SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
link naar andere topic:
Bengaal van L. naar Gr. #2 Waar Dazzle z'n karakter laat zien
[ Bericht 3% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 10-09-2012 12:34:08 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
ohjaquote:
Hij is dus best gereserveerd naar anderen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
Oppas regelen geen optie?
Ben eigenlijk wel benieuwd naar die hobby waardoor je zo vaak van huis weg bent.
quote:Op maandag 10 september 2012 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Gaarne deze post doorlezen en ingevuld posten.
Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
De link naar het topic stond er alquote:Op maandag 10 september 2012 12:32 schreef senesta het volgende:
@ Netsplitter, hier staat ook veel van de discussie over deze kater: Bengaal van L. naar Gr. #2 Waar Dazzle z'n karakter laat zien
@ TS, zou je dit lijstje inderdaad nog even ingevuld in de OP willen zetten? Dank je wel
[..]
quote:Op maandag 10 september 2012 12:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
De link naar het topic stond er alen ik was net precies het lijstje aan het invullen.
quote:
Wij hebben ook zo'n poes rond huppelen welke nieuw personeel eng vind en ook onder het bed duikt dus eerlijk gezegd vind ik dat een kul reden...quote:Op maandag 10 september 2012 12:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij is dus best gereserveerd naar anderen.
Ik heb oppas die wel kan komen maar nouja dan word hij beetje bang en schiet hij onder de bank.
Dat komt niet echt het "oppassen" ten goede en word hij gefrustreerd.
ik heb dus ook in dat andere topic uitgelegd.
Er waren wat mensen die onbegrip hadden. Dat snap ik goed en is hun goedrecht.
Ik hoop dat mensen hier doorheen kunnen kijken en gewoon met een open blik de situatie kunnen bekijken
Ah ok.quote:Op maandag 10 september 2012 12:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
De link naar het topic stond er alen ik was net precies het lijstje aan het invullen.
En ohja voor netsplitter.
Ik doe middeleeuwse re-enactment.
en daarvoor ben je gewoon een heel weekend op een middeleeuws kampement. En je leeft een heel weekend middeleeuws zegmaar
Ja klopt maar oppassen is meestal om het dier in questie aandacht te geven. En als hij dan ook nog de hele tijd alleen is.... en dan ineens ook nog bang moet zijn sjah... word zijn weekend er niet leuker op.quote:Op maandag 10 september 2012 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n poes rond huppelen welke nieuw personeel eng vind en ook onder het bed duikt dus eerlijk gezegd vind ik dat een kul reden...
Maar goed, ik ken voor de rest de situatie niet dus kan daar voor de rest ook niet over oordelen.
Ik krijg ook heel veel spijt... maar als je ziet hoe ik e afgelopen 5 tot 6 jaar heb geleefd. Dan krijg ik er nu juist spijt van als ik het niet doe. Stress is ook niet echt goed voor mijn lichamelijke situatie. En nu ben ik weg en maak ik mij steeds zorgen van omg wat doe ik nu weer... hoe zal het met hem gaan.quote:Op maandag 10 september 2012 12:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah ok.
Maar is dat zo vaak dat je daarvoor je lieveling moet opgeven?
Probeer je niet om te praten maar ik denk dat je heeeeeeul veeeeeul spijt gaat krijgen....
is gebeurd is toestemming voorquote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef Klonk het volgende:
niet lullig bedoelt maar als een kat uit het asiel komt en je wilt er weer afstand van doen moet je volgens mij eerst contact opnemen met het asiel, tenminste zo staat het in alle overeenkomsten die ik met asiels heb ondertekend voor katten
Ik heb 2 keer een dm gestuurd...quote:
dan bemoei ik me er niet meer mee, wel tof beest trouwensquote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
is gebeurd is toestemming voor
bedankt voor de tip
[..]
Ik heb 2 keer een dm gestuurd...
en niks gehoord ?!??
Heb dm gestuurd zojuist met de link ook naar dit topic.
Maar er zal wel even wat tijd overheen gaan dus komt vast goed!
! is hij ook ^^quote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan bemoei ik me er niet meer mee, wel tof beest trouwens
Ik ben het weekend niet op Fok geweest dus kon niet reageren.quote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
is gebeurd is toestemming voor
bedankt voor de tip
[..]
Ik heb 2 keer een dm gestuurd...
en niks gehoord ?!??
Heb dm gestuurd zojuist met de link ook naar dit topic.
Maar er zal wel even wat tijd overheen gaan dus komt vast goed!
Woningbouw gedoe?quote:Op maandag 10 september 2012 12:48 schreef okiokinl het volgende:
hou hem gewoon.
waarom kan je geen kattenluikje nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |