Had je maar niet moeten trouwenquote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Seksen
Cif ligt te snurken op de bank..................Morantiek ten top... alweder
quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Seksen
Cif ligt te snurken op de bank..................Morantiek ten top... alweder
quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten trouwen
SNEL, SCHEIDEN, NU!quote:
Meh..... misschien moet ik ook maar gewoon toegevenquote:
5 oogschaduws, Rose Gold blush, lippenbalsems, 2quote:Op maandag 10 september 2012 18:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ren wat heb je gekocht/gratiz uitgegeven?
Geil. Vooral die piercingsquote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik suggereer zoiets:
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
5 oogschaduws, Rose Gold blush, lippenbalsems, 2Body cleanser, Mini facial kit van Balm Balm, allemaal spulletjes zodat ik ze kan proberen, One love organics masque/scrub, eyeliner
![]()
Geen nagellak, maar ciaté trekt me niet zo en de ORLY's die er verkocht worden vind ik ook niet zo boeiend
Zeer goeien idee !!quote:
Nicequote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
5 oogschaduws, Rose Gold blush, lippenbalsems, 2Body cleanser, Mini facial kit van Balm Balm, allemaal spulletjes zodat ik ze kan proberen, One love organics masque/scrub, eyeliner
![]()
Geen nagellak, maar ciaté trekt me niet zo en de ORLY's die er verkocht worden vind ik ook niet zo boeiend
Ik had al zooo lang niet gefaald. Dus het was wel fijnquote:Op maandag 10 september 2012 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook falen.. Maar ja...what's new![]()
telefoonnummer deactiveren?quote:Op maandag 10 september 2012 18:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan nu ook niet falen van mijn eigen geld, want ik heb mijn telefoonnummer moeten deactiveren bij ING, en er staat nog geen 5 euro op mijn rekening momenteel, dus ik kan niets.
Vooral als het ook nog gewonnen is ook woeiquote:Op maandag 10 september 2012 18:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had al zooo lang niet gefaald. Dus het was wel fijn
Ja, want ik heb een nieuw nummer, dus mijn tancodes kwamen bij mijn oude nummer aanquote:Op maandag 10 september 2012 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
telefoonnummer deactiveren?
Ja, dat was wel een fijn detailquote:Op maandag 10 september 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vooral als het ook nog gewonnen is ook woei
NOES WAAROM?quote:
Vind ik ook normaal. Is bij ons ook maar één keer gebeurd, maar onze buren houden veel vaker feestjes. Dan hebben we ook nog eens twee kroegen een stukje verderopquote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
De studenten hebben weer eens hun jaarlijkse intro-feestje. Leuk, maar de herrie is door de halve buurt te horen en de slaapkamers liggen hier aan de voorkant.
Het is in 5 jaar precies 1 keer gebeurd dat ze een briefje in de bussen hebben gedaan waarop ze lieten weten tot hoe laat het zou duren en aankondigde dat er geluidsoverlast kon zijn, met de melding dat we uiteraard langs mochten komen enz.
Ben ik nou een oud wijf dat ik zo'n briefje dat niet meer dan normaal vind?Zeker op een doordeweekse dag..
Jup zeker normaal. Ik heb er echt geen probleem mee als ze dit op vrijdagavond of zaterdag doen... Maar in de week... neequote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
De studenten hebben weer eens hun jaarlijkse intro-feestje. Leuk, maar de herrie is door de halve buurt te horen en de slaapkamers liggen hier aan de voorkant.
Het is in 5 jaar precies 1 keer gebeurd dat ze een briefje in de bussen hebben gedaan waarop ze lieten weten tot hoe laat het zou duren en aankondigde dat er geluidsoverlast kon zijn, met de melding dat we uiteraard langs mochten komen enz.
Ben ik nou een oud wijf dat ik zo'n briefje dat niet meer dan normaal vind?Zeker op een doordeweekse dag..
Het was ook heul niet spannend; maar ik schrokquote:
Die was afgelopen weekend al jonguhquote:Op maandag 10 september 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
gaat om populaire filmpjes op internet. En ging om de youtube gathering die binnenkort plaats vindt en waar mensen (floggers ofzo) samen komen die dus geld verdienen met hun filmpjesMaar was nog geen 2 minuten
Dit is een studentencomplex naast een woonwijk. Ze hebben zelf denk ik niet door tot hoever ze te horen zijn, want op de balkons maken ze ook altijd veel herrie. Maar nu zitten ze met z'n allen buiten, dus dan hoor je het echt wel.quote:Op maandag 10 september 2012 18:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind ik ook normaal. Is bij ons ook maar één keer gebeurd, maar onze buren houden veel vaker feestjes. Dan hebben we ook nog eens twee kroegen een stukje verderop
Ik schrik sowieso altijd van Veronicaquote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het was ook heul niet spannend; maar ik schrok
En van Masjaquote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik schrik sowieso altijd van Veronica
Ooooquote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die was afgelopen weekend al jonguh![]()
![]()
Kun je niet heel subtiel zeggen, hoi, ik ga slapen, trusten! of is het daar te ver weg voor? Dat doe ik altijd bij de dronken negers voor de deur die heeeel haaard gaan praten.quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is een studentencomplex naast een woonwijk. Ze hebben zelf denk ik niet door tot hoever ze te horen zijn, want op de balkons maken ze ook altijd veel herrie. Maar nu zitten ze met z'n allen buiten, dus dan hoor je het echt wel.
Als ze in de zomer nog wel eens tot half 1 bezig zijn op de balkons heb ik daar ook echt last van.
Maar de politie bellen vind ik ook weer zowat.![]()
Gelukkig duurt het zelden later dan 12 uur, daarin zijn ze wel goed opgevoed. Maar het jaar dat ik stage liep en dus rond 5 uur m'n nest uit moest was ik ook niet blij met die 12 uur
quote:Op maandag 10 september 2012 18:38 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ingepakt, moeders auto voor de deur, volgens mij kan ik dan eindelijk naar Limburg, met 7u vertraging
Natuurlijk was ik er bij, ik ben keibelangrijk!!!!quote:Op maandag 10 september 2012 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OoooWas je er bij??
![]()
Als nieuwen flogger... bijna... toch?
![]()
Is te ver weg, Er zit zelfs nog een sloot tussenquote:Op maandag 10 september 2012 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je niet heel subtiel zeggen, hoi, ik ga slapen, trusten! of is het daar te ver weg voor? Dat doe ik altijd bij de dronken negers voor de deur die heeeel haaard gaan praten.
Ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vanaf nu gaat alles goed Lin, ik stem ervoor
Succesquote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik gaat weer, de Poetel gaat voor het eerst naar de cursus vanavond![]()
Werken voor z'n brokken zal die!![]()
Behendigheid??quote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik gaat weer, de Poetel gaat voor het eerst naar de cursus vanavond![]()
Werken voor z'n brokken zal die!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |