Dat stukje had ik gemist, sorry.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef daNpy het volgende:
Hoe wil je de 4punts gordels dan bevestigen icm de kuipstoelen?
Naar de originele ophangpunten bij de achterbank zeker, zodat je zeker je rug breekt?
Dan vind ik het alweer een ander verhaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:46 schreef daNpy het volgende:
Er zit wel een kenteken op, maar over de openbare weg is idd niet fijn.
Is een 205 GTi, heb sowieso 1 foto op mn fobo maar is ook terug te vinden op 't peugeot gti forum.quote:
Bij mij zijn de randen niet afgevlakt(van 't dashboard) dit is door de garage nog nadrukkelijk aangegeven bij de RDW 'hotline' voor de keurders, echter was dit geen enkel probleem whatsoever.(vormt voor zowel de bijrijder als bestuurder geen gevaar dankzij dashboard bijna tegen het raam en kuipjes welke een stukje naar achteren staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:15 schreef invine het volgende:
[..]
Kloptgaat erom dat je geen scherpe randen hebt, geldt ook voor je bumpers
Das ieder geval beter als zo'n lege bak..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef daNpy het volgende:
Hij doet het toch alleen maar voor de looks (volgens mij).
Op VW forum zijn er lui die hun kooi gewoon tussen de achterbank hebben gedrukt_!
Dan zou ik 't dus niet doen. Je gaat je er mateloos aan ergeren met in en uitstappen, kan niemand meer mee achterin etc etc. Bij een straat auto is het gewoon 'mweh'.. Ipv zo'n crappy schroefkooi een goede stabi stang en wat leuker onderstelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef daNpy het volgende:
Op VW forum zijn er lui die hun kooi gewoon tussen de achterbank hebben gedrukt_!
Handig, een kooi èn een bank, alleen zo kut dat je er niet meer kan zitten..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Das ieder geval beter als zo'n lege bak..
Mensen welke die dingen plaatsen voor de looks zijn in 95% van de gevallen ook een bepaalde slag volkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef FalleNk810i het volgende:
Nee, maar er zijn zoveel mensen die rolkooien plaatsen voor de looks... terwijl rolkooien zo lelijk zijn haha.
Maar ook dan heb je weer looks en looks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mensen welke die dingen plaatsen voor de looks zijn in 95% van de gevallen ook een bepaalde slag volkDan ga je al meer richting de plastic fantastic Golfjes 1.4, niet een flink aangepakte diesel of GTi. Zon oude(re) golf met een nieuwe(re) diesel is volgens mij wel leuk en cheap als daily(samenwonen met 't vrouwtje, dan ga je zo redeneren
)
jaa jaa, okee.. 154,- euro dan..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:42 schreef daNpy het volgende:
Hoe kunnen die nou alsnog 180 euro kosten als het 140+40 verzend is?
140*3+40 is bij mij ¤ 460
(154 pp)
Jaa op z'n tijd wel, maar rolkooi komt er puur voor de optics er in, hij voegt wel wat toegevoegde waarde toe aan de stevigheid, maar dat is niet de reden dat ik het neem..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:03 schreef invine het volgende:
[..]
Waarom een rolkooi? Ga je het circuit op?
Gaat via 2 gaten v.d. stoel naar onderen toe naar de linker balk waar al een gat zit voor de originele bevestiging v.d. gordel etc..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef daNpy het volgende:
Hoe wil je de 4punts gordels dan bevestigen icm de kuipstoelen?
Naar de originele ophangpunten bij de achterbank zeker, zodat je zeker je rug breekt?
Ik wil ook niet veel poespas, alleen een rolkooi, kwestie van smaak denk ik..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dat stukje had ik gemist, sorry.
Vind het sowieso geen gezicht kuipstoelen en rolkooien en alles wat er aan doet denken dat het een circuit auto is.
Dat is mij te veel van het goede hahaha, dat gaat hem niet worden..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:35 schreef daNpy het volgende:
Ieder zijn smaak, zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]
Precies, voor de looks, maar alleen tussen de achterbank in drukken gaat hem niet worden. Het wordt vast geschroefd..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef daNpy het volgende:
Het doet mij heel weinig of iemand achterin kan zitten of niet..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan zou ik 't dus niet doen. Je gaat je er mateloos aan ergeren met in en uitstappen, kan niemand meer mee achterin etc etc. Bij een straat auto is het gewoon 'mweh'.. Ipv zo'n crappy schroefkooi een goede stabi stang en wat leuker onderstel
[..]
Handig, een kooi èn een bank, alleen zo kut dat je er niet meer kan zitten..
Leuk, enige plastic fantastic van mijn auto zullen de zijschermen wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mensen welke die dingen plaatsen voor de looks zijn in 95% van de gevallen ook een bepaalde slag volkDan ga je al meer richting de plastic fantastic Golfjes 1.4, niet een flink aangepakte diesel of GTi. Zon oude(re) golf met een nieuwe(re) diesel is volgens mij wel leuk en cheap als daily(samenwonen met 't vrouwtje, dan ga je zo redeneren
)
Bad ideaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gaat via 2 gaten v.d. stoel naar onderen toe naar de linker balk waar al een gat zit voor de originele bevestiging v.d. gordel etc..
Wat kan er mis gaan..?quote:
Je kan je rug brekenquote:
Dan wordt ie achter de stoel gemonteerd..quote:
Mij maakt het niet uit, het is niet mijn rug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan wordt ie achter de stoel gemonteerd..
Ik heb nog altijd de OEM gordels he vriend, deze kan ik ook nog altijd gebruiken..
Ik heb een oprol automaat..?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, het is niet mijn rug.
Maar weet wel waar je mee bezig bent in dat soort dingen. Gordels schuin naar beneden laten lopen (gaten van de achterbank bijv) is ook een slecht idee, evenals naar de C-stijlen (originele punten van de achtergordels' D-ring).
4/5/6 punts gordels zijn niet hetzelfde als 3 punts met oprol automaat in rek eigenschappen.
Wahahaha hoezo..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef daNpy het volgende:
Aan je 4 punts gordels zoals in een van de foto's?
Weggooien dat ding
Ja maar okee, maar wat..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef daNpy het volgende:
Die dingen zijn niet echt superveilig. Maarja, als het alleen maar voor op straat en voor de looks is...
Hmmm.. Achja.. Het is toch tijdelijk.. (+/- 20.000km) Is zo gereden in een maandje of 2/3..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef daNpy het volgende:
De gordels zijn vaak erg dun, want niet ten goede komt van de krachtverdeling op je lichaam. Daarnaast krijgt zo'n oprol automaat in dergelijke positie een flinke kracht te verwerken. Slaat hij door mag je proeven hoe je stuur smaakt
Moet je dan niet eerst even die schermen binnen hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Prijsopgave is binnen.. Nu ff beetje sparen en de auto richting de spuiterij duwen, pak 'm beet 70km..
Yep..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef invine het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst even die schermen binnen hebben?
Mk3 achteras, dit omdat het breder is dan de Mk2 achteras..quote:
100 euro aan de beun voor binnen en motorruimte spuiten..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef ukga het volgende:
Wat kost dat nou? Helemaal laten spuiten?
Wel een GTI achteras?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mk3 achteras, dit omdat het breder is dan de Mk2 achteras..
Nee, een TDI achteras.. zit toch geen verschil in met een GTI..quote:
je link is kaput. Of was dat de link na mijn rallye front..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 05:43 schreef Charged het volgende:
Oh ja, 3x raden..:
http://www.ebay.com/itm/R(...)orig_cvip=true&rt=nc
![]()
Ok.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, een TDI achteras.. zit toch geen verschil in met een GTI..
Ahaaa, achja.. dit is opzich al een hele stevige as, misschien omdat de Mk3 wat meer weegt dan de Mk2..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ok.
Bij de MKII GTI achteras zit er namelijk een extra stabi in de achteras verwerkt voor meer stijfheid
Rallye front...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
je link is kaput. Of was dat de link na mijn rallye front..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |