ik ben er allergisch voor ja, vind het verschrikkelijk.. sorry iedereen die het wel leuk vindtquote:Op zondag 9 september 2012 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso horen dierenprintjes niet op mensen.
Bwehehehequote:
Mensen die het wel leuk vinden mogen m'n reet kussen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er allergisch voor ja, vind het verschrikkelijk.. sorry iedereen die het wel leuk vindt
Ik moest hem maken.quote:[..]
Bwehehehe![]()
Ik heb wel iets met dierenprint, een strak jurkje. Eigenlijk voor Halloween gekocht in combinatie met luipaard oortjes en bijpassende oorbellen en ring. Maar ik kan het in principe gewoon aan, staat wel leuk met zwarte legging en brede, zwarte tailleriem. Verder is het ook niet mijn ding.quote:Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er allergisch voor ja, vind het verschrikkelijk.. sorry iedereen die het wel leuk vindt
[..]
Bwehehehe![]()
is dat zo?quote:Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef Fera het volgende:
Sucker Punch, hmmm ... Toch maar eens kijken. Ze speelde ook in Spin City, als Mike's eerste vriendinnetje. Toen was ze een journaliste.
nou, als ze leuk zijn kan ik t ze vergeven mits ik die kleding letterlijk van hun lijf mag scheurenquote:Op zondag 9 september 2012 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die het wel leuk vinden mogen m'n reet kussen.
[..]
Ik moest hem maken.
nu ben ik toch heel stiekem wel een beetje nieuwsgierigquote:Op zondag 9 september 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met dierenprint, een strak jurkje. Eigenlijk voor Halloween gekocht in combinatie met luipaard oortjes en bijpassende oorbellen en ring. Maar ik kan het in principe gewoon aan, staat wel leuk met zwarte legging en brede, zwarte tailleriem. Verder is het ook niet mijn ding.
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu ben ik toch heel stiekem wel een beetje nieuwsgierig
Dat zou ik dan ook nog wel willen ja.quote:Op zondag 9 september 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is dat zo?toch maar weer eens checken dan
[..]
nou, als ze leuk zijn kan ik t ze vergeven mits ik die kleding letterlijk van hun lijf mag scheuren
t was ook wel een inkoppertje eh
Ik heb ook één jurkje met dierenprint. Of iets in die trant. Doe het eigenlijk bijna nooit aan. Ik vind het alleen stijlvol met een zwarte blazer en zwarte laarzen/hakken en verder qua sieraden heel rustig.quote:Op zondag 9 september 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met dierenprint, een strak jurkje. Eigenlijk voor Halloween gekocht in combinatie met luipaard oortjes en bijpassende oorbellen en ring. Maar ik kan het in principe gewoon aan, staat wel leuk met zwarte legging en brede, zwarte tailleriem. Verder is het ook niet mijn ding.
Married with children.quote:Op zondag 9 september 2012 22:38 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ga stuk van het lachen.. Zit oh oh europa te kijken op tv..
dat weet jij heul niequote:
tama.......... nvmquote:Op zondag 9 september 2012 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook nog wel willen ja.
Maar ik verwacht niet dat ik zo dicht in de buurt ga komen dat het zo ver komt. Zeg maar.
Of, in het hypothetische geval van dat er iemand zou aanbellen, ik haar gelijk naar binnen trek en de kleren van het lijf trek.quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet jij heul nie
[..]
tama.......... nvm
Ik niet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens wel een rokje, hi ha ho.
dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat ze eigenlijk niet vonden dat dat mocht, heb je dat weerquote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Of, in het hypothetische geval van dat er iemand zou aanbellen, ik haar gelijk naar binnen trek en de kleren van het lijf trek.
Maar dat zal niet gebeuren.
pics u_uquote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens wel een rokje, hi ha ho.
Maar dan heb ik haar wel naakt in mijn hal staan, dus soit.quote:Op zondag 9 september 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat ze eigenlijk niet vonden dat dat mocht, heb je dat weer
[..]
pics u_u
dat dan weer welquote:Op zondag 9 september 2012 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan heb ik haar wel naakt in mijn hal staan, dus soit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |