Had je maar niet moeten trouwenquote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Seksen
Cif ligt te snurken op de bank..................Morantiek ten top... alweder
quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Seksen
Cif ligt te snurken op de bank..................Morantiek ten top... alweder
quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten trouwen
SNEL, SCHEIDEN, NU!quote:
Meh..... misschien moet ik ook maar gewoon toegevenquote:
5 oogschaduws, Rose Gold blush, lippenbalsems, 2quote:Op maandag 10 september 2012 18:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ren wat heb je gekocht/gratiz uitgegeven?
Geil. Vooral die piercingsquote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik suggereer zoiets:
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
5 oogschaduws, Rose Gold blush, lippenbalsems, 2Body cleanser, Mini facial kit van Balm Balm, allemaal spulletjes zodat ik ze kan proberen, One love organics masque/scrub, eyeliner
![]()
Geen nagellak, maar ciaté trekt me niet zo en de ORLY's die er verkocht worden vind ik ook niet zo boeiend
Zeer goeien idee !!quote:
Nicequote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
5 oogschaduws, Rose Gold blush, lippenbalsems, 2Body cleanser, Mini facial kit van Balm Balm, allemaal spulletjes zodat ik ze kan proberen, One love organics masque/scrub, eyeliner
![]()
Geen nagellak, maar ciaté trekt me niet zo en de ORLY's die er verkocht worden vind ik ook niet zo boeiend
Ik had al zooo lang niet gefaald. Dus het was wel fijnquote:Op maandag 10 september 2012 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook falen.. Maar ja...what's new![]()
telefoonnummer deactiveren?quote:Op maandag 10 september 2012 18:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan nu ook niet falen van mijn eigen geld, want ik heb mijn telefoonnummer moeten deactiveren bij ING, en er staat nog geen 5 euro op mijn rekening momenteel, dus ik kan niets.
Vooral als het ook nog gewonnen is ook woeiquote:Op maandag 10 september 2012 18:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had al zooo lang niet gefaald. Dus het was wel fijn
Ja, want ik heb een nieuw nummer, dus mijn tancodes kwamen bij mijn oude nummer aanquote:Op maandag 10 september 2012 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
telefoonnummer deactiveren?
Ja, dat was wel een fijn detailquote:Op maandag 10 september 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vooral als het ook nog gewonnen is ook woei
NOES WAAROM?quote:
Vind ik ook normaal. Is bij ons ook maar één keer gebeurd, maar onze buren houden veel vaker feestjes. Dan hebben we ook nog eens twee kroegen een stukje verderopquote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
De studenten hebben weer eens hun jaarlijkse intro-feestje. Leuk, maar de herrie is door de halve buurt te horen en de slaapkamers liggen hier aan de voorkant.
Het is in 5 jaar precies 1 keer gebeurd dat ze een briefje in de bussen hebben gedaan waarop ze lieten weten tot hoe laat het zou duren en aankondigde dat er geluidsoverlast kon zijn, met de melding dat we uiteraard langs mochten komen enz.
Ben ik nou een oud wijf dat ik zo'n briefje dat niet meer dan normaal vind?Zeker op een doordeweekse dag..
Jup zeker normaal. Ik heb er echt geen probleem mee als ze dit op vrijdagavond of zaterdag doen... Maar in de week... neequote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
De studenten hebben weer eens hun jaarlijkse intro-feestje. Leuk, maar de herrie is door de halve buurt te horen en de slaapkamers liggen hier aan de voorkant.
Het is in 5 jaar precies 1 keer gebeurd dat ze een briefje in de bussen hebben gedaan waarop ze lieten weten tot hoe laat het zou duren en aankondigde dat er geluidsoverlast kon zijn, met de melding dat we uiteraard langs mochten komen enz.
Ben ik nou een oud wijf dat ik zo'n briefje dat niet meer dan normaal vind?Zeker op een doordeweekse dag..
Het was ook heul niet spannend; maar ik schrokquote:
Die was afgelopen weekend al jonguhquote:Op maandag 10 september 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
gaat om populaire filmpjes op internet. En ging om de youtube gathering die binnenkort plaats vindt en waar mensen (floggers ofzo) samen komen die dus geld verdienen met hun filmpjesMaar was nog geen 2 minuten
Dit is een studentencomplex naast een woonwijk. Ze hebben zelf denk ik niet door tot hoever ze te horen zijn, want op de balkons maken ze ook altijd veel herrie. Maar nu zitten ze met z'n allen buiten, dus dan hoor je het echt wel.quote:Op maandag 10 september 2012 18:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind ik ook normaal. Is bij ons ook maar één keer gebeurd, maar onze buren houden veel vaker feestjes. Dan hebben we ook nog eens twee kroegen een stukje verderop
Ik schrik sowieso altijd van Veronicaquote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het was ook heul niet spannend; maar ik schrok
En van Masjaquote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik schrik sowieso altijd van Veronica
Ooooquote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die was afgelopen weekend al jonguh![]()
![]()
Kun je niet heel subtiel zeggen, hoi, ik ga slapen, trusten! of is het daar te ver weg voor? Dat doe ik altijd bij de dronken negers voor de deur die heeeel haaard gaan praten.quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is een studentencomplex naast een woonwijk. Ze hebben zelf denk ik niet door tot hoever ze te horen zijn, want op de balkons maken ze ook altijd veel herrie. Maar nu zitten ze met z'n allen buiten, dus dan hoor je het echt wel.
Als ze in de zomer nog wel eens tot half 1 bezig zijn op de balkons heb ik daar ook echt last van.
Maar de politie bellen vind ik ook weer zowat.![]()
Gelukkig duurt het zelden later dan 12 uur, daarin zijn ze wel goed opgevoed. Maar het jaar dat ik stage liep en dus rond 5 uur m'n nest uit moest was ik ook niet blij met die 12 uur
quote:Op maandag 10 september 2012 18:38 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ingepakt, moeders auto voor de deur, volgens mij kan ik dan eindelijk naar Limburg, met 7u vertraging
Natuurlijk was ik er bij, ik ben keibelangrijk!!!!quote:Op maandag 10 september 2012 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OoooWas je er bij??
![]()
Als nieuwen flogger... bijna... toch?
![]()
Is te ver weg, Er zit zelfs nog een sloot tussenquote:Op maandag 10 september 2012 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je niet heel subtiel zeggen, hoi, ik ga slapen, trusten! of is het daar te ver weg voor? Dat doe ik altijd bij de dronken negers voor de deur die heeeel haaard gaan praten.
Ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vanaf nu gaat alles goed Lin, ik stem ervoor
Succesquote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik gaat weer, de Poetel gaat voor het eerst naar de cursus vanavond![]()
Werken voor z'n brokken zal die!![]()
Behendigheid??quote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien poetel meenemen!quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is te ver weg, Er zit zelfs nog een sloot tussen. Ik ben dus zeker niet de enige die er last van heeft.
En om daar als meisje van 1,65 langs al die dronken gasten te gaan vind ik ook niet zo'n strak plan. (Zijn studenten van de TU, dus voornamelijk mannen/ballen)
Tofheid ! Succesquote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou voor mij 'dure' laarzen zijn; maar te zien welkequote:Op maandag 10 september 2012 18:43 schreef RenRen- het volgende:
130 euro voor laarzen is best een normaal bedrag toch?
Voor mij ook, maar ik vind alle schoenen duurquote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zou voor mij 'dure' laarzen zijn; maar te zien welkeSoms is het het waard
Ja als het mooie en warme zijn enzulksquote:Op maandag 10 september 2012 18:43 schreef RenRen- het volgende:
succesquote:
Daaromquote:Op maandag 10 september 2012 18:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar ik vind alle schoenen duurMaar ik wil fijne warme schoenen voor de winter die even warm zijn als uggs maar er niet zo uit zien
Als ze van leer of suede zijn is het best een normale prijs. Begint meestal vanaf ¤100 ongeveer.quote:Op maandag 10 september 2012 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Ja heb ik nog niet, ik keek bij Steve Madden en schrok van de prijzen, maar het is wel kwaliteit... Ik koop alleen in de sale eigenlijk, maar ik moet echt goede schoenenquote:Op maandag 10 september 2012 18:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja als het mooie en warme zijn enzulks
Pics?
Steve Madden is wel ietsjes duurder dan de gemiddelde schoenwinkel. Maar dan heb ik het over 10-20 euro. Voor laarzen valt dat in het niet.quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja heb ik nog niet, ik keek bij Steve Madden en schrok van de prijzen, maar het is wel kwaliteit... Ik koop alleen in de sale eigenlijk, maar ik moet echt goede schoenen
Steve maddensquote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja heb ik nog niet, ik keek bij Steve Madden en schrok van de prijzen, maar het is wel kwaliteit... Ik koop alleen in de sale eigenlijk, maar ik moet echt goede schoenen
Misschien eens een rondje stad doen om te kijken wat ik opzij moet gaan zetten de komende maand(en), anders ben ik weer eens te laatquote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Steve Madden is wel ietsjes duurder dan de gemiddelde schoenwinkel. Maar dan heb ik het over 10-20 euro. Voor laarzen valt dat in het niet.
Van die shabby laarzenquote:
Maar je hebt zoveel mooiere comfy laarzen dan uggsssssquote:Op maandag 10 september 2012 18:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van die shabby laarzenMaar weet niet of ik echt zoiets neem. Als het maar warm is. Comfort vind ik belangrijker dan wat dan ook
Daarom ook uggs.
Ik heb ze nooit gevondenquote:Op maandag 10 september 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar je hebt zoveel mooiere comfy laarzen dan uggsssss![]()
![]()
Nevertheless: Ik heb een paar nepperds voor op wintersport![]()
sorryquote:Op maandag 10 september 2012 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom zit ik op de stevemadden site laarzen te kijken
Maar als je suggesties hebt zijn ze welkomquote:Op maandag 10 september 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar je hebt zoveel mooiere comfy laarzen dan uggsssss![]()
![]()
Nevertheless: Ik heb een paar nepperds voor op wintersport![]()
Mmmm.... ja ik met mijn standaard easy maatquote:Op maandag 10 september 2012 18:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar als je suggesties hebt zijn ze welkom
Ik heb best een oké maat hoor. Maar ze zijn breed en ik krijg enorm snel blarenquote:Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mmmm.... ja ik met mijn standaard easy maatKan me voorstellen dat je niet blijft zoeken
Ik zal eens rondkijken of ik leuke eckte winterlaarzen vindquote:Op maandag 10 september 2012 19:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb best een oké maat hoor. Maar ze zijn breed en ik krijg enorm snel blaren
Ja daaromquote:Op maandag 10 september 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal eens rondkijken of ik leuke eckte winterlaarzen vindMoeten nu wel weer in de winkels komen te liggen idd
Ja inderdaad. Dat is gewoon mode ofzo. Ik wil gewoon lage stappers. Warm. Zodat mijn tenen niet koud wordenquote:Op maandag 10 september 2012 19:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik met mijn maatje 42/43 proberen leuke, affordable laarzen te kopen is ook een dramaheb vorig jaar leren laarsjes in de sale gekocht voor 70 euro, en wil eigenlijk ook nog zwarte enkellaarsjes maar wel stevige vanwege knie enzo. Dus die zijn vaak ook duur. Maar tegenwoordig zijn alle enkellaarsjes met een hak
Ja precies. Ik heb nog wel m'n grijze Uggs, die zijn wel heel warm enzoquote:Op maandag 10 september 2012 19:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat is gewoon mode ofzo. Ik wil gewoon lage stappers. Warm. Zodat mijn tenen niet koud worden
Ik doe ze altijd gewoon overal bij aanquote:Op maandag 10 september 2012 19:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb nog wel m'n grijze Uggs, die zijn wel heel warm enzomaar die staan ook niet bij alles
Hebbie op danquote:Op maandag 10 september 2012 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gegeten en weer buikpijn, joepie
Broccoli met gekookte aardappels en kip krokantschnitzel. Normaal eten dusquote:Op maandag 10 september 2012 19:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hebbie op dan
Ik heb ook last van m'n buik, dat komt wss door de nieuwe meds.
In het engels, ja.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo ren renrnrnenrnenrrrnrnrnnnyyy! Jij had de games of thrones boeken; niet?Zijn ze leuk?
Het eerste boek vond ik echt leuk, twee is me iets teveel militair geblaat en drie ben ik nog in bezig.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo ren renrnrnenrnenrrrnrnrnnnyyy! Jij had de games of thrones boeken; niet?Zijn ze leuk?
Maar leest verder wel goed weg?quote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het eerste boek vond ik echt leuk, twee is me iets teveel militair geblaat en drie ben ik nog in bezig.
Ik vond het prima lezen.quote:Op maandag 10 september 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar leest verder wel goed weg?
Ik ben nu bij mijn laatste boek van fifthy shades bezig (niet ech literiaire hoogstandjes; maar goed); en ben nu al aan het kijken voor andere
Ok thxquote:
Sounds like funquote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef megamandy het volgende:
Game of Thrones
Wil deze doen:
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef megamandy het volgende:
Game of Thrones
Wil deze doen:
[ afbeelding ]
hunger games is echt gewoon uber goed ende tofquote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik heb ook 150 shades of grey gelezen. Niet echt hoogstandjes inderdaad
Nu wilde ik ook aan hunger games beginnen, heb net deel 1, 2 en 3 geleend van de wereldbieb. Lekker op de ierieder
1 2 en 3 jongehquote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hunger games is echt gewoon uber goed ende tofDie kon ik echt niet wegleggen
Menig nachten tot 2u zitten lezen
150?
Dat klinkt tof.quote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef megamandy het volgende:
Game of Thrones
Wil deze doen:
[ afbeelding ]
quote:
Ja momenteel boeit mij het 3de boek niet zo.quote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Deel 3 was beetje anticlimax. Zonder in 1000 stukken uiteen te zijn gespat
En de inner godnessquote:Op maandag 10 september 2012 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Deel 3 was beetje anticlimax. Zonder in 1000 stukken uiteen te zijn gespat
Ik hoop dat het toch echt iets met elena zal zijn; want anders is het echt maar een zielig 'stukje' in het boekquote:Op maandag 10 september 2012 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er komt nog wel iets aan, een soort van spannend iets. Dus lees hem maar gewoon uit, je bent nu al zķ ver
Neenquote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik het maar gewoon verklappen dan ben je er van af
Ja, het duurt wel even om erin te komen. Maar ik denk dat dat onderweg is. Maar het is dan ook een serie van 6 boeken en 800 pagina's van het eerste boekquote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ugg-klompen, maar daar ben ik ook heel erg om gepest.quote:Op maandag 10 september 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Ren, je hebt ook mooie elegante uggsIk heb een paar met sleehakken
![]()
Maar dan moet je heul veul mazzel hebben, want duur![]()
Tenzij je net als ik het laatste paar in de uitverkoop vind, wat geheel per ongeluk jouw maat is en is afgeprijsd van 350 naar 100 euro
klompen?quote:Op maandag 10 september 2012 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het duurt wel even om erin te komen. Maar ik denk dat dat onderweg is. Maar het is dan ook een serie van 6 boeken en 800 pagina's van het eerste boek
[..]
Ik heb ugg-klompen, maar daar ben ik ook heel erg om gepest.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG MUZIEK IS UIT![]()
Zou de politie al gekomen zijn, of zou er een dode zijn gevallen?
yup, zit ook bont inquote:
Gaafquote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
yup, zit ook bont in![]()
Die bruine rechts waren mijn eerste paar en zijn stiekem te klein.
M'n ouders hebben ze meegenomen uit Amerika en ze zitten net wat te strak om de voeten heen.
Maar ik vind ze zo leuk.
En ik heb nog grijze, die heb ik een paar dagen na het maken van die foto gekocht
BUY ALL UGGSquote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef Diconnected het volgende:
OMFG EN TOEN IK DAT POSSTE KREEG IK NEWSLETTER VAN UGG BINNEN!!!11!! HET IS EEN TEKEN!!!11!!
ja zit nu op de website, en ze hebben best veel hele leuke normale modellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef RenRen- het volgende:
Lolwhut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef dan een bloemetje ofzo.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik kijk niet ik kijk niet lalalalalaquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja zit nu op de website, en ze hebben best veel hele leuke normale modellen![]()
Ik heb alleen volle prijs betaald voor die zwarte classic talls en de paarse classic shortsquote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
GaafIk heb ook grijze kuitlaarzen. Maar uggs zijn veeel duurder dan andere laarzen.... maar wel zeker warm
plak er een plastic kristal op en het moet kunnen, toch?quote:Op maandag 10 september 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze denken echt dat er mensen willen trouwen op uggs
http://www.uggaustralia.n(...)lectie,nl_NL,sc.html
Dat zijn neppertsquote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zie zo vaak van die meisjes naast hun Uggs lopen. Dat kan toch niet goed zijn?
Dat zijn neppe, echte zijn best stevigquote:Op maandag 10 september 2012 22:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zie zo vaak van die meisjes naast hun Uggs lopen. Dat kan toch niet goed zijn?
Maar. Heb jij nooit koude voeten in de winter? Dat vind ik fijn aan uggs, dat heb ik eigenlijk niet meerquote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Charmant.![]()
Hoe dan ook, ik vind het sloffen.
Thuis draag ik sloffen, buiten draag ik normale schoenen? Het is bij ons nauwelijks zo koud dat we ons in het bont moeten kleden.quote:Op maandag 10 september 2012 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar. Heb jij nooit koude voeten in de winter? Dat vind ik fijn aan uggs, dat heb ik eigenlijk niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(in spoiler voor mobiele gebruikers, want groot)
Inclusief schaap door de hele schoen![]()
Probleem is alleen dat dat schaap niet echt diervriendelijk verkregen schijnt te worden en dat ik ze dus eigenlijk principieel niet meer wil kopen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Vind je?quote:Op maandag 10 september 2012 22:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Thuis draag ik sloffen, buiten draag ik normale schoenen? Het is bij ons nauwelijks zo koud dat we ons in het bont moeten kleden.
Ik heb hele slechte bloedcirculatie. Mijn voeten gaan letterlijk pijn doen als het ook maar een beetje vriest. Het enige wat werkt zijn uggs of m'n snowboots, die ook niet bepaald charmant zijnquote:Op maandag 10 september 2012 22:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Thuis draag ik sloffen, buiten draag ik normale schoenen? Het is bij ons nauwelijks zo koud dat we ons in het bont moeten kleden.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil dezeIk ook! En een rijke ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(in spoiler voor mobiele gebruikers, want groot)
Inclusief schaap door de hele schoen![]()
Probleem is alleen dat dat schaap niet echt diervriendelijk verkregen schijnt te worden en dat ik ze dus eigenlijk principieel niet meer wil kopen![]()
Wat zijn dikke gympen?quote:Op maandag 10 september 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind je?Ik heb regelmatig enorm koude tenen in de winter, zelfs in dikke gympen
Gympen die niet als allstars of vans van stof gemaakt zijnquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gympen die niet als allstars of vans van stof gemaakt zijn![]()
Het is niet zo dat ik me met uggs een sexy wijf voel ofzo, maar dat is eigenlijk nooit het geval, dus dan maar een warm wijf
Ik zou pas spijt hebben als het mijn trouwfoto's waren, verder sta ik toch nooit op de foto eigenlijkquote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk gewoon dat jullie over tien spijt hebben als jullie de foto's van vroeger terug kijken. Net als die enorme brillen die nu weer in zijn
quote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou pas spijt hebben als het mijn trouwfoto's waren, verder sta ik toch nooit op de foto eigenlijkik ben gewoon niet zo mode. ish. ofzo.
Iedereen heeft spijt als ze foto's van tien jaar geleden zienquote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk gewoon dat jullie over tien spijt hebben als jullie de foto's van vroeger terug kijken. Net als die enorme brillen die nu weer in zijn
Iedereen draagt ze, het valt niet meer op.quote:Op maandag 10 september 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iedereen heeft spijt als ze foto's van tien jaar geleden zien
En mooi kan ik ze niet noemen nee, maar lelijk vind ik persoonlijk ook meevallen.. Maar dat zou gewenning kunnen zijn
Mooi he?quote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
Die sleehak uggs zijm nog wel tofverder zag ik met 30 graden nog meisjes met uggs
![]()
Ik doe dit jaar nog met de mijne voor het 4e jaar ofzo. Ga er wel een in de sale halenquote:Op maandag 10 september 2012 22:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben wel op zoek naar een nieuwe jas dus. Maar winterjassen zijn vrij duur.
Ja, maar zie de foto's in het vorige topic.quote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar nog met de mijne voor het 4e jaar ofzo. Ga er wel een in de sale halen![]()
Oversized is hip jonguhquote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar zie de foto's in het vorige topic.
Kan die foto's niet vinden, in topic 70?quote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar zie de foto's in het vorige topic.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan die foto's niet vinden, in topic 70?
Jas 1 valt toch wel mee? Zit hij ook nog zo strak met een dik vest of een dikke trui?quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jas 1
[ afbeelding ]
Jas 2 met extra gratisch heupen
Bij jas 1 ben ik aan het aantonen dat ik geen gaatjes meer over heb in de riemquote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jas 1 valt toch wel mee? Zit hij ook nog zo strak met een dik vest of een dikke trui?
Je hebt nu geen beschermlaag meer he?quote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij jas 1 ben ik aan het aantonen dat ik geen gaatjes meer over heb in de riem. En ik draag geen dikke truien of dikke vesten!
Asperientje en slapen en hopen dat het morgen voorbij is?quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik blijf drinken maar helpt niet, en ik zeik me kapotlol
Oh. Dan is een nieuwe jas wel een goed ideequote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij jas 1 ben ik aan het aantonen dat ik geen gaatjes meer over heb in de riem. En ik draag geen dikke truien of dikke vesten!
Het zal mij benieuwen! Ik heb vandaag een uur in de vriezer gestaan met -20 (okay, met de deur open!) in mijn Appie shirtje. Nergens last van.quote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt nu geen beschermlaag meer he?
Volgens mij is mijn interne thermometer echt kapotquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen! Ik heb vandaag een uur in de vriezer gestaan met -20 (okay, met de deur open!) in mijn Appie shirtje. Nergens last van.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn interne thermometer echt kapotToen ik dat deed met de lange appieshirtjes en de bodywarmer en handschoenen moest ik echt om de minuut naar buiten om op te warmen
Bij kleine lengte kan een paar kilo ook al een heul verschil makenquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind het bijzonder hoe een paar centimeter meer of meer in lengte zo veel verschil kan maken in postuur. Meisje van I didn't know I was pregnant woog 85 kilo en ze was echt rond, en ik ook zoiets en ik ben wel dik, maar niet zo rond.
Paar centimeter lengte kan dan al veel verschil maken geloof ik. Ik moet gewoon groeien, dan is dit ook opgelost!quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij kleine lengte kan een paar kilo ook al een heul verschil maken
Goeden plan welquote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Paar centimeter lengte kan dan al veel verschil maken geloof ik. Ik moet gewoon groeien, dan is dit ook opgelost!
quote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker iedereenBeterschap Spees
Dankjewel chick, slaap lekkerquote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker iedereenBeterschap Spees
Kwart over 7??!?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zit al sinds kwart over 7 op kantoor
Ja meneer moest vroeg naar zijn werk en ik kon een lift krijgen, het is kwartier met de auto en 50 minuten met ov dus mjaquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh
[..]
Kwart over 7??!?![]()
![]()
Whyyyyy??
Pff da's vroeg
Eerder weg is dan inderdaad weer het leuke van vroeg beginnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja meneer moest vroeg naar zijn werk en ik kon een lift krijgen, het is kwartier met de auto en 50 minuten met ov dus mjadan maar wat eerder weg
Ook al! Ik werd helemaal bezweet wakker vannacht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zo kut gedroomd en het leek maar door te gaan
Normaal heb ik van die dromen die best wel echt zijn, dat er dan iets gebeurt en dat ik 112 moet bellen maar dat ik dan steeds r nummer verkeerd intyp.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ook al! Ik werd helemaal bezweet wakker vannacht.
Haha, dat heb ik ook eens gedroomd ja!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Normaal heb ik van die dromen die best wel echt zijn, dat er dan iets gebeurt en dat ik 112 moet bellen maar dat ik dan steeds r nummer verkeerd intyp.
Wat ik net droomde was nog echter en zou ook echt op dit moment kunnen gebeuren
Maar wat heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:43 schreef Dwyn het volgende:
Wow, ik heb voor het eerst in mijn leven iets gewonnen
Truth or Dare parfum van Madonna. Hoop dat ie lekker ruikt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wat heb je gewonnen?
Oeh leuk! Daar ben ik ook heel benieuwd naarquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Truth or Dare parfum van Madonna. Hoop dat ie lekker ruikt.
Dat lijkt me wel freakyquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zijn hier bij iedereen ramen aan het vervangen dus er is al meer dan een week een gast hier bezig. Nu was ik ziekig zoals nu, lag ik in bed, werd ik wakker en stond er opeens een andere gast hier binnen iets met het raam te doen. Dus ik schrik me kapot want niemand binnen gelaten, ramen dicht en bram was al weg naar stage. Ik vroeg wat die gast hier deed en en hoe hij binnen was gekomen, hij keek vet freaky uit zn ogen en zei 'dat maakt toch niet uit'.
Ik werd vet kwaad en zei dat ie weg moest gaan, wilde ie niet, dat ik zn baas wilde spreken. Ging ie zn baas bellen en de situatie uitleggen alsof t doodnormaal was wat ie deed, hoorde ik die baas door de telefoon schreeuwen dat ie NU terug moest komen. Maar hij ging niet weg. Hij kwam steeds op bed zitten en het werd steeds erger. En ik kon niet schreeuwen/gillen want ik had keelpijn (net zoals nu) en toen gjng ik voor het raam 'schreeuwen' en er waren alleen maar mensen die me vanachter hun raam aan stonden te kijken en niks deden.
Oh wacht, daar had ik ook aan meegedaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:05 schreef Dwyn het volgende:
Hier:
http://www.beautyscene.nl(...)parfum_review_&_win!
Ik ben een uur geleden gemaild dus denk het niet dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh wacht, daar had ik ook aan meegedaan![]()
Maar niet gewonnen dus
Denk het ook niet neequote:Op dinsdag 11 september 2012 10:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben een uur geleden gemaild dus denk het niet dan.![]()
Oh en mijn Moddols zijn verzonden!
Lollerquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik dacht even dat Spees dr droom echt was gebeurdIk werd al boos
Heel verhaal typen crasht de browser grrquote:
holyfreakingshit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zijn hier bij iedereen ramen aan het vervangen dus er is al meer dan een week een gast hier bezig. Nu was ik ziekig zoals nu, lag ik in bed, werd ik wakker en stond er opeens een andere gast hier binnen iets met het raam te doen. Dus ik schrik me kapot want niemand binnen gelaten, ramen dicht en bram was al weg naar stage. Ik vroeg wat die gast hier deed en en hoe hij binnen was gekomen, hij keek vet freaky uit zn ogen en zei 'dat maakt toch niet uit'.
Ik werd vet kwaad en zei dat ie weg moest gaan, wilde ie niet, dat ik zn baas wilde spreken. Ging ie zn baas bellen en de situatie uitleggen alsof t doodnormaal was wat ie deed, hoorde ik die baas door de telefoon schreeuwen dat ie NU terug moest komen. Maar hij ging niet weg. Hij kwam steeds op bed zitten en het werd steeds erger. En ik kon niet schreeuwen/gillen want ik had keelpijn (net zoals nu) en toen gjng ik voor het raam 'schreeuwen' en er waren alleen maar mensen die me vanachter hun raam aan stonden te kijken en niks deden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Vrouwen poepen niet!quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stel je voor dat vrouwen ook aan de spetterpoep kunnen zijn. Onmogelijk!
Tuurlijk, forever alone party + egotrip = goeden vermaakquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie dat 5 jaar beautygloss filmpje al gezien?
Forever-alone-party woeiiiiquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie dat 5 jaar beautygloss filmpje al gezien?
En dan ook een vlog over makenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga ook een feestje in m'n eentje doen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En dan ook een vlog over maken
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goeden reden voor m'n jaarlijkse douche.
Ik vind het echt knap wat ze heeft bereikt en hoe ze dat heeft gedaan en dat die site nu haar werk is. Maar serieus, moet dat zo?quote:
ja, want Masjaquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap wat ze heeft bereikt en hoe ze dat heeft gedaan en dat die site nu haar werk is. Maar serieus, moet dat zo?
Ja heb ook al menig malen laten vallen jaloers te zijn op haar (krijgt ze nu ook weer een invite naar new york... bitch....quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap wat ze heeft bereikt en hoe ze dat heeft gedaan en dat die site nu haar werk is. Maar serieus, moet dat zo?
Ik zou misschien ook wel arrogant worden maar zo doen in een filmpje, ik zie mezelf dat niet doen gelukkig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja heb ook al menig malen laten vallen jaloers te zijn op haar (krijgt ze nu ook weer een invite naar new york... bitch....![]()
)
Maar goed; het stijgt haar af en toe wel behoorlijk naar haar bol.
Aan de andere kant: Als ik 'populair' zou worden; zou ik misschien ook best arrogant worden![]()
Want jullie zouden al te min zijn voor mij endezulks![]()
Thehehe...
Ja dat zie ik mezelf ook niet doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou misschien ook wel arrogant worden maar zo doen in een filmpje, ik zie mezelf dat niet doen gelukkig.
Ja. Huilen op youtube showt goed je dankbaarheid.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een liedje zingen voor je eigen blog laat zien hoe gewoon je bent geblevenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Huilen op youtube showt goed je dankbaarheid.
Met 100 000 euro aan meubilair in haar dure huis.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En een liedje zingen voor je eigen blog laat zien hoe gewoon je bent gebleven![]()
Masja en diepgangquote:Ik moest ook gewoon echt huilen toen ik het filmpje zag, men! Ik volg je niet eens zo zeer voor Beautydingen en ik ben ook al HEEL oud, ik word gewoon altijd ZO ontzettend blij van je. En los van alles heb je diepgang. Respect Mascha, x Benita
Wat ik vooral erg vind is hoe weinig creativiteit er eigenlijk in haar zit. Als je niet eens een outfit kunt bedenken voor een bal naar Lady Gaga, waar ALLES mag. Toen ik het las was ik al helemaal geinspireerd en nu wil ik tekenen maar weet niet hoe dat verdomde hoedje heet.quote:
quote:Ik wil je niet de hemel in prijzen en ik weet dat het ook niet helemaal eerlijk is om te zeggen.. maar ik merk dat jij de enige beautyblogger doet die het echt met liefde doet en dan op de 2de (of 200ste) plek het voor het geld. Je maakt een geweldige klik met je bezoeksters en je bent heel echt.
quote:een vriendin en ik zijn super fan van je we kijken heeeeel vaak op een dag op je site om maar te kijken of er wat nieuws op staat. ik vind het echt superhandig hoe je alles uitlecht en vooral die diy i love it! en iedere keer als jy lacht in een filmpje dan lach ik met je mee omdat ik het begrijp. en een keer in een filmpje van wat je wel en niet leuk aan jezelf vond ik heb precies hetzelfde! ook mijn neus ik ben er heel lang mee gepest en nu nog steeds laatst stopte er zelfs een scooter naast me en zij woow kijk haar neus , ik kon wel jankenen ook mijn buik en alles je bent mijn idool!
quote:hahaha ik heb zeker zin in die volgende 5 jaar! wow als jij niet bestond… wat moest ik dan..
Moet je eens op haar twitter kijken, ze is elke stap die ze neemt om iets te kopen aan het voorleggen op twitterquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat ik vooral erg vind is hoe weinig creativiteit er eigenlijk in haar zit. Als je niet eens een outfit kunt bedenken voor een bal naar Lady Gaga, waar ALLES mag. Toen ik het las was ik al helemaal geinspireerd en nu wil ik tekenen maar weet niet hoe dat verdomde hoedje heet.
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je eens op haar twitter kijken, ze is elke stap die ze neemt om iets te kopen aan het voorleggen op twitter
Heet dat niet gewoon een hoedje met een sluier?
En not sure, even googlenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je eens op haar twitter kijken, ze is elke stap die ze neemt om iets te kopen aan het voorleggen op twitter
Heet dat niet gewoon een hoedje met een sluier?
Heb je dat handboek voor haters gezien op haar persoonlijke blog?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Lipglans de laatste tijd wel in mijn achting is gestegen, zeker wat betreft de mix tussen professionaliteit en persoonlijkheid.
Masja blijft imo op 1 niveau hangen, ze groeit niet. Gelukkig voor ons wel een vermakelijk niveau![]()
En eigenlijk is het niet gek dat ze arrogant is, aangezien ze de hele dag de hemel in wordt geprezen door de pubermeisjes. En zodra die stroom even stopt maakt ze weer zo'n artikel van "kiek wat ik allemaal bereikt heb en kiek hoeveel ik voor jullie doe" of "kiek hoe rot ik behandeld word omdat ik zo beroemd ben" en dan begint het weer opnieuw.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je dat handboek voor haters gezien op haar persoonlijke blog?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:26 schreef RenRen- het volgende:
Er zit niet eens zo'n 'bedankt voor je bestelling!'-briefje bij
Je hebt niet betaald dus hoeven ze je niet te bedanken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:26 schreef RenRen- het volgende:
Er zit niet eens zo'n 'bedankt voor je bestelling!'-briefje bij
Wel in huis hoop ik?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef RenRen- het volgende:
Mijn telefoon is gevallen toen ik naar de postbode rende en nu ben ik hem kwijt
Impossible!quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja heb ook al menig malen laten vallen jaloers te zijn op haar (krijgt ze nu ook weer een invite naar new york... bitch....![]()
)
Maar goed; het stijgt haar af en toe wel behoorlijk naar haar bol.
Aan de andere kant: Als ik 'populair' zou worden; zou ik misschien ook best arrogant worden![]()
Want jullie zouden al te min zijn voor mij endezulks![]()
Thehehe...
Goed busyquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef RenRen- het volgende:
Mijn telefoon is gevallen toen ik naar de postbode rende en nu ben ik hem kwijt
DOE TOCH MAAR WELquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik wou een shoplog opnemen met mijn harige co-host, maar ik zie er niet uit
LEUGENSquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:48 schreef RenRen- het volgende:
Vanavond, want het is te licht voor mijn cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |