Foto's:quote:Zojuist heb ik een telefoontje gehad van het Asiel in Maastricht!
Ik heb de meet your match vragen beantwoord. En ik ben door de test![]()
Zodadelijk komen de formulieren over de email dan zet ik mijn handtekening ik stuur ze terug en dan kan mijn bengaal opgehaald worden zondag.
Ik moet natuurlijk nu achter alle kattentoebehoren aan
Als iemand nog iets heeft liggen ik houd mij aanbevolen
En dan nog iets waar ik nog mee bezig moet. Een naam!
Ik zat zelf te denken aan Dazzle of George, iemand nog een idee?
Zo ziet hij er uit:
Hij valt in de categorie spion/ schuw.
Maar waarschijnlijk zal hij langzaam tot bloei komen als hij zich op zijn gemak voelt.
Hij heeft een behoorlijke stem en laat het goed weten wat hij ergens van vind.
Hij is waarschijnlijk de dupe geworden van marktplaatsbroodfokkers
Ik ben zo benieuwd, voel me net een klein kind zo blij
Hier kun je verder de ontwikkelingen volgen.
Leuk ben benieuwdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:08 schreef miek221 het volgende:
Nieuw topic, ga ik ook volgen. Wat een leuk filmpje, ineens een dijk zelfvertrouwen en duiken naar het stokje. Dat gaat helemaal goed komen, hij voelt zich elke dag zichtbaar vertrouwder.
En hij is zoooo mooi!
Ik ben met Rambo precies als jij, elke kleine verbetering ben ik zo blij om als een kind die zn eerste stap zet. Alleen zal het met Rambo wel wat langer duren, maar ik ben graag veel ermee bezig dus dat komt wel goed. na het weekend zal ik ook wel een topic openen en de vorderingen bijhouden.
aaawwwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hij komt af en toe een aai halen als ik zit
Zo leuk
Ja dat was een eenmalige traktatiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
aaawww![]()
Komt ie ook op de schoot liggen of was dat tot nu toe een eenmalige traktatie?
oh heb nog even niks nieuws. Hij peert hem ook vaak al net als ik de camera pak of aan doe ik zal zo even kijken of het leuk is met mijn laserlampjequote:
Ja hij was het er niet mee eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is echt prachtig!![]()
Maar ik dacht dat het George zou worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |