Zie het als een compliment, jij bent de eerste die het doet zoals het hoortquote:Op maandag 10 september 2012 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zit te geinen tegen hem, zo van 'als je hier komt, pijp ik je.' Maar hij komt niet, want we zijn beiden met huiswerk bezig. Dus moet ik het morgen maar doen, 'maar dan moet ik het wel afmaken want dat hoort zo.' Ik ben de eerste die hem leeggezogen heeft.Dus zoveel anders kent hij niet.
Zo moeilijk is het niet, zij konden gewoon niet zuigen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie het als een compliment, jij bent de eerste die het doet zoals het hoort.
Is het ook, gister nogquote:Op maandag 10 september 2012 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me goddelijk zo een blowjob...
Lekker achterover leunen....
Nog nooit een bj gehad?quote:Op maandag 10 september 2012 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me goddelijk zo een blowjob...
Lekker achterover leunen....
En jij wel, dus zo gek is het vriendje toch niet? Hij is verslaafd aan je pijpkunsten en wil er een heleboel voor doen, hoeveel mooier wil je het hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, zij konden gewoon niet zuigen.
Pfuh, hij wil me niet eens naar het werk brengen met de auto. Ik mag ook niet in zijn auto rijden. Misschien moet ik maar stoppen met hem pijpenquote:Op maandag 10 september 2012 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En jij wel, dus zo gek is het vriendje toch niet? Hij is verslaafd aan je pijpkunsten en wil er een heleboel voor doen, hoeveel mooier wil je het hebben?
Voor-wat-hoort-wat! hahaquote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pfuh, hij wil me niet eens naar het werk brengen met de auto. Ik mag ook niet in zijn auto rijden. Misschien moet ik maar stoppen met hem pijpen
Oeh, zodra je dat als chantage inzet jongedamequote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pfuh, hij wil me niet eens naar het werk brengen met de auto. Ik mag ook niet in zijn auto rijden. Misschien moet ik maar stoppen met hem pijpen
Misschien mag je wel in de auto pijpen als hij jou naar werk rijdt.quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met mn vriend vrees ik.quote:
Gelukkig ik niet danquote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met mn vriend vrees ik.
Goede combi jaquote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien mag je wel in de auto pijpen als hij jou naar werk rijdt.
Daaromquote:
Ik gebruik het niet als chantage. Sowieso stop ik er ook niet mee hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh, zodra je dat als chantage inzet jongedame![]()
.
Het is 5 min rijden. Zo snel is hij niet klaar.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien mag je wel in de auto pijpen als hij jou naar werk rijdt.
Iemand moet voor meneer DW opkomenquote:Op maandag 10 september 2012 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Ik gebruik het niet als chantage. Sowieso stop ik er ook niet mee hoor, maak je maar geen zorgen.
ik krijg geen hoogte van uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |