Wat is er erg aan Tumblr?quote:Op maandag 10 september 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil tegen een random persoon van mijn opleiding zeggen 'ik volg je op tumblr' en dan hun gezicht zien wegtrekken
#liefdagboek
Hoezo niet?quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou ik graag hele dagen doen, maar dat zit er niet in.
Dan moet je dat er niet op zetten.quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De dingen die je erop zet kunnen beschamend zijn..
Weters weten
quote:
omdat sommige mensen hun tumblr als een persoonlijke blog zien, sommige posten ook naaktpics en hun meningen en gedcahtens over van alles en nog wat.quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja jij bent heel de tijd bezet dus ik moet wat hé.
Ik post geen naaktpicsquote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
omdat sommige mensen hun tumblr als een persoonlijke blog zien, sommige posten ook naaktpics en hun meningen en gedcahtens over van alles en nog wat.
als zoiets wordt gevonden door iemand van de 'buitenwereld' is dat best even schrikken.
alsof iemand je dagboek vindt.
Dan moet je er geen naaktpics op zetten.quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
omdat sommige mensen hun tumblr als een persoonlijke blog zien, sommige posten ook naaktpics en hun meningen en gedcahtens over van alles en nog wat.
als zoiets wordt gevonden door iemand van de 'buitenwereld' is dat best even schrikken.
films kijken als a clockwork orange, Citizen Kane en Requim for a dreamquote:Op maandag 10 september 2012 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
lel wat heb jij heel je jeugd gedaan man
toen je 3-10 was?quote:Op maandag 10 september 2012 19:38 schreef leeell het volgende:
[..]
films kijken als a clockwork orange, Citizen Kane en Requim for a dream
yepquote:
Linkjes?quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |