oh zo ik dacht dat je thuis wasquote:Op maandag 10 september 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zit in de collegezaal bij filosofie.
Shoot me now
14:30, hopelijk trein om 14:48 en dan nog met de bus en mehquote:Op maandag 10 september 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo ik dacht dat je thuis was
hoe lang moet je nog dan
oh jonge dat is al bijnaquote:Op maandag 10 september 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
14:30, hopelijk trein om 14:48 en dan nog met de bus en meh
wat kut zegquote:Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, ik kom even janken en dan ben ik meteen weer weg...
Ik zou zo vandaag naar Limburg gaan, koken voor de school vande hele week, op kamp. Ik zo net de honden weg brengen, rijd ik terug, ben op 1km na thuis, stop voor het stoplicht: motor dood. Start niet meer, niks... Ik de ANWB bellen (ja, dat is 235 euro.. 85 voor het lidmaatschap en 150 omdat u NU hulp nodig heeft
![]()
), ruim een uur gewacht, komt de anwb-meneer: Ja, ik heb slecht nieuws... uw distributieriem is gebroken. Uw motor is dus kapot.
AUTO TOTAL LOSS!!!!!!!!!![]()
![]()
Dusseh... nu naar Oosterhout op de scooter, auto van mama halen, terug naar hier karren, auto volladen met zooi en dan nog naar Limburg rijden... Ik had er GVD al kunnen zijn!!!!!!!!
Le me haz a mad. And a sad, zeg maar dag tegen onze centjens....![]()
![]()
Oh nooes!quote:Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik zou zo vandaag naar Limburg gaan, koken voor de school vande hele week, op kamp. Ik zo net de honden weg brengen, rijd ik terug, ben op 1km na thuis, stop voor het stoplicht: motor dood. Start niet meer, niks... Ik de ANWB bellen (ja, dat is 235 euro.. 85 voor het lidmaatschap en 150 omdat u NU hulp nodig heeft
![]()
), ruim een uur gewacht, komt de anwb-meneer: Ja, ik heb slecht nieuws... uw distributieriem is gebroken. Uw motor is dus kapot.
![]()
Dusseh... nu naar Oosterhout op de scooter, auto van mama halen, terug naar hier karren, auto volladen met zooi en dan nog naar Limburg rijden... Ik had er GVD al kunnen zijn!!!!!!!!
![]()
Dat is best wel kutquote:Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
iewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Emh. Tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n dagquote:Op maandag 10 september 2012 14:24 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, tuurlijk!! Ik pak nog effe snel een boterham pindakaas, flikkert ie uit mijn klauwen.
MET DE PINDAKAAS NAAR BENEDEN OP DE GROND!!!!!![]()
![]()
Huuhhuuuuuuuuuuuuuu
Goed.. dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |