quote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind het onzin om te zeggen dat iedereen bi is.
Eens.quote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je ziet toch wel of een man er goed uitziet of niet
Goed verzorgd, ja. Maar echt knap of lelijk niet.quote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je ziet toch wel of een man er goed uitziet of niet
En eensch met haar.quote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind het onzin om te zeggen dat iedereen bi is.
geen zin om het er verder over te hebben sorryquote:Op maandag 10 september 2012 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoelang is dat over dan? Weet natuurlijk de situatie niet maar het is imo ook niet zo dat niemand van je vriendinnen meer mag aanpappen met een (blijkaar leuke ?) gozer omdat jij er wat mee hebt gehad.
Dankje, ik was al bang dat dit handtasje me wat homo maakt.. of een mocro, maar als jij het niet zietquote:
No problemo.quote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen zin om het er verder over te hebben sorry
Hooguit een beetje nepneger.quote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dankje, ik was al bang dat dit handtasje me wat homo maakt.. of een mocro, maar als jij het niet ziet
Je hoopt gewoon dat het zo is.quote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke dan kijk ik er anders tegen aan. Kan gebeuren
Sowieso snap ik de link tussen mooi en aangetrokken tot iemand voelen niet. Ik kan een voorwerp ook heel mooie vinden, maar seks daarmee hebben hoeft echt niet.quote:Op maandag 10 september 2012 20:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind sommige meisjes of vrouwen mooi, maar dan de 'wauw ik wou dat ik er zo uit zag' in plaats van de 'omg zo mooi'
Weetje hoe lastig het is om vrouwen te vinden die ook op vrouwen vallenquote:
Naja, ik denk dat je ergens wel een punt hebt hoor.. maar je kan het ook niet bewijzen of meten. Er zullen vast 100% hetero's zijn dat kan, maar er zijn ook genoeg homo's die niet uit de kast durven te komen dus er zullen ook genoeg bi seksuele (mannen) die het niet toe zouden te geven.. of hetero's die uberhaubt na zouden denken over..quote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke dan kijk ik er anders tegen aan. Kan gebeuren
Wat maar jij hebt dat niet nodig, dat denken andere meisjes als die jou zien toch :SSSquote:Op maandag 10 september 2012 20:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind sommige meisjes of vrouwen mooi, maar dan de 'wauw ik wou dat ik er zo uit zag' in plaats van de 'omg zo mooi'
Dit ja. En nu denk ik vast primitief maar de mens bestaat als man en vrouw, het zou gek zijn als iedereen bi zou zijnquote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso snap ik de link tussen mooi en aangetrokken tot iemand voelen niet. Ik kan een voorwerp ook heel mooie vinden, maar seks daarmee hebben hoeft echt niet.
Spreek je over paar maanden/weken/dagen wel weer.quote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weetje hoe lastig het is om vrouwen te vinden die ook op vrouwen vallenop m'n opleiding zijn er gelukkig wel wat
![]()
Maar heb ik nu niet meer nodig.
Weet nietquote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat maar jij hebt dat niet nodig, dat denken andere meisjes als die jou zien toch :SSS
quote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso snap ik de link tussen mooi en aangetrokken tot iemand voelen niet. Ik kan een voorwerp ook heel mooie vinden, maar seks daarmee hebben hoeft echt niet.
Nja ik denk dus dat iedereen wel een beetje bi is maar het niet durft toe te geven of omdat ze er anders tegenaan kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja, ik denk dat je ergens wel een punt hebt hoor.. maar je kan het ook niet bewijzen of meten. Er zullen vast 100% hetero's zijn dat kan, maar er zijn ook genoeg homo's die niet uit de kast durven te komen dus er zullen ook genoeg bi seksuele (mannen) die het niet toe zouden te geven.. of hetero's die uberhaubt na zouden denken over..
Maarja, als 2 (hetero) mannen op een onbewoond eiland gaan zitten, wie weet.. misschien komt de bi-heid dan in ze los
We'll seequote:Op maandag 10 september 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spreek je over paar maanden/weken/dagen wel weer.
gr gr
Ik denk eigenlijk dat biseksualiteit een foutje in de hersenen iets/iets aangepraat.quote:Op maandag 10 september 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit ja. En nu denk ik vast primitief maar de mens bestaat als man en vrouw, het zou gek zijn als iedereen bi zou zijn
neuh, ik ben principeloos en extreem anti-homo-fobisch.quote:Op maandag 10 september 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja ik denk dus dat iedereen wel een beetje bi is maar het niet durft toe te geven of omdat ze er anders tegenaan kijken.
Of dat ze het gewoon niet willen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Homoseksualiteit is ook een afwijking (in de hersenen). Zij hebben een ander (deel in de) hersenen dan hetero's (mannen en vrouwen).quote:Op maandag 10 september 2012 20:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat biseksualiteit een foutje in de hersenen iets/iets aangepraat.In de natuur komt het volgens mij helemaal niet (of amper, inb4 de linkjes dus
) voor. Want voor je soort is dit heel gevaarlijk, puur naar de voortplanting kijkend.
Ik zeg hiermee niet dat het nep is, maar gewoon een foutje. Net zoals dat blauwe ogen en blonde haren dat zijn.
HET IS EEN AANDOENING, ABOMINATIONNNNNNNN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |