Royal sadness.

Ik vond hem niet bijster sterk, hoop goede schrikmomenten die ze lieten liggen, een potentieel goede liftscene die niet bestond en een exorcisme dat zijn kracht haalde uit het vermogen een epileptisch persoon tegen de grond te krijgen. De schrikmomenten die er waren waren van het niveau 'harde klap en fel licht' wat gewoon zonde was. En het meisje, al acteerde ze goed, was te schattig om echt angstaanjagend te zijn op sommige momenten.
Ik heb me wel vermaakt, maar om het echt een toffe film te noemen... daarvoor waren er te veel dingen onlogisch of slecht uitgewerkt.
pi_116675100
quote:
Met de meeste films heb ik hetzelfde gevoel maar horror is zo'n genre waarbij het mogelijk is dat je er gewoon echt niet tegen kan, dan vind ik het niet gek als je gelijk weg gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yesse op 12-09-2012 08:49:36 (Zin klopte niet: was nog vroeg) ]
Fuck the EBU
pi_116675222
@bigbass dat het niet de meest briljante film ooit is ben ik direct met je eens.

Maar ik zat lekker in het sfeertje van de film en ik was niet bezig met letten op wat er allemaal niet in de film zit cq. aan de film mankeert enzo. Goed geacteerd, leuk gefilmd filmpie imo :)
pi_116676861
quote:

Nu baal ik er wel van dat ik gister niet naar pathe de kuip ben gegaan -O-
pi_116677521
Weet iemand of de rode loper actie 's middags of 's avond is??
En dan voor Rotterdam graag.

Gisteren eerste keer naar IMAX geweest, echt mooi.
Hell To The Liars
pi_116678028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:31 schreef Lady-Morgana het volgende:

[..]

Nu baal ik er wel van dat ik gister niet naar pathe de kuip ben gegaan -O-
Vanaf morgen elke avond om 22:05 een voorpremiere van The Possession in De Kuip :)

Enige voordeel dat ik hem gisteren in de sneak heb gezien daar is dat het in de grote zaal was. De "voorpremiere" is in een kleiner zaaltje. Maar die schermen zijn bij De Kuip ook lekker groot imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 12-09-2012 10:25:04 ]
pi_116679843
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:59 schreef Droopie het volgende:
Weet iemand of de rode loper actie 's middags of 's avond is??
En dan voor Rotterdam graag.

Gisteren eerste keer naar IMAX geweest, echt mooi.
Er is sowieso nog weinig over bekend en dat is best jammer eigenlijk. Lijkt me best een leuke actie..
.
Fuck the EBU
pi_116682658
Heb je een PUCG pas. Wil je de nieuwste films zien, maar draaien echt op vreselijke tijden. Blijken ze allang uit te zijn in Amerika. Vervolgens kijk je ze thuis i.p.v. de bioscoop... Lijkt me niet echt de bedoeling.... Baal echt vreselijk van de vreselijke tijden voor juist mooie films (PAC).
pi_116683229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef Deezertje het volgende:
Heb je een PUCG pas. Wil je de nieuwste films zien, maar draaien echt op vreselijke tijden. Blijken ze allang uit te zijn in Amerika. Vervolgens kijk je ze thuis i.p.v. de bioscoop... Lijkt me niet echt de bedoeling.... Baal echt vreselijk van de vreselijke tijden voor juist mooie films (PAC).
Als je vooral naar die arthouse films wilt, is het dan niet een beter idee om donateur van je lokale filmhuis te worden?
pi_116708197
Morgen Ted, heb er zin an! ^O^
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')