Wat is er mis met stiefelquote:Op maandag 10 september 2012 13:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Undercover stiefel boots (kisten) zwart 10-hole
![]()
Stiefel.... das dan wel weer erg jammer.
edgy en nerveus, maar totaal geen reden voorquote:
Geen idee, t zegt me niks.quote:
Dat is minder om te horen.quote:Op maandag 10 september 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
edgy en nerveus, maar totaal geen reden voorverder wel goed hoor
met u meneewrrrr?
Dan snap ik je vorige reactie niet helemaal denk ikquote:Op maandag 10 september 2012 13:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, t zegt me niks.
Behalve dat m'n moeder vroeger toen m'n broertje en ik nog heel klein waren het altijd over 'koude stiefeltjes" had, als ze koude voeten bedoelde
M'n moeder komt uit Laren ('t Gooi), dus niet specifiek overijssels denk ikquote:Op maandag 10 september 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat iets Overijsels ofzo?
Ik ben totaal energieloos.
I dunno.quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n moeder komt uit Laren ('t Gooi), dus niet specifiek overijssels denk ik
Ik vind "stiefel" dus nogal grappig vanwegen de combinatie van stoere boots, tegenover een lief woordje wat m'n moeder vroeger gebruikte.quote:Op maandag 10 september 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan snap ik je vorige reactie niet helemaal denk ik
ben t wel gewend.. heb ik wel vaker last vanquote:Op maandag 10 september 2012 13:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is minder om te horen.
Ik kan zeggen dat het naar omstandigheden redelijk tot goed met me gaat.
Ik kwam ze tegen op de site van Benscore (voormalige Dump2000 uit de kalverstraat)quote:
Waar haal je "stiefel" vandaan dan?quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind "stiefel" dus nogal grappig vanwegen de combinatie van stoere boots, tegenover een lief woordje wat m'n moeder vroeger gebruikte.
Komt vanuit het Duits, van oorsprong, waar Stiefel laars is, zo uit mijn hoofdquote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n moeder komt uit Laren ('t Gooi), dus niet specifiek overijssels denk ik
Ja, dat dus.quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stiefelen is voor mij lopen.. je stiefelt ergens tegen aan.. beetje rond stiefelen
http://www.benscore.com/U(...)10-hole-p-24774.htmlquote:Op maandag 10 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal je "stiefel" vandaan dan?
Kan natuurlijk altijd beter, maar ik mag niet klagen.quote:Op maandag 10 september 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ben t wel gewend.. heb ik wel vaker last vanmja ik ben dan ook nie helemaal wijs
![]()
naar omstandigheden, hmmm.. nja hopelijk blijft t goed met je gaan
<3quote:Op maandag 10 september 2012 13:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd beter, maar ik mag niet klagen.
En naar omstandigheden klinkt wel een beetje dramatisch ja.
Ah, dat verklaard een hoopquote:Op maandag 10 september 2012 13:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.benscore.com/U(...)10-hole-p-24774.html
Foto's lijken identiek. Alleen de merknaam is dus anders, en de prijs zo te zienquote:
nou, lekker gaan chillen en bijkomen dan ffquote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pfffffff ik ben als n tornado door mn huis gegaan, blij dat alles weer schoon is maar nu ben ik moehoe!
Hoi.quote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pfffffff ik ben als n tornado door mn huis gegaan, blij dat alles weer schoon is maar nu ben ik moehoe!
mijn aandacht focust zich ergens anders op dan de bootsquote:Op maandag 10 september 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Afbeeldingen googlen op 'stiefel' levert geen verkeerde resultaten op.
met een wortel op de bank ploffenquote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hebben ze die in jouw maat dan?quote:Op maandag 10 september 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Billen.quote:Op maandag 10 september 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn aandacht focust zich ergens anders op dan de boots
O, dat kan vast ergens besteld worden.quote:Op maandag 10 september 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hebben ze die in jouw maat dan?
oh dat komt goed, vriend gaat vanavond koken dus ik hoef alleen de honden nog maar te doen vandaag!quote:Op maandag 10 september 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, lekker gaan chillen en bijkomen dan ff
heerlijk voor elkaarquote:Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oh dat komt goed, vriend gaat vanavond koken dus ik hoef alleen de honden nog maar te doen vandaag!
quote:Op maandag 10 september 2012 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dat kan vast ergens besteld worden.
Maar dat gaat zeer doen.
ik heb appelsquote:Op maandag 10 september 2012 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met een wortel op de bank ploffen
billen, borsten, nekken, vrouwen gewoonquote:
Ik ga door allebei mijn enkels vrees ik.quote:
Borsten ook.quote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
billen, borsten, nekken, vrouwen gewoon![]()
Inderdaad. Krijg ze morgen binnen denk ikquote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Foto's lijken identiek. Alleen de merknaam is dus anders, en de prijs zo te zien
quote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga door allebei mijn enkels vrees ik.
En vind jij dat mooi? Een man in zulke laarzen?
Ik krijg opeens een heel ander beeld van je.
amen broeder, amenquote:
Godver, das niet misquote:Op maandag 10 september 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk zul je dat zienquote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb appels
Ik mag toch hopen dat ik morgen resultaat zie na n week afzien
Rocky Horror Picture Show.quote:Op maandag 10 september 2012 13:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
amen broeder, amen
Anthony Stewart Headquote:
Ehm, nee, behoud je oude beeld maar hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga door allebei mijn enkels vrees ik.
En vind jij dat mooi? Een man in zulke laarzen?
Ik krijg opeens een heel ander beeld van je.
Whoot!!quote:Op maandag 10 september 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
contract afsluiten bij een energymaatschappijquote:Op maandag 10 september 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand tips hoe je energie kunt krijgen?
Scheelt gelukkig dat ik ze dan niet draag.quote:Op maandag 10 september 2012 13:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehm, nee, behoud je oude beeld maar hoor.
Mannen in zulke laarzen schrikken mij af.
Koffie.quote:Op maandag 10 september 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2012 13:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb even een slecht gevoel over bepaalde dingen, dus ben ff pleitemiss tot later
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
contract afsluiten bij een energymaatschappij
Hahahaquote:Op maandag 10 september 2012 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
contract afsluiten bij een energymaatschappij
Ik drink geen koffie.quote:
Iets anders met caffeïne.quote:Op maandag 10 september 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HahahaIk denk dat ik op tilt sla als ik een stekker in het stopcontact steek.
[..]
Ik drink geen koffie.
Heul niet.quote:Op maandag 10 september 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, brandalarm ging af, schrok me dood
Red Bull, dan krijg je vleugels!quote:Op maandag 10 september 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Over welke dingen krijg jij een slecht gevoel?quote:Op maandag 10 september 2012 13:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb even een slecht gevoel over bepaalde dingen, dus ben ff pleitemiss tot later
![]()
Werkt niet naar mijn weten. Van het weekend wel 2 blikkies Monster op, maar daar krijg ik geen extra energie van ofzoquote:
Daar zit geen caffeine in, wel suiker.quote:Op maandag 10 september 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkt niet naar mijn weten. Van het weekend wel 2 blikkies Monster op, maar daar krijg ik geen extra energie van ofzo
Geen cola, dan maar sprite.
Ik luister nu naar:quote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef Nixx- het volgende:
Ik zit de hele tijd te luisteren naar:
Ik drink het ook bijna nooit hoorquote:Op maandag 10 september 2012 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zit geen caffeine in, wel suiker.
Ik moet vooral suikers hebben dan.
En daar zit toevallig ook een boel ban in Red Bull.
Maar ik drink het zelden.
Klinkt wel erg goed!quote:
Dit vind ik ook wel een goeie:quote:
(ah, time doet t niet in een popup... vanaf 3:22 dus.)quote:
Geen geluid op de pc hierquote:Op maandag 10 september 2012 14:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik moest meteen hier aan denken
Euw, ff kijken dan :pquote:Op maandag 10 september 2012 14:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Clip uit de comedy factory, hij is ondertiteld
Vet, begin dit jaar een klein stukje live gezien in het voorprogramma van Shinedownquote:
Vanavond even opzoekenquote:Op maandag 10 september 2012 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vet, begin dit jaar een klein stukje live gezien in het voorprogramma van Shinedown![]()
Ik heb nu de nieuwe cd van NoFX aan
Alestorm is idd ook erg prettig op z'n tijd jaquote:Op maandag 10 september 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond even opzoeken
Vriendin van me dacht dat ik Alestorm bedoelde:
Halestorm heb ik trouwens van Lola
Vind het wel grappige muziek jaquote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alestorm is idd ook erg prettig op z'n tijd ja
nee heb nog 3 boterhammen maar die kwark was lekkerderquote:
Hmm, je.quote:Op maandag 10 september 2012 14:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee heb nog 3 boterhammen maar die kwark was lekkerder
nee ik had gewoon meer kwark moeten hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 14:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, je.
Had je die tot 't laatst moeten bewaren.
dan hebben ze ruziequote:Op maandag 10 september 2012 14:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Niet over je shirtje laten smeren door je collega's
quote:Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nu zin om aarbeien kwark over je lichaam heen te wrijven
Reverse psychology.quote:Op maandag 10 september 2012 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ik had gewoon meer kwark moeten hebben
langzamer eten.... ?quote:Op maandag 10 september 2012 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
Lekker vrolijk.quote:Op maandag 10 september 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J80%2003533%2073305%2056%201346%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze! Met een bordeaux top en een witte blouse voor erop.
Ik wil best wel meer kwark voor je makenquote:Op maandag 10 september 2012 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lijkt mij verdomd sexy...quote:Op maandag 10 september 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J80%2003533%2073305%2056%201346%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze! Met een bordeaux top en een witte blouse voor erop.
Ik moest me al een paar keer bedwingen om niet ergens één lettertje weg te halen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil best wel meer kwark voor je maken
Gelukkig zitten we op dezelfde golflengte!quote:Op maandag 10 september 2012 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest me al een paar keer bedwingen om niet ergens één lettertje weg te halen.
Fixed.quote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil best wel meer kwak voor je maken
Welkequote:
quote:Op maandag 10 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke? En pics wanneer je 'm aan hebt
.
Wat moet ik WA'enquote:
met aardbei smaakquote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil best wel meer kwark voor je maken
Ja, ik snap dat je Tamashii bedoelt, maar waarom moet ik dat WA'en?quote:Op maandag 10 september 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan pic
Maar ik doelde eigenlijk op Tamashii maar van jou is ook geen probleem hoor
past toch nietquote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik niet. Zal ik voor jou rokje kopen?
Ik wil rokje ook welquote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik niet. Zal ik voor jou rokje kopen?
Verkeerde gequote.quote:Op maandag 10 september 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je Tamashii bedoelt, maar waarom moet ik dat WA'en?
Misschien een paar voor een zoete smaak.quote:Op maandag 10 september 2012 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel aardbeien zou je daarvoor wel niet moeten eten.
Als het niet naar aardbeien smaakt, dan heeft ze pech.quote:Op maandag 10 september 2012 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel aardbeien zou je daarvoor wel niet moeten eten.
Aardbeiensmaak gaat moeilijk worden inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2012 15:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Misschien een paar voor een zoete smaak.
Een poging wagen kan altijd toch...quote:Op maandag 10 september 2012 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Aardbeiensmaak gaat moeilijk worden inderdaad.
Ik doe dat dan liever eerder,dan kan ik dat er lekker aflikken!quote:Op maandag 10 september 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon een spuitzak met kwark leegspuiten op je hoogtepunt over je bedpartner
Goed idee.quote:Op maandag 10 september 2012 15:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik doe dat dan liever eerder,dan kan ik dat er lekker aflikken!
En dat.quote:Op maandag 10 september 2012 15:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik kan de outfit zo wel eens aantrekken en een foto maken, kein probleem. Nu alleen nog geen zin inquote:Op maandag 10 september 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NeeIk wil ook best pics van jou ontvangen
![]()
Ik wil knetter even lenenquote:Op maandag 10 september 2012 15:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
als het er niet naar smaakt dan hoef ik t nietquote:Op maandag 10 september 2012 15:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als het niet naar aardbeien smaakt, dan heeft ze pech.
Auwquote:Op maandag 10 september 2012 15:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Opgezwollen ja, maar gelukkig niet blauw aangelopen.
quote:Op maandag 10 september 2012 15:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Opgezwollen ja, maar gelukkig niet blauw aangelopen.
Dank je. Alleen doet autorijden wel veel pijn, want ik gebruik de koppeling vaak, en juist mijn linkervoet is verzwikt.quote:
Dat weet je van te voren nietquote:Op maandag 10 september 2012 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het er niet naar smaakt dan hoef ik t niet![]()
Dan neem ik het risico maar nietquote:
Niet overbelasten hè.quote:Op maandag 10 september 2012 15:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dank je. Alleen doet autorijden wel veel pijn, want ik gebruik de koppeling vaak, en juist mijn linkervoet is verzwikt.
Maar goed, even doorbijten dan maar, ik ben geen mietje
quote:Op maandag 10 september 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan de outfit zo wel eens aantrekken en een foto maken, kein probleem. Nu alleen nog geen zin in. Ik ben aan het kijken welke schoenen ik wil kopen, want ik moest noodgedwongen m'n nude pumps weg doen
.
Wacht wat.quote:Op maandag 10 september 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan de outfit zo wel eens aantrekken en een foto maken, kein probleem. Nu alleen nog geen zin in. Ik ben aan het kijken welke schoenen ik wil kopen, want ik moest noodgedwongen m'n nude pumps weg doen
.
Hmm, ja.quote:Op maandag 10 september 2012 15:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Moet toch op mijn werk zien te komen hè?
Even je auto omruilen voor een automaatquote:Op maandag 10 september 2012 15:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dank je. Alleen doet autorijden wel veel pijn, want ik gebruik de koppeling vaak, en juist mijn linkervoet is verzwikt.
Maar goed, even doorbijten dan maar, ik ben geen mietje
Dat is mijn werk ja...quote:Op maandag 10 september 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Even je auto omruilen voor een automaat
Maar anders rij ik wel voor jou tegen betaling
Neuh, gewoon koude compressen gebruiken en een ibuprofen met codeïne slikken, gaat primaquote:Op maandag 10 september 2012 15:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ja.
Ik denk, dat als ik jou zo hoor dat een huisarts zou zeggen dat je even een paar dagen met je pootje omhoog mag zitten.
dat dus...quote:Op maandag 10 september 2012 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt een stuk minder spannend.
[..]
owjee, concurerende snorders!quote:
Snorders moet ik niets van hebben. Oneerlijke concurrentie is het.quote:Op maandag 10 september 2012 15:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat dus...
[..]
owjee, concurerende snorders!
Jep, kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 10 september 2012 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Snorders moet ik niets van hebben. Oneerlijke concurrentie is het.
Klopt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, kan ik me goed voorstellen.
Maar ja, dat heb je in heel veel beroepstakken natuurlijk.
Je hebt geen poot om op te staan.quote:Op maandag 10 september 2012 15:25 schreef Mistress_X het volgende:
Laat staan dat een illegale taxi, een snorder dus, een ongeluk krijgt, en jij als passagier gewond raakt bij een ongeval. Succes
Kan heel sexy zijn, hoorquote:Op maandag 10 september 2012 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt een stuk minder spannend.
[..]
Ja, and proud of it!
Meh, ik doe het zelden. Zou wel wat meer kunnen oppakken maar ik ben gesteld op mijn vrije tijd.quote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, zou ik ook eens moeten doen denk ik... bijbeunen...
Inderdaad, dit dus.quote:Op maandag 10 september 2012 15:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt geen poot om op te staan.
Het enige wat je kunt hopen is dat ie een inzittendenverzekering had, en er niet vandoor gaat.
En zeker ook té veel schoenen??quote:Op maandag 10 september 2012 15:28 schreef Tamashii het volgende:
Volgens mijn vriend heb ik al teveel rokjes.
Ja, dat heb ik ook.quote:Op maandag 10 september 2012 15:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh, ik doe het zelden. Zou wel wat meer kunnen oppakken maar ik ben gesteld op mijn vrije tijd.
In Zwolle zit je wel redelijk tot goed. Maar inderdaad. Amsterdam, Rotterdam, ze hebben het imago niet mee...quote:Op maandag 10 september 2012 15:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Inderdaad, dit dus.
Plus dat het vaal allemaal vage types zijn.
Nee, dan maar een dure taxi, maar dan ben je wel verzekerd mocht er iets gebeuren.
Al is de taxi branche ook niet helemaal schoon, in met name de grote steden.
Liefst gewoon een BOB
Hoeveel?quote:Op maandag 10 september 2012 15:28 schreef Tamashii het volgende:
Volgens mijn vriend heb ik al teveel rokjes.
En een vriendin en kinders...quote:Op maandag 10 september 2012 15:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook.
en meer hobbies dan ik tijd voor heb. Dus dat is lastig.
Hoezo weg doen?quote:Op maandag 10 september 2012 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
In Eindhoven zijn ze ook best okee, gelukkig.quote:Op maandag 10 september 2012 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle zit je wel redelijk tot goed. Maar inderdaad. Amsterdam, Rotterdam, ze hebben het imago niet mee...
Erg he.quote:Op maandag 10 september 2012 15:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En zeker ook té veel schoenen??
Welkom to the club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm leuheuk!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Niets ergs aanquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
Die onderste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm leuheuk!
![]()
![]()
Ik vind dat ze zich niet moeten bemoeien met ons aankoopgedragquote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niets ergs aan
Mijn vriend klaagt dan wel dat ik zoveel kleren heb, en als ik dan weer een jurkje koop dat hij zeurt van "je hebt er al zoveel, de meeste draag je niet eens". Ja, tot ik een keer wel dat jurkje draag, dan is hij tevreden. Ik snap mannen soms niet altijd
Gelukkig fiets ik altijd in Amsterdam, anders gebruik ik de tram.quote:Op maandag 10 september 2012 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle zit je wel redelijk tot goed. Maar inderdaad. Amsterdam, Rotterdam, ze hebben het imago niet mee...
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm leuheuk!
![]()
Vind ik ookquote:
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich niet moeten bemoeien met ons aankoopgedrag.
Trams zijn tof.quote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gelukkig fiets ik altijd in Amsterdam, anders gebruik ik de tram.
Dat klinkt herkenbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niets ergs aan
Mijn vriend klaagt dan wel dat ik zoveel kleren heb, en als ik dan weer een jurkje koop dat hij zeurt van "je hebt er al zoveel, de meeste draag je niet eens". Ja, tot ik een keer wel dat jurkje draag, dan is hij tevreden. Ik snap mannen soms niet altijd
Sorry, vind het niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm leuheuk!
![]()
Baard en snorquote:Op maandag 10 september 2012 15:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die kop met baard en snor en bril
jij vindt mijn jurkjes toch alleen maar mooi en leuk en zo is het ook met mijn naaldhakken en rokjesquote:Op maandag 10 september 2012 15:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt herkenbaar.
Al komen haar kledingaankopen uit haar portomonnee, dus dan moet ze vooral lekker zelf weten.
Tja, om een beetje succesvol te snorren zul je een groter aanbod aan klanten nodig hebben. En dan je je kans in amsterdam of rotterdam gewoon groter dan in zwollequote:Op maandag 10 september 2012 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Gezin reken ik onder de categorie "hobbies".quote:
Ohhh ja, ik bekeek hem weer even opnieuw. leek net een snor, en die panty??quote:Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baard en snor? Dat zijn lampjes die aan m'n spiegel hangen en door m'n camera subtiel wazig zijn gemaakt
.
Omdat het toch uit jouw portomonnee komt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij vindt mijn jurkjes toch alleen maar mooi en leuk en zo is het ook met mijn naaldhakken en rokjes
Dat is ook het belangrijkstequote:Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Het rokje is zo vrolijk
.
Er rijden er wel een paar, iedereen weet wie ze zijn, alleen doen de controlerende instanties er niets aan. ...quote:Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, om een beetje succesvol te snorren zul je een groter aanbod aan klanten nodig hebben. En dan je je kans in amsterdam of rotterdam gewoon groter dan in zwolle
[..]
Gezin reken ik onder de categorie "hobbies".
-Ik vind het leuk
-Ik besteed daar aandacht/tijd/geld aan (voornamelijk) buiten werktijd.
-Financieel verdien je er niks aan, sterker nog het kost alleen geld
Al is het wel een iets veeleisendere hobby dan de meeste hobbies
en omdat het mooi staatquote:Op maandag 10 september 2012 15:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat het toch uit jouw portomonnee komt.![]()
Pantyquote:Op maandag 10 september 2012 15:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohhh ja, ik bekeek hem weer even opnieuw. leek net een snor, en die panty??
Dat maakte het nogal warrig
Ook dat ja.quote:Op maandag 10 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en omdat het mooi staat
Vandaag wel, jaquote:Op maandag 10 september 2012 15:38 schreef Mistress_X het volgende:
Maar Samzz, jij draagt dus wel een hipster bril
Niet echt mijn smaak, maar als jij een betere foto hebt zodat je het goed kan zien zal het vast anders staan dan de foto waarop ik dit kan beoordelen.quote:Op maandag 10 september 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag wel, ja. Maar die heb ik al dik een jaar ook. En hij staat me leuk
.
Eensquote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak, maar als jij een betere foto hebt zodat je het goed kan zien zal het vast anders staan dan de foto waarop ik dit kan beoordelen.
Ik prijs mij gelukkig dat ik nog niet aan de bril hoef.
Maar jij hebt wel een heel mooi figuur, dat geef ik echt toe
Oh, dank jequote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak, maar als jij een betere foto hebt zodat je het goed kan zien zal het vast anders staan dan de foto waarop ik dit kan beoordelen.
Ik prijs mij gelukkig dat ik nog niet aan de bril hoef.
Maar jij hebt wel een heel mooi figuur, dat geef ik echt toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft misschien een beter beeld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 10 september 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dank je. Ik vind zelf dat er op de heupen en benen nog wel wat af mag... Maar goed, dat kan nog wel
.
Nou ja, goed. Iedereen heeft een andere smaak wat brillen betreft en ik vond deze meteen mega tof. Nu houd ik sowieso wel van grotere brillen en zwarte monturen, die heb ik altijd al gehad, ook voor ze 'hipster' werden.
Zo misstaat het je inderdaad weer niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft misschien een beter beeld.
Een foto is ook maar een moment opname. Ik sta er vaak ook altijd flateus op, die in mijn FOBO![]()
Nou ja, als ik foto's maak trek ik sowieso een rare kop omdat ik met een oog focus op het onderwerp (mezelfquote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zo misstaat het je inderdaad weer niet nee
Een foto is ook maar een moment opname. Ik sta er vaak ook altijd flateus op, die mijn FOBO
Daar sta je leuk op.quote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een foto is ook maar een moment opname. Ik sta er vaak ook altijd flateus op, die mijn FOBO
ff kijkje genomen... maar ik zie niet wat er mis is.quote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een foto is ook maar een moment opname. Ik sta er vaak ook altijd flateus op, die in mijn FOBO
Niet doen hoor, jij trekt een rare kop, ik ben ook nogal onzeker voor de camera, en dat gebeurd best vaak.quote:Op maandag 10 september 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als ik foto's maak trek ik sowieso een rare kop omdat ik met een oog focus op het onderwerp (mezelfin dit geval). Ach ja, ik zal de volgende keer m'n hoofd er gewoon af knippen
.
Niks mis mee hoorquote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een foto is ook maar een moment opname. Ik sta er vaak ook altijd flateus op, die in mijn FOBO
Dat is dan ook de reden dat ik zo goed als nooit vóór de camera staquote:Op maandag 10 september 2012 15:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet doen hoor, jij trekt een rare kop, ik ben ook nogal onzeker voor de camera, en dat gebeurd best vaak.
Blijf zoals je bent
Jouw UI.quote:
Herkenbaar. Bij mij moet je dus ook foto's maken terwijl ik iets aan het doen ben.quote:
Jij bent een mooie meid, en als vrouw zijnde zeg ik dat jij hele mooie ogen hebt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik zo goed als nooit vóór de camera sta.
Anders noemde ik het ook geen welkom.quote:Op maandag 10 september 2012 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Wijf!
[..]
Ik laat het wel achterwege hoor, als het niet welkom is.
Oke.quote:Op maandag 10 september 2012 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders noemde ik het ook geen welkom.
Idd, het ziet er meteen anders uit. Ik heb ook maar een paar goeie foto's (vind ik zelf). Hoe langer ik moet wachten voor de foto genomen is, hoe slechter ik erop sta.quote:Op maandag 10 september 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mij moet je dus ook foto's maken terwijl ik iets aan het doen ben.
Geforceerd lachen kan ik niet
Dank jequote:Op maandag 10 september 2012 15:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij bent een mooie meid, en als vrouw zijnde zeg ik dat jij hele mooie ogen hebt.
Daarom heeft de fotografe van een deel van de foto's in m'n fobo me eerst flink aan het lachen gemaakt met leuke verhalen enz. voor we de foto's gingen makenquote:
Een ware held.quote:Op maandag 10 september 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond het tijd voor een nieuwe.
Till Lindemann
Goeie tips. Een spontane lach is altijd mooier.quote:Op maandag 10 september 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Daarom heeft de fotografe van een deel van de foto's in m'n fobo me eerst flink aan het lachen gemaakt met leuke verhalen enz. voor we de foto's gingen maken.
Hehe, heb ik 'ook' 'last' van. De laatste goeie foto van mezelf is al minimaal een half jaar oud, en daar sta ik nog met mijn ex opquote:Op maandag 10 september 2012 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, het ziet er meteen anders uit. Ik heb ook maar een paar goeie foto's (vind ik zelf). Hoe langer ik moet wachten voor de foto genomen is, hoe slechter ik erop sta.
Sowiesoquote:
helemaal mee eens, maar als mensen foto's van jou maken, op afstand dus, en je daar met een chagrijnige kop opstaat ben je daar niet echt blij mee.quote:Op maandag 10 september 2012 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie tips. Een spontane lach is altijd mooier.
Zulke foto's zijn niet foto-waardig vind ikquote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar als mensen foto's van jou maken, op afstand dus, en je daar met een chagrijnige kop opstaat ben je daar niet echt blij mee.
D'r af knippen.quote:Op maandag 10 september 2012 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, heb ik 'ook' 'last' van. De laatste goeie foto van mezelf is al minimaal een half jaar oud, en daar sta ik nog met mijn ex op
[..]
Sowieso
Volgens mij was er ooit al zoiets, maar echt zeker weten doe ik dat niet.quote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef Mistress_X het volgende:
is het niet een idee om op FOK! een FOK! Lady van het jaar verkiezing te maken? Ik doe niet mee
Op introkamp had een leraar net een foto van mij gemaakt met een stuk eten in m'n mond.quote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar als mensen foto's van jou maken, op afstand dus, en je daar met een chagrijnige kop opstaat ben je daar niet echt blij mee.
Voor enkele fotografen schijnbaar welquote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zulke foto's zijn niet foto-waardig vind ik
Kan niet, te dicht tegen/om elkaar heenquote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
D'r af knippen.
Foto's die m'n vriendin in Aruba heeft gemaakt, twee jaar geleden, vind ik echt chill, m'n haar was toen ook heel mooi gemaakt en iemand had m'n make-up gedaan. En ik was 10 kilo lichter.Vandaar dat het nog steeds m'n tijdlijn foto is.
Iets waar ik niet aan mee zou doenquote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef Mistress_X het volgende:
is het niet een idee om op FOK! een FOK! Lady van het jaar verkiezing te maken? Ik doe niet mee
Gezichtje van een lekkere celeb erop plakken?quote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan niet, te dicht tegen/om elkaar heen
Mijn FB en fobo-foto is ook al een jaar oud, al dan niet 2.
Was geen fijne relatie, dus neequote:Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezichtje van een lekkere celeb erop plakken?
hahahaha.quote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Op introkamp had een leraar net een foto van mij gemaakt met een stuk eten in m'n mond.Die moest 'ie wel even wissen.
Klopt, hunk en babe van het jaar of zo?quote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij was er ooit al zoiets, maar echt zeker weten doe ik dat niet.
Ik zou je nomineren hoorquote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets waar ik niet aan mee zou doen.
quote:
Over 2 dagen weerquote:Op maandag 10 september 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..].
Mja, ik houd niet zo van verkiezingen.
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, hunk en babe van het jaar of zo?
Marianne Thieme.quote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Mistress_X het volgende:
Even voor de ladies hier, wie vinden jullie de meest sexy lijsttrekker? Ik toch stiekum wel Mark Rutte
Ik kan hetzelfde over jou zeggen.quote:Op maandag 10 september 2012 15:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij bent een mooie meid, en als vrouw zijnde zeg ik dat jij hele mooie ogen hebt.
Mensen die zichzelf nominerenquote:Op maandag 10 september 2012 15:58 schreef JJH het volgende:
En ik zou mezelf er ook niet voor nomineren.
VVD stemmen... Dat is best dom, vind ik.quote:Op maandag 10 september 2012 15:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad, vind vriendlief ook![]()
Maar die gaat VVD stemmen
Ja, maar JJH kent hem ookquote:Op maandag 10 september 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf nomineren
Wie heeft mij geDMd over papagaai? Cryothic ?
Ja, haal jij hem over?quote:Op maandag 10 september 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
VVD stemmen... Dat is best dom, vind ik.
Ik vind Samsom wel knap, alleen jammer dat 'ie kaal is. En Marianne Thieme is inderdaad wel een mooie vrouw.quote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Mistress_X het volgende:
Even voor de ladies hier, wie vinden jullie de meest sexy lijsttrekker? Ik toch stiekum wel Mark Rutte
Ik denk niet dat ik iemand die geïndoctrineerd is kan overhalenquote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, haal jij hem over?
Die heeft het vanuit zijn familie meegekregen: "gij zult VVD stemmen"
Diederick Samson vind ik dus helemaal niks qua uitstraling.quote:[quote]Op maandag 10 september 2012 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind Samsom wel knap, alleen jammer dat 'ie kaal is. En Marianne Thieme is inderdaad wel een mooie vrouw.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:03 schreef Fera het volgende:
Mijn vader, die altijd VVD stemt, denkt er dus nu over PvdA te stemmen. Toen ik het m'n moeder vertelde sloeg ze zowat steil achterover.
[..]quote:
Hij komt heel integer en sympathiek over. Ook heeft 'ie mooie ogen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Diederick Samson vind ik dus helemaal niks qua uitstraling.
Hij zal vast een leuke vent zijn, maar zijn uitstraling vind ik echt belabberd.
Daarnaast, dan mag mijn vriend gaan vrezen voor zijn baan bij Defensie
Wat is dat?quote:Op maandag 10 september 2012 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Snorders moet ik niets van hebben. Oneerlijke concurrentie is het.
Hij komt heel integer en sympathiek over. Ook heeft 'ie mooie ogen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Diederick Samson vind ik dus helemaal niks qua uitstraling.
Hij zal vast een leuke vent zijn, maar zijn uitstraling vind ik echt belabberd.
Daarnaast, dan mag mijn vriend gaan vrezen voor zijn baan bij Defensie
HOtttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm leuheuk!
Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |