Ik toch iets minder tegenwoordigquote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sta overal voor open. Maar hey, ik sta altijd open
quote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hier die stemlijst niet eens binnen gekregen, dus weet niet wie de grappigste naam heeft
Slowend de keuken in, seksie!quote:Op maandag 10 september 2012 16:52 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga langzaam de keuken in, heb trek
Je bent toch niet tegen moskeeënquote:Op maandag 10 september 2012 16:46 schreef Kally het volgende:
Zijn jullie er al uit met het stemmen? Ik weet het dus nog steeds niet. Stemwijzer gaaf PVV maar dat komt gewoon door die moskee vraag
Ik denk dat het maar partij van de dieren wordt.
kettertquote:Op maandag 10 september 2012 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
Bijna iedereen in de klas stemt SP, maar dat was te verwachten natuurlijk.
quote:CDA, CU, PvdD, SGP, PVV en SP zijn voor behoud van het studiefinancieringsstelsel inclusief gift.
Jij woont niet in Rotterdam hea?quote:Op maandag 10 september 2012 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent toch niet tegen moskeeën?
Op wat voor manier veroorzaken ze dan last?quote:
Het is een soort van McDonalds paal voor shoarmaquote:Op maandag 10 september 2012 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op wat voor manier veroorzaken ze dan last?
Weet je wat een herrie er vandaan komt?quote:Op maandag 10 september 2012 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op wat voor manier veroorzaken ze dan last?
Mijn uitleg kwam nog, jammer johquote:
Zie mijnquote:
Ik vind hem vet! Is ie gebaseerd op die drukken van Warhol?quote:
Uhm staat op de achterkant hoe en waarom, ik heb 215 van de 3000 dat weet ik welquote:Op maandag 10 september 2012 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem vet! Is ie gebaseerd op die drukken van Warhol?
Vandaar dat ik zeg ik stem geen PVVquote:Op maandag 10 september 2012 18:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ja aan dat geluid moet zeker iets gedaan worden. Maar goed, ik vind als er vraag is naar een moskee, dan moet ie er komen. Als er vraag is naar een synagoge, dan moet ie er komen, zelfde met een kerk. Religieuze vrijheid zo lang je er anderen niet mee lastig valt.
wat onhandig, had em achterstevoren ingelijstquote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm staat op de achterkant hoe en waarom, ik heb 215 van de 3000 dat weet ik wel
quote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat onhandig, had em achterstevoren ingelijst
Aah oké!quote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm staat op de achterkant hoe en waarom, ik heb 215 van de 3000 dat weet ik wel
Dat verbaast me niksquote:Op maandag 10 september 2012 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ballenbak van de Ikea al gechecked gr gr
OMGquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 18:24 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nu pas door dat de NRCnext die vanochtend op het station werd uitgedeeld nep is___!
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ion-is-een-nep-next/
quote:
Doen we, in oktober?quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
30 september heb ik niets volgens mij, maar ik heb meestal niets dus dat is niet heel gek
Das toch te duurquote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Renesite het volgende:
http://www.sidscampstore.(...)Y-SPORT-CT-6000.html
Twijfel
Kutdingen staan kutje goedkoop in 'IJsselstein' ffs... Maar daar kom ik nooit!
Dat is zo je geld weggooien, daar sta je een week op en dan is de lol eraf.quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Renesite het volgende:
http://www.sidscampstore.(...)Y-SPORT-CT-6000.html
Twijfel
Kutdingen staan kutje goedkoop in 'IJsselstein' ffs... Maar daar kom ik nooit!
Geen optie. Heb nogal vernoikte voeten waarmee ik absoluut niet moet gaan hardlopen. Krampen, pijnen, shizzle.quote:Op maandag 10 september 2012 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch te duur! Niet meer dan 50 keer erop en het verdwijnt onder een hoop stof. Dan kun je beter een paar rondjes gaan hardlopen ofzo
Ik stond in de sportschool zo een uur op dat ding en vermaakte me prima. Ondertussen TV kijken, de Pfaffs was er altijd op rond die tijdquote:Op maandag 10 september 2012 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zo je geld weggooien, daar sta je een week op en dan is de lol eraf.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zo je geld weggooien, daar sta je een week op en dan is de lol eraf.
Jaquote:
Ja, als je het zelf te doen vind.... het lijkt mij iig nogal duurquote:Op maandag 10 september 2012 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen optie. Heb nogal vernoikte voeten waarmee ik absoluut niet moet gaan hardlopen. Krampen, pijnen, shizzle.
[..]
Ik stond in de sportschool zo een uur op dat ding en vermaakte me prima. Ondertussen TV kijken, de Pfaffs was er altijd op rond die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |