Als je inzet toont dan zul je een baan vinden, 2 kameraden van me hadden binnen 48 uur na het online plaatsen van hun CV al meer dan 4 telefoontjes gehad een hand vol e-mails.quote:Op maandag 10 september 2012 18:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat dit topic weer vol VVD'ers zit.
"Iedereen kan binnen een maand een baan vinden"
44 van mijn kameraden haden binnen 2 uur van het plaatsen van hun CV al 450000 aanbiedingen voor een baan DUSquote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je inzet toont dan zul je een baan vinden, 2 kameraden van me hadden binnen 48 uur na het online plaatsen van hun CV al meer dan 4 telefoontjes gehad een hand vol e-mails.
Leuk voor hun echter in zoveel gevallen is dat niet het geval. En wat Paon zegt doe gewoon eens die oogkleppen af. Er zijn genoeg mensen net als mij welke onbemiddelbaar zijn of via een heel gedoe en een geldvretende re-integratie project aan het werk gaan. Op een punt moet de werkgever een vast contract of dergelijke aanbieden dan sta jij weer op straat.quote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je inzet toont dan zul je een baan vinden, 2 kameraden van me hadden binnen 48 uur na het online plaatsen van hun CV al meer dan 4 telefoontjes gehad een hand vol e-mails.
*haddenquote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
44 van mijn kameraden haden binnen 2 uur van het plaatsen van hun CV al 450000 aanbiedingen voor een baan DUS
Jij weet dus hoe het is om te solliciteren met een arbeidshandicap? Wat zijn jouw beperkingen dan eigenlijk?quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
*hadden
En wat ik probeer te zeggen is dat de arbeidsmarkt helemaal niet zo onmogelijk is als sommigen hier claimen. Dat je te lui bent om een leuke baan te zoeken is weer iets anders.
Heb het over de arbeidsmarkt in het algemeen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij weet dus hoe het is om te solliciteren met een arbeidshandicap? Wat zijn jouw beperkingen dan eigenlijk?
Ja, want de arbeidsmarkt in het algemeen is ook representatief voor sollicitanten die niet algemeen zijn?quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb het over de arbeidsmarkt in het algemeen.
Dus oogklepjes op. Ik mep je straks van een steiger af of ram mijn auto in die van de jouwe niet jou schuld echter loop je daarbij een arbeidshandicap op daarna wens ik je succes met het vinden van een nieuwe baan.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En dat wil je gaan oplossen door bedrijven te forceren om overbodig personeel aan te nemen? Nou lekker werken is dat als je weet dat je baas je er alleen bij heeft lopen omdat hij anders een boete krijgt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want de arbeidsmarkt in het algemeen is ook representatief voor sollicitanten die niet algemeen zijn?
Dan kan jij mooi gaan werken voor mijn schadevergoeding.quote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dus oogklepjes op. Ik mep je straks van een steiger af of ram mijn auto in die van de jouwe niet jou schuld echter loop je daarbij een arbeidshandicap op daarna wens ik je succes met het vinden van een nieuwe baan.
Ik stel je een vraag en jij geeft een antwoord die geen betrekking heeft tot de gestelde vraag? Een simpel ja of nee, was voldoende. Nu ontwijk je de vraag.quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En dat wil je gaan oplossen door bedrijven te forceren om overbodig personeel aan te nemen? Nou lekker werken is dat als je weet dat je baas je er alleen bij heeft lopen omdat hij anders een boete krijgt.
De PvdA is voorstander van het samenvoegen van de Wajong dat betekend het einde van de wajongquote:Op maandag 10 september 2012 09:03 schreef MMXMMX het volgende:
•De PvdA is voorstander van het samenvoegen van de Wajong, de sociale werkvoorziening en de bijstand tot één regeling. De gemeenten moeten deze regeling uitvoeren.
BRON :http://www.pvda.nl/standpunten/sociale+zekerheid/Wajong
Daar mag jij dan op gaan hopenquote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan kan jij mooi gaan werken voor mijn schadevergoeding.
Naar de dokterquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daar mag jij dan op gaan hopen![]()
Of je dondert zelf per ongeluk van de trap kan ook wat ga je dan doen?
Ik mag echt voor je hopen dat je gezond blijft echter kun je dat niet weten, maar een ding niet gaan piepen dat het zo erg is als je in die positie terecht komt.quote:
Ben nooit een pieper geweest, en zolang ik kan typen heb ik werk.quote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik mag echt voor je hopen dat je gezond blijft echter kun je dat niet weten, maar een ding niet gaan piepen dat het zo erg is als je in die positie terecht komt.
Is te moeilijk schijnbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha, mijn vraag sla je maar even over Twente?
Blijf dat denkenquote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben nooit een pieper geweest, en zolang ik kan typen heb ik werk.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aha, mijn vraag sla je maar even over Twente?
Nee, maar daar had ik het ook niet over voordat iemand hier mij met een auto wilde aanrijden.quote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want de arbeidsmarkt in het algemeen is ook representatief voor sollicitanten die niet algemeen zijn?
Ben het hier overigens wel mee eensquote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En dat wil je gaan oplossen door bedrijven te forceren om overbodig personeel aan te nemen? Nou lekker werken is dat als je weet dat je baas je er alleen bij heeft lopen omdat hij anders een boete krijgt.
quote:•Wie een fatsoenlijk werkaanbod weigert, krijgt een korting op zijn uitkering. Dit kan ook gebeuren als iemand afspraken over het volgen van scholing, re-integratie of werk willens en wetens niet nakomt.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
*hadden
En wat ik probeer te zeggen is dat de arbeidsmarkt helemaal niet zo onmogelijk is als sommigen hier claimen. Dat je te lui bent om een leuke baan te zoeken is weer iets anders.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus het zou best eens kunnen dat de arbeidsmarkt voor arbeidsgehandicapten onmogelijk is? Dat het dus niets te maken hoeft te hebben met het niet willen zoeken, maar niet kunnen vinden van een baan?quote:
Je zal misschien niet je droombaan kunnen vervullen, maar uitzonderingen daargelaten is er altijd wel iets te vinden.quote:Op maandag 10 september 2012 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus het zou best eens kunnen dat de arbeidsmarkt voor arbeidsgehandicapten onmogelijk is? Dat het dus niets te maken hoeft te hebben met het niet willen zoeken, maar niet kunnen vinden van een baan?
En waar baseer je dat dan op dat er altijd wel wat te vinden is? Graag een bron dat mensen met een handicap gegarandeerd ergens een baan kunnen bemachtigen? Als het werkelijk zo is dat er altijd wel iets te vinden is, waarom wil men de werkgevers dan verplichten mensen met een handicap aan te nemen? Dat lijkt mij nogal tegenstrijdig.quote:Op maandag 10 september 2012 21:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zal misschien niet je droombaan kunnen vervullen, maar uitzonderingen daargelaten is er altijd wel iets te vinden.
Daar heb je een punt, heb geen cijfers bij de hand.quote:Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar baseer je dat dan op dat er altijd wel wat te vinden is? Graag een bron dat mensen met een handicap gegarandeerd ergens een baan kunnen bemachtigen? Als het werkelijk zo is dat er altijd wel iets te vinden is, waarom wil men de werkgevers dan verplichten mensen met een handicap aan te nemen? Dat lijkt mij nogal tegenstrijdig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |