Wat is er mis met stiefelquote:Op maandag 10 september 2012 13:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Undercover stiefel boots (kisten) zwart 10-hole
![]()
Stiefel.... das dan wel weer erg jammer.
edgy en nerveus, maar totaal geen reden voorquote:
Geen idee, t zegt me niks.quote:
Dat is minder om te horen.quote:Op maandag 10 september 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
edgy en nerveus, maar totaal geen reden voorverder wel goed hoor
met u meneewrrrr?
Dan snap ik je vorige reactie niet helemaal denk ikquote:Op maandag 10 september 2012 13:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, t zegt me niks.
Behalve dat m'n moeder vroeger toen m'n broertje en ik nog heel klein waren het altijd over 'koude stiefeltjes" had, als ze koude voeten bedoelde
M'n moeder komt uit Laren ('t Gooi), dus niet specifiek overijssels denk ikquote:Op maandag 10 september 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat iets Overijsels ofzo?
Ik ben totaal energieloos.
I dunno.quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n moeder komt uit Laren ('t Gooi), dus niet specifiek overijssels denk ik
Ik vind "stiefel" dus nogal grappig vanwegen de combinatie van stoere boots, tegenover een lief woordje wat m'n moeder vroeger gebruikte.quote:Op maandag 10 september 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan snap ik je vorige reactie niet helemaal denk ik
ben t wel gewend.. heb ik wel vaker last vanquote:Op maandag 10 september 2012 13:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is minder om te horen.
Ik kan zeggen dat het naar omstandigheden redelijk tot goed met me gaat.
Ik kwam ze tegen op de site van Benscore (voormalige Dump2000 uit de kalverstraat)quote:
Waar haal je "stiefel" vandaan dan?quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind "stiefel" dus nogal grappig vanwegen de combinatie van stoere boots, tegenover een lief woordje wat m'n moeder vroeger gebruikte.
Komt vanuit het Duits, van oorsprong, waar Stiefel laars is, zo uit mijn hoofdquote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n moeder komt uit Laren ('t Gooi), dus niet specifiek overijssels denk ik
Ja, dat dus.quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stiefelen is voor mij lopen.. je stiefelt ergens tegen aan.. beetje rond stiefelen
http://www.benscore.com/U(...)10-hole-p-24774.htmlquote:Op maandag 10 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal je "stiefel" vandaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |