Had je maar niet moeten trouwenquote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Seksen
Cif ligt te snurken op de bank..................Morantiek ten top... alweder
quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Seksen
Cif ligt te snurken op de bank..................Morantiek ten top... alweder
quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten trouwen
SNEL, SCHEIDEN, NU!quote:
Meh..... misschien moet ik ook maar gewoon toegevenquote:
5 oogschaduws, Rose Gold blush, lippenbalsems, 2quote:Op maandag 10 september 2012 18:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ren wat heb je gekocht/gratiz uitgegeven?
Geil. Vooral die piercingsquote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik suggereer zoiets:
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
5 oogschaduws, Rose Gold blush, lippenbalsems, 2Body cleanser, Mini facial kit van Balm Balm, allemaal spulletjes zodat ik ze kan proberen, One love organics masque/scrub, eyeliner
![]()
Geen nagellak, maar ciaté trekt me niet zo en de ORLY's die er verkocht worden vind ik ook niet zo boeiend
Zeer goeien idee !!quote:
Nicequote:Op maandag 10 september 2012 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
5 oogschaduws, Rose Gold blush, lippenbalsems, 2Body cleanser, Mini facial kit van Balm Balm, allemaal spulletjes zodat ik ze kan proberen, One love organics masque/scrub, eyeliner
![]()
Geen nagellak, maar ciaté trekt me niet zo en de ORLY's die er verkocht worden vind ik ook niet zo boeiend
Ik had al zooo lang niet gefaald. Dus het was wel fijnquote:Op maandag 10 september 2012 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook falen.. Maar ja...what's new![]()
telefoonnummer deactiveren?quote:Op maandag 10 september 2012 18:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan nu ook niet falen van mijn eigen geld, want ik heb mijn telefoonnummer moeten deactiveren bij ING, en er staat nog geen 5 euro op mijn rekening momenteel, dus ik kan niets.
Vooral als het ook nog gewonnen is ook woeiquote:Op maandag 10 september 2012 18:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had al zooo lang niet gefaald. Dus het was wel fijn
Ja, want ik heb een nieuw nummer, dus mijn tancodes kwamen bij mijn oude nummer aanquote:Op maandag 10 september 2012 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
telefoonnummer deactiveren?
Ja, dat was wel een fijn detailquote:Op maandag 10 september 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vooral als het ook nog gewonnen is ook woei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |