Jij woont niet in Rotterdam hea?quote:Op maandag 10 september 2012 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent toch niet tegen moskeeën?
Op wat voor manier veroorzaken ze dan last?quote:
Het is een soort van McDonalds paal voor shoarmaquote:Op maandag 10 september 2012 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op wat voor manier veroorzaken ze dan last?
Weet je wat een herrie er vandaan komt?quote:Op maandag 10 september 2012 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op wat voor manier veroorzaken ze dan last?
Mijn uitleg kwam nog, jammer johquote:
Zie mijnquote:
Ik vind hem vet! Is ie gebaseerd op die drukken van Warhol?quote:
Uhm staat op de achterkant hoe en waarom, ik heb 215 van de 3000 dat weet ik welquote:Op maandag 10 september 2012 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem vet! Is ie gebaseerd op die drukken van Warhol?
Vandaar dat ik zeg ik stem geen PVVquote:Op maandag 10 september 2012 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ja aan dat geluid moet zeker iets gedaan worden. Maar goed, ik vind als er vraag is naar een moskee, dan moet ie er komen. Als er vraag is naar een synagoge, dan moet ie er komen, zelfde met een kerk. Religieuze vrijheid zo lang je er anderen niet mee lastig valt.
wat onhandig, had em achterstevoren ingelijstquote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm staat op de achterkant hoe en waarom, ik heb 215 van de 3000 dat weet ik wel
quote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat onhandig, had em achterstevoren ingelijst
Aah oké!quote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm staat op de achterkant hoe en waarom, ik heb 215 van de 3000 dat weet ik wel
Dat verbaast me niksquote:Op maandag 10 september 2012 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ballenbak van de Ikea al gechecked gr gr
OMGquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 18:24 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nu pas door dat de NRCnext die vanochtend op het station werd uitgedeeld nep is___!
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ion-is-een-nep-next/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |