quote:Op maandag 10 september 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
Soppen vind ik wel overdreven hoor. Kan me wel leukere mannen bedenken om op te soppen.
Maar vond dat het wel tof allitereerde.quote:Op maandag 10 september 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
Soppen vind ik wel overdreven hoor. Kan me wel leukere mannen bedenken om op te soppen.
quote:
Kees van der Staay van de SGPquote:Op maandag 10 september 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 september 2012 16:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar vond dat het wel tof allitereerde.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kees van der Staay van de SGP
Dan kom ik hoogspersoonlijk met een zweepje achter je aan om je van die gedachte te ontdoen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kees van der Staay van de SGP
WTF. Het zegt niks over mijn stem verder.quote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Politiek tot zijn kern gereduceerd: kan ik er op klaarkomen.
*zucht* en dat heeft dan stemrecht
Iedereen heeft zijn redenen om te stemmen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Stem op een partij die je zetel het hardste nodig heeft om in een coalitie te komen mbt die partijen..quote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb op nu.nl de stemwijzer ingevuld.
VVD komt bovenaan met 57%.
Gevolgd door D66 en PvdA met 54%.
Dat zit toch wel dicht bij elkaar......
Dat hoop ik ganse harte.quote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
WTF. Het zegt niks over mijn stem verder.
Ik zit maar te dollen hoorquote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kom ik hoogspersoonlijk met een zweepje achter je aan om je van die gedachte te ontdoen.
Dan zou ik bij Thieme blijven hangen, maar no way dat ik daar op ga stemmen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Jammer genoeg niet nee. Als het aan mij lag, zou het hele stemmen afgeschaft worden.quote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn redenen om te stemmen.
daar kan je echt niks aan veranderen...
Als mijn vriend het wilt wil ik best met hem en Marianne Thieme een triootje hebben hoorquote:Op maandag 10 september 2012 16:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik bij Thieme blijven hangen, maar no way dat ik daar op ga stemmen.
Ik denk dat ik op een partij stem die de stemmen nodig heeft om de verkiezingen te winnen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
Stem op een partij die je zetel het hardste nodig heeft om in een coalitie te komen mbt die partijen..
(D66 dus)
Wat voor systeem zou je daarvoor in de plaats willen?quote:Op maandag 10 september 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee. Als het aan mij lag, zou het hele stemmen afgeschaft worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |