ik ben er allergisch voor ja, vind het verschrikkelijk.. sorry iedereen die het wel leuk vindtquote:Op zondag 9 september 2012 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso horen dierenprintjes niet op mensen.
Bwehehehequote:
Mensen die het wel leuk vinden mogen m'n reet kussen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er allergisch voor ja, vind het verschrikkelijk.. sorry iedereen die het wel leuk vindt
Ik moest hem maken.quote:[..]
Bwehehehe![]()
Ik heb wel iets met dierenprint, een strak jurkje. Eigenlijk voor Halloween gekocht in combinatie met luipaard oortjes en bijpassende oorbellen en ring. Maar ik kan het in principe gewoon aan, staat wel leuk met zwarte legging en brede, zwarte tailleriem. Verder is het ook niet mijn ding.quote:Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er allergisch voor ja, vind het verschrikkelijk.. sorry iedereen die het wel leuk vindt
[..]
Bwehehehe![]()
is dat zo?quote:Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef Fera het volgende:
Sucker Punch, hmmm ... Toch maar eens kijken. Ze speelde ook in Spin City, als Mike's eerste vriendinnetje. Toen was ze een journaliste.
nou, als ze leuk zijn kan ik t ze vergeven mits ik die kleding letterlijk van hun lijf mag scheurenquote:Op zondag 9 september 2012 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die het wel leuk vinden mogen m'n reet kussen.
[..]
Ik moest hem maken.
nu ben ik toch heel stiekem wel een beetje nieuwsgierigquote:Op zondag 9 september 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met dierenprint, een strak jurkje. Eigenlijk voor Halloween gekocht in combinatie met luipaard oortjes en bijpassende oorbellen en ring. Maar ik kan het in principe gewoon aan, staat wel leuk met zwarte legging en brede, zwarte tailleriem. Verder is het ook niet mijn ding.
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu ben ik toch heel stiekem wel een beetje nieuwsgierig
Dat zou ik dan ook nog wel willen ja.quote:Op zondag 9 september 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is dat zo?toch maar weer eens checken dan
[..]
nou, als ze leuk zijn kan ik t ze vergeven mits ik die kleding letterlijk van hun lijf mag scheuren
t was ook wel een inkoppertje eh
Ik heb ook één jurkje met dierenprint. Of iets in die trant. Doe het eigenlijk bijna nooit aan. Ik vind het alleen stijlvol met een zwarte blazer en zwarte laarzen/hakken en verder qua sieraden heel rustig.quote:Op zondag 9 september 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel iets met dierenprint, een strak jurkje. Eigenlijk voor Halloween gekocht in combinatie met luipaard oortjes en bijpassende oorbellen en ring. Maar ik kan het in principe gewoon aan, staat wel leuk met zwarte legging en brede, zwarte tailleriem. Verder is het ook niet mijn ding.
Married with children.quote:Op zondag 9 september 2012 22:38 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ga stuk van het lachen.. Zit oh oh europa te kijken op tv..
dat weet jij heul niequote:
tama.......... nvmquote:Op zondag 9 september 2012 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook nog wel willen ja.
Maar ik verwacht niet dat ik zo dicht in de buurt ga komen dat het zo ver komt. Zeg maar.
Of, in het hypothetische geval van dat er iemand zou aanbellen, ik haar gelijk naar binnen trek en de kleren van het lijf trek.quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet jij heul nie
[..]
tama.......... nvm
Ik niet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens wel een rokje, hi ha ho.
dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat ze eigenlijk niet vonden dat dat mocht, heb je dat weerquote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Of, in het hypothetische geval van dat er iemand zou aanbellen, ik haar gelijk naar binnen trek en de kleren van het lijf trek.
Maar dat zal niet gebeuren.
pics u_uquote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Maar dan heb ik haar wel naakt in mijn hal staan, dus soit.quote:Op zondag 9 september 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat ze eigenlijk niet vonden dat dat mocht, heb je dat weer
[..]
pics u_u
dat dan weer welquote:Op zondag 9 september 2012 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan heb ik haar wel naakt in mijn hal staan, dus soit.
Tama? Tamashii? Moi?quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat weet jij heul nie
[..]
tama.......... nvm
In mijn kast.quote:Op zondag 9 september 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat ze eigenlijk niet vonden dat dat mocht, heb je dat weer
[..]
pics u_u
Dat zou kunnen, ik had beter kunnen zeggen dat het op de achtergrond aan staat.quote:Op zondag 9 september 2012 22:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oh haha.. sokken in sandalen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikke lekker ook. Stuk of 20.quote:Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
nee tamawhatchamacallit :$quote:
En ik zorg er zelf dan wel voor dat ik dan ook niet veel meer aan heb, dan word de aandacht wel door wat anders getrokken.quote:
deze taximeneerquote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik zorg er zelf dan wel voor dat ik dan ook niet veel meer aan heb, dan word de aandacht wel door wat anders getrokken.
Oh, hahahaquote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik had beter kunnen zeggen dat het op de achtergrond aan staat.
Ik begrijp er niiiiiiks van.quote:Op zondag 9 september 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee tamawhatchamacallit :$
Met je oud nederlandsch en french
dat ik t niet over jou hadquote:
Nee heur, ik snap jou nooit.quote:Op zondag 9 september 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ik t niet over jou had(maar ik loog
foei ik )
en dat laatste dat moet je wel snappen
Dan kan ik het wel tof met je over vrouwen praten, maar niet jouw kleren van je lijf rukken...quote:
DAT IK JE ANIMAL PRINT MEUK VAN JE LIJF SCHEURquote:
daarin moet ik je teleurstellen jaquote:Op zondag 9 september 2012 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel tof met je over vrouwen praten, maar niet jouw kleren van je lijf rukken...
quote:Op zondag 9 september 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DAT IK JE ANIMAL PRINT MEUK VAN JE LIJF SCHEUR
quote:Op zondag 9 september 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarin moet ik je teleurstellen jasorry
maar over vrouwen praten en vrouwen bekijken is OOK leuk
dus.. als ik het goed begrijp ga je dan verschrikt kijken, huilen, blozen, kwijlen, me wegduwen en dan lachen?quote:
dat durf ik niet waar ze bij is, dan wil ze niet meer bij me op visitequote:
Neenee, verboden onderwerp. Ik ben heul niet leuk en ik heb geen lichaam.quote:
Dat laatste zou je me wijs kunnen maken, ik heb daar nog geen foto's van gezien.quote:Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neenee, verboden onderwerp. Ik ben heul niet leuk en ik heb geen lichaam.
pertinent onwaar, wordt verworpenquote:Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neenee, verboden onderwerp. Ik ben heul niet leuk en ik heb geen lichaam.
Dus als je iemand complimenteerd waar de ander bij is, dan ben je bang dat ze niet meer op visite wil?quote:Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat durf ik niet waar ze bij is, dan wil ze niet meer bij me op visite
in b4 "zal jou eens ver werpen"quote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pertinent onwaar, wordt verworpen
Nee het betekent: OMG, nee wat? Mijn kleding afscheuren? ECHT, dat wil ik heul niet!?! Oke, misschien toch wel, bloos. KWIJL toch wel leuk denk ik. Maar mijn kleding dan! Nee daar blijf je van af! Ik trek het zelf wel uit! IHHIHIHI!quote:Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dus.. als ik het goed begrijp ga je dan verschrikt kijken, huilen, blozen, kwijlen, me wegduwen en dan lachen?pijnlijk
Socios, tof dat je er weer bentquote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan kijk ik je niet meer aan.quote:Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat durf ik niet waar ze bij is, dan wil ze niet meer bij me op visite
Nee, tussen mijn hoofd en voeten zit een groot gat heur.quote:Op zondag 9 september 2012 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat laatste zou je me wijs kunnen maken, ik heb daar nog geen foto's van gezien.
Leuk vind ik je echter wel.![]()
My thoughts.quote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Socios, tof dat je er weer bent
verlegenquote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus als je iemand complimenteerd waar de ander bij is, dan ben je bang dat ze niet meer op visite wil?
ik moest lachenquote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee het betekent: OMG, nee wat? Mijn kleding afscheuren? ECHT, dat wil ik heul niet!?! Oke, misschien toch wel, bloos. KWIJL toch wel leuk denk ik. Maar mijn kleding dan! Nee daar blijf je van af! Ik trek het zelf wel uit! IHHIHIHI!
choochoo all aboard the crazy trainquote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
oh maar nog wel op visite? ok danquote:
Vast niet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, tussen mijn hoofd en voeten zit een groot gat heur.
Hoezo wát nou. GAT weetje!quote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t is wel echt zo.. wanneer het op dat soort dingen aankomt iigquote:Op zondag 9 september 2012 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij ook wel zwaar zou vallen hoor.
ik heb geen gat gezien hoor toen ik je zagquote:
Ik vind die reclame voor Basic Fit echt super irritant.quote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef Grijsbaard het volgende:
Wat praat Tatjana toch altijd lekker...
?quote:Op zondag 9 september 2012 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
dat zei socios ookquote:
Die bedoelde ik dus... Met alle respect, maar ze praat lekker ondeugend..quote:Op zondag 9 september 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die reclame voor Basic Fit echt super irritant.
treinofiel.quote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zei socios ook.. socios houdt van treinen.. er is een naam voor, maar weet het zo gauw niet
ja maar er is nog een hele dure naam voorquote:
Dat zou ik zo niet weten.quote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar er is nog een hele dure naam voor
Klopt echt hoor, check de smileys er maar op na! Ja hoor, ik kom wel op visite.quote:Op zondag 9 september 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
verlegen
[..]
ik moest lachen
maar da's ook goed
[..]
choochoo all aboard the crazy train
[..]
oh maar nog wel op visite? ok dan
Nee. Jammer wel.quote:Op zondag 9 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb geen gat gezien hoor toen ik je zag
snap je? AHAHAHAHAHAHA KNNNNNGGGRRRT xD
ja ik zie hetquote:Op zondag 9 september 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt echt hoor, check de smileys er maar op na! Ja hoor, ik kom wel op visite.
Ik vond der best een lekker ding, maar die reclame omg.quote:Op zondag 9 september 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die reclame voor Basic Fit echt super irritant.
Ik dacht echt iets anders.quote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zei socios ook.. socios houdt van treinen.. er is een naam voor, maar weet het zo gauw niet
Jawel ken ik wel.quote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je Socios niet kent.
Hmmpf, ik heb wel flickr.quote:
nouuuu, wat dacht jij danquote:
Tuuuuuuuuuurlijk. Geloof er niks van.quote:Op zondag 9 september 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik zie het![]()
oh maar dan vind ik wel een manier om jou mij weer te laten aankijken
Oh haha, ja ik loop wat achter geloof ik.quote:Op zondag 9 september 2012 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was alweer terug.
Ze was alleen alvast in bed gaan liggen en leest nog ff mee.
Hai meis.
Dat mag.quote:Op zondag 9 september 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh haha, ja ik loop wat achter geloof ik.
Dat ie dacht dat jij een kloon van socios was ofzo.quote:Op zondag 9 september 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nouuuu, wat dacht jij dan![]()
niet huilen
we zullen het zien als je nog langskomtquote:Op zondag 9 september 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuurlijk. Geloof er niks van.
hmmquote:
ja maar dat is dus niet zo eh? ik vind treinen wel leuk, maar ik kan t er niet opquote:Op zondag 9 september 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ie dacht dat jij een kloon van socios was ofzo.
Beetje. Loop dus 2 min achter.quote:
Ja mevrouw.quote:Op zondag 9 september 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
we zullen het zien als je nog langskomt.. EN IS HET NOU EENS AFGELOPEN MET DIE TONG VAN JE
[..]
hmm![]()
Neuh dat weet ik ook wel heur.quote:Op zondag 9 september 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar dat is dus niet zo eh? ik vind treinen wel leuk, maar ik kan t er niet op
Ik vind haar een beetje aso klinken, maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dus... Met alle respect, maar ze praat lekker ondeugend..
Mijn vriendin zou het niet worden.. :pquote:Op zondag 9 september 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje aso klinken, maar ik snap wel wat je bedoelt.
Als je ergens 2 minuten achter loopt heb je er weinig meer aan, je kunt dan geeneens billen meer kijken.quote:
I'm watching you, dat je t even weet u_uquote:
zit jij mijn verhaal af te lezen?quote:Op zondag 9 september 2012 23:09 schreef Grijsbaard het volgende:
Dit is een heel ontroerend stukje..
ja, echt ergquote:Op zondag 9 september 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zit jij mijn verhaal af te lezen?
Autoarcheologie.quote:Op zondag 9 september 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
graven in je eigen verleden is best een bitch, maar ook wel mooi
Ik luister het ook wel eens.quote:
Ik schreeuw ook mee.quote:Op zondag 9 september 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Autoarcheologie.
[..]
Ik luister het ook wel eens.
Ja dat is wel slecht ja.quote:Op zondag 9 september 2012 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je ergens 2 minuten achter loopt heb je er weinig meer aan, je kunt dan geeneens billen meer kijken.
niks mis mee, klassiekertjequote:
wil je dat niet weer doen dan?quote:
dat dusquote:
JAJAAJAAquote:Op zondag 9 september 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I'm watching you, dat je t even weet u_u
Heel vals.quote:
is wel schrikken hoor.. wanneer je 2 felgele ogen in het donker voor je voordeurraam ziet terwijl je The Fly aan het kijken bent :$quote:
Snap m ff niet..quote:Op zondag 9 september 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wil je dat niet weer doen dan?
Gebruik je daar ook schepjes en kwastjes voor?quote:Op zondag 9 september 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks mis mee, klassiekertje
[..]
wil je dat niet weer doen dan?
[..]
dat dus
Dan mag het.quote:
nvmquote:
emotionele schepjes en kwastjes, jaquote:Op zondag 9 september 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gebruik je daar ook schepjes en kwastjes voor?
[..]
Dan mag het.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is wel schrikken hoor.. wanneer je 2 felgele ogen in het donker voor je voordeurraam ziet terwijl je The Fly aan het kijken bent :$
oh wacht, dat was wat anders
gemene kater was datquote:
Zo hard gelachen?quote:Op zondag 9 september 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
m'n kaken doen overigens nog steeds pijn.. is toch nie normaal jonge
Gemene katers zijn wel leuk soms.quote:Op zondag 9 september 2012 23:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gemene kater was dat
maar wel een hele mooie
ja.. normaal ben ik altijd heel zuur eh, dus daar ben ik niet aan gewendquote:
Dat is wel erg. De mijne zijn genezen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
m'n kaken doen overigens nog steeds pijn.. is toch nie normaal jonge
gemene poezen ookquote:Op zondag 9 september 2012 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gemene katers zijn wel leuk soms.
Zo zuur vind ik je anders niet over komen hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 23:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. normaal ben ik altijd heel zuur eh, dus daar ben ik niet aan gewend![]()
nee ok ik lieg.. maar, ja!
valt ook wel meequote:Op zondag 9 september 2012 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo zuur vind ik je anders niet over komen hoor.
Leuk toch.
quote:Siderodromophilia - Sexual excitement from either viewing or riding upon trains.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt ook wel mee
also.. found it
[..]
om de zoveel minuten *fap fap fap* "OMG TRAAAAAAAAAAAINNN OMGquote:Op zondag 9 september 2012 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar lijd ik gelukkig niet aan.
Dat zou wat zijn, als je bedenkt dat ik 25m bij het spoor vandaan woon.![]()
Zoiets ja. Ik zou geen leven meer hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 23:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
om de zoveel minuten *fap fap fap* "OMG TRAAAAAAAAAAAINNN OMG" *fap fap fap*
Jij was daar sowieso toch al niet van.quote:
is niet zo'n hele goeie optie dan nee, als je zo dicht bij het spoor woont/werktquote:Op zondag 9 september 2012 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik zou geen leven meer hebben.
Als ik aan het werk ben heb ik vaak ook constant treinen in zicht.
[..]
Jij was daar sowieso toch al niet van.
da's ook watquote:
is dat zoquote:
ah damnitquote:Op zondag 9 september 2012 23:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja... mijn airco was afgelopen zomer helaas stuk gegaan... Ding van 350 euro..
Dan houden we dat lekker zo.quote:Op zondag 9 september 2012 23:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is niet zo'n hele goeie optie dan nee, als je zo dicht bij het spoor woont/werkt![]()
en dat is zo.. dus ook daar wil ik niet op bijten nee![]()
Voorzichtig in de nek enzo kan wel fijn zijn.quote:
Echt bloed heet, dus ja, ik lig naakt..quote:Op zondag 9 september 2012 23:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ah damnitnu zeker bloedheet O.o
Bij mij in de woonkamer is het wel te doen, ben benieuwd hoe het zometeen in de slaapkamer is.quote:Op zondag 9 september 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Echt bloed heet, dus ja, ik lig naakt..
dat is echt serieus een van mijn g-spotsquote:Op zondag 9 september 2012 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan houden we dat lekker zo.
[..]
Voorzichtig in de nek enzo kan wel fijn zijn.
ja nja ik weet niet echt wat ik met die info moetquote:Op zondag 9 september 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Echt bloed heet, dus ja, ik lig naakt..
Ja... bij ons in de woonkamer is het ook te doen.. Maar mijn slaapkamer staat vol in de zon bij zonondergang, dus de warmte blijft lang hangen..quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij in de woonkamer is het wel te doen, ben benieuwd hoe het zometeen in de slaapkamer is.
Omdat je het dan niet meer hoeft te vragen..quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja nja ik weet niet echt wat ik met die info moetmaar t is iig begrijpelijk lol
Waar wil je het over hebben?quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is echt serieus een van mijn g-spots.. tering, laten we gauw het onderwerp veranderen
[..]
ja nja ik weet niet echt wat ik met die info moetmaar t is iig begrijpelijk lol
Dat is bij ons ook, dus we zien wel zo.quote:Op zondag 9 september 2012 23:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja... bij ons in de woonkamer is het ook te doen.. Maar mijn slaapkamer staat vol in de zon bij zonondergang, dus de warmte blijft lang hangen..
touchequote:Op zondag 9 september 2012 23:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Omdat je het dan niet meer hoeft te vragen..
sprinkhanen in je haarquote:
Wees blij.. Ik ook weinig last, maar kwam er dus gister achter dat mijn airco stuk is.. Duur grapje.. -.-"quote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook, dus we zien wel zo.
Tot nu toe eigenlijk nog weinig last van gehad deze zomer.
Dat lijkt mij bijzonder onhandig en jeukerig.quote:Op zondag 9 september 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
touche![]()
[..]
sprinkhanen in je haar
Poes?quote:Op zondag 9 september 2012 23:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*telt af voor incoming, niet nader te noemen user*
3, 2, 1
Dan zou ik het zo ook niet weten.quote:Op zondag 9 september 2012 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hehehe nee
hmmmm ik begin wel bij 10 :$
waarom dan pas?quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks rond de klok van één nog een en dan kan ik slapen.
huhquote:
Treinfapgrapje.quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom dan pas?
ik ga even kijken hoe lang ik t nog volhoud.. en zodra ik bijna ompleur ga ik pas
"attentie alstublieft.. duuuuuh stoptrein naar Dalfsen, Ommen EEEEEN Emmen heeft een vertraging van ongeveer 858373637459594583473 minuten"quote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Treinfapgrapje.
Maar ik zie dat ik een uur miskijk. Tot die tijd komen er nog wel een stik of 5, 6 langs gok ik.
Dat kreng is altijd te vroeg of te laat. Ouwe meuk.quote:Op zondag 9 september 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"attentie alstublieft.. duuuuuh stoptrein naar Dalfsen, Ommen EEEEEN Emmen heeft een vertraging van ongeveer 858373637459594583473 minuten"
klopt ja.. daarom kwam ik er ook meequote:Op zondag 9 september 2012 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kreng is altijd te vroeg of te laat. Ouwe meuk.
Jij kwam van die kant toch?
3 dagen gewacht voordat je terug mocht naar Drenthe?quote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klopt ja.. daarom kwam ik er ook mee
toen ook met die "minimeet"!!!!!!!!!!!!!! tering
De hoofdrolspeelster wel, en het is vet interessant.quote:
nee heenwegquote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
3 dagen gewacht voordat je terug mocht naar Drenthe?
Stomme NS...quote:Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee heenweg.. normaal gaat ie 8 over van waar ik moet zijn.. zou die om 30 komen ofzo.. nee hoor, niks
.. kwam die pas dik een uur later ofzo.. of iig veel te laat dus
hoe heet het?quote:Op zondag 9 september 2012 23:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De hoofdrolspeelster wel, en het is vet interessant.
beter dan ook nieuwere treinen in plaats van die vuige uitvergrote vibrators met stoeltjes er inquote:Op zondag 9 september 2012 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme NS...
Maar, het schijnt allemaal beter te worden. Andere aanbesteder, nieuw, beter materieel.
Die komen er ook.quote:Op zondag 9 september 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter dan ook nieuwere treinen in plaats van die vuige uitvergrote vibrators met stoeltjes er in
thnx.. ff zoeken zoquote:
OMG JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
thnx.. ff zoeken zo
[..]
OMG JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Van alles en noch wat.quote:Op zondag 9 september 2012 23:52 schreef Grijsbaard het volgende:
Welke programma's op tv kijken jullie/vinden jullie leuk?
meen je niet.. boemel? OP ZWOLLE-EMMEN?!!!quote:
Zal vast comfortabeler zijn dan die antieke zooi die er nu ingezet word.quote:Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meen je niet.. boemel? OP ZWOLLE-EMMEN?!!!
ff krassen brb
Tis een korte film nu op 2.quote:Op zondag 9 september 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
thnx.. ff zoeken zo
[..]
OMG JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die hondenkoppenquote:Op zondag 9 september 2012 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal vast comfortabeler zijn dan die antieke zooi die er nu ingezet word.
ja maar als die net zo langzaam gaan als die boemels naar Almelo.. dati s deprimerendquote:Op zondag 9 september 2012 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal vast comfortabeler zijn dan die antieke zooi die er nu ingezet word.
ja ik weet maar er zit nog iemand beneequote:
Ze rijden een stuk beter dan de NS treinen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meen je niet.. boemel? OP ZWOLLE-EMMEN?!!!
ff krassen brb
Dat traject ken ik niet.quote:Op zondag 9 september 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar als die net zo langzaam gaan als die boemels naar Almelo.. dati s deprimerend
[..]
ja ik weet maar er zit nog iemand beneedus ff kijken of ik m online kan vinden
En bedankt..... Hahahaha..quote:Op zondag 9 september 2012 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Van alles en noch wat.
Ik heb wel een hekel aan sbs meuk, over het algemeen.
niks mis met hoe ze zitten, maar qua vaart is het gewoon vreselijkquote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze rijden een stuk beter dan de NS treinen.
Op het moment Dr. Gquote:Op zondag 9 september 2012 23:52 schreef Grijsbaard het volgende:
Welke programma's op tv kijken jullie/vinden jullie leuk?
ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Almelo, daar was ik gisteren nog
Die hebben ook een poos als stoptrein naar Groningen gereden, zat ik regelmatig in toen ik nog in Meppel woonde. Maar daar kan een normaal mens zijn benen ook niet kwijt.quote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
die railhoppers eerst waren ook wel ok, maar die waren ook niet helemaal goed
omg ben ik nu ech socios?
ja dat heb ik wel gehoord, dat is wel beterquote:Op zondag 9 september 2012 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat traject ken ik niet.
En ik geloof dat ze ook willen dat er mee per uur gaan rijden.
Ik heb het niet over de sprinters, maar over arriva/veolia treinen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks mis met hoe ze zitten, maar qua vaart is het gewoon vreselijk
ik heb niet zulke lange beentjesquote:Op zondag 9 september 2012 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hebben ook een poos als stoptrein naar Groningen gereden, zat ik regelmatig in toen ik nog in Meppel woonde. Maar daar kan een normaal mens zijn benen ook niet kwijt.
ik had het ook niet over sprintersquote:Op zondag 9 september 2012 23:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de sprinters, maar over arriva/veolia treinen.
Beetje noordelijker nog.quote:Op zondag 9 september 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehe, je komt hier uit de buurt?
22/24 km naar almelo voor mequote:Op zondag 9 september 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehe, je komt hier uit de buurt?
Waarom niet? Het is interessant.quote:
Voor mij ook zoiets. Iets dichterbij denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
22/24 km naar almelo voor me
Ik dus wel, je hebt me gezien.quote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb niet zulke lange beentjes
[..]
ik had het ook niet over sprinters
Ja, zal best kunnen, maar ik kon het programma ook niet..quote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is interessant.
Zo leek het wel. Maar ik geloof dat de top op 130 zit, zo langzaam is dat niet.quote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb niet zulke lange beentjes
[..]
ik had het ook niet over sprinters
Ik dacht Drenthe.quote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
22/24 km naar almelo voor me
ik ben nu helemaaaaaal niet nieuwsgierig hoor, neeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 september 2012 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor mij ook zoiets. Iets dichterbij denk ik.
ik voel je helemaal manquote:Op maandag 10 september 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dus wel, je hebt me gezien.
Maar nee.
Ik vind het huidige intercitymaterieel ook niet wat. Dubbeldekkers zijn vrij krap, en de blauw banken in de nieuwe koplopers zitten gewoon niet.
Die oude, oranje banken.
Daarom autooooo.quote:Op maandag 10 september 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dus wel, je hebt me gezien.
Maar nee.
Ik vind het huidige intercitymaterieel ook niet wat. Dubbeldekkers zijn vrij krap, en de blauw banken in de nieuwe koplopers zitten gewoon niet.
Die oude, oranje banken.
serieus? dat valt dan idd wel mee.. die boemel naar almelo iig niet, maar dat kan ook nooit, want dan moet ie al weer stoppenquote:Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo leek het wel. Maar ik geloof dat de top op 130 zit, zo langzaam is dat niet.
Hehehehequote:Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben nu helemaaaaaal niet nieuwsgierig hoor, neeeeeeeeeee
nee, Overijssel nogquote:Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht Drenthe.
Dan ben ik vanavond nog relatief dicht langs gekomen.
je bent zelf een autoquote:
Die Boemel richting Coevorden/Emmen?quote:Op maandag 10 september 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
serieus? dat valt dan idd wel mee.. die boemel naar almelo iig niet, maar dat kan ook nooit, want dan moet ie al weer stoppen
da's een "gewone" hondekop eh, geen boemelquote:Op maandag 10 september 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die Boemel richting Coevorden/Emmen?
Gewoon ééntje laten rijden, zodat je zo af en toe, per ongeluk nog even een keertej dat gevoel kan meemaken.quote:Op maandag 10 september 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben nu helemaaaaaal niet nieuwsgierig hoor, neeeeeeeeeee
[..]
ik voel je helemaal man.. so true
![]()
en ja ik weet
TEgenwoordig wel weer ja. Maar dat is ook niet altijd de beste optie.quote:
ken. Er wordt een patholoog-anatoom in gevolgd, behoorlijk interessant.quote:Op maandag 10 september 2012 00:00 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, zal best kunnen, maar ik kon het programma ook niet..
Hehehehehe, die via Vriezenveen/ Vroomshoop/Geerdijk enzoquote:Op maandag 10 september 2012 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's een "gewone" hondekop eh, geen boemel
Nee Almeloooo-Maj'nbarg
Oké, Ik ben meer met SBS en RTL bezig..quote:Op maandag 10 september 2012 00:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ken. Er wordt een patholoog-anatoom in gevolgd, behoorlijk interessant.
Dan ben ik inderdaad dicht langs gekomen. Vanavond net achter Hardenberg Overijssel ingereden naar Zwolle.quote:Op maandag 10 september 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, Overijssel nog
[..]
je bent zelf een auto
Lol die jaquote:Op maandag 10 september 2012 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehehe, die via Vriezenveen/ Vroomshoop/Geerdijk enzo
daar fiets ik elke dag heen op mijn ontembare furiequote:Op maandag 10 september 2012 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben ik inderdaad dicht langs gekomen. Vanavond net achter Hardenberg Overijssel ingereden naar Zwolle.
Dat rijdt ook niet een trein waar ik het over heb geloof ik. Is hier ook hoor, tussen 2 stations 1x gas geven en uit laten rollen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
serieus? dat valt dan idd wel mee.. die boemel naar almelo iig niet, maar dat kan ook nooit, want dan moet ie al weer stoppen
Vaak genoeg ingezeten, naar Hardenbergquote:Op maandag 10 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lol die ja
[..]
daar fiets ik elke dag heen op mijn ontembare furie![]()
Slagharen?quote:Op maandag 10 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lol die ja
[..]
daar fiets ik elke dag heen op mijn ontembare furie![]()
zo eentje ja, hel ende verdoemenisquote:Op maandag 10 september 2012 00:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat rijdt ook niet een trein waar ik het over heb geloof ik. Is hier ook hoor, tussen 2 stations 1x gas geven en uit laten rollen.
fixedquote:Op maandag 10 september 2012 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vaak genoeg ingezeten, naar Hardenberg
Overstappen in Mariënberg
Dat je daar kunt overstappen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vaak genoeg ingezeten, naar Hardenberg
Overstappen in Mariënheem
Ja, bedacht het me net.quote:Op maandag 10 september 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo eentje ja, hel ende verdoemenis
[..]
fixed
Ben er een keer gestrand toen ik uit Coevorden kwam met een vriendin van mequote:
Ja.quote:Op maandag 10 september 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo eentje ja, hel ende verdoemenis
[..]
fixed
Ken ik die vriendin?quote:Op maandag 10 september 2012 00:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, bedacht het me net.
[..]
Ben er een keer gestrand toen ik uit Coevorden kwam met een vriendin van meOp een zondag. Het is totale stilte in de bebouwde kom. NIKS open, geen cafeetje, niks!
Auto? Auto?! Wat nou dat ik een auto ben. Jij bent een appelboom.quote:Op maandag 10 september 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, Overijssel nog
[..]
je bent zelf een auto
O oke. Omdat ik van één weet dat jij die ook kent.quote:Op maandag 10 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar ga ik niet van uit, nee
Klopt, maar die zit dus dicht op zondag. Volgens mij is die altijd dicht.quote:Op maandag 10 september 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zit nu wel weer een stationscafé btw.. of zoiets iig
quote:Op maandag 10 september 2012 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
O oke. Omdat ik van één weet dat jij die ook kent.
Ik wel?quote:Op maandag 10 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar ga ik niet van uit, nee
was tamashii aan het hosselenquote:Op maandag 10 september 2012 00:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.waar ben jij trouwens al die tijd geweest, in de donkere krochten van Fok!?
zegjenouuuuuuuuquote:Op maandag 10 september 2012 00:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Auto? Auto?! Wat nou dat ik een auto ben. Jij bent een appelboom.
nee zit nu net een paar weken een nieuwe.. die s wel altijd open.. alleen op zondag niet denk ik neequote:Op maandag 10 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar die zit dus dicht op zondag. Volgens mij is die altijd dicht.
1+1 was 2 bij mij.quote:Op maandag 10 september 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ik weet op wie je doelt
Maar nee, zij niet
Ahh oké. Is al een tijdje geleden. Heb nu een rijbewijs enzoquote:Op maandag 10 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee zit nu net een paar weken een nieuwe.. die s wel altijd open.. alleen op zondag niet denk ik nee
Dik een jaar lang?quote:Op maandag 10 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was tamashii aan het hosselen
[..]
zegjenouuuuuuuuHEAH?
ik zal jou eens wat nou
Dan heb je alsnog meer dan op Zwolle. Daar kun je dus niet meer ff wat eten en ff zitten.quote:Op maandag 10 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee zit nu net een paar weken een nieuwe.. die s wel altijd open.. alleen op zondag niet denk ik nee
Oh. Ok.quote:Op maandag 10 september 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehmmmmmmm, volgens mij ook niet nee
Ik bedoel, hoeveel meisjes wonen er daar nou. Drie ofzo?quote:Op maandag 10 september 2012 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap 'm
Helemaal in die buurt zeg maar
Jammer dat die BK weg is. Daar kwam ik nog wel eensquote:Op maandag 10 september 2012 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog meer dan op Zwolle. Daar kun je dus niet meer ff wat eten en ff zitten.
Of ah togo, of smullers, of hema.
Maar geen stationsrestauratie meer. Beetje jammer.
ja ik heb alleen m'n ontembare furiequote:Op maandag 10 september 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké. Is al een tijdje geleden. Heb nu een rijbewijs enzo
nou nee, t wou niet en toen ben ik t klooster ingegaan.. daar viel ook niks te hosselen, dus toen ben ik in de gevangenis beland, maar nu ben ik weer terugquote:
Veel meer zal het niet zijn neequote:Op maandag 10 september 2012 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoeveel meisjes wonen er daar nou. Drie ofzo?
dit zei ik dus nog gister ehquote:Op maandag 10 september 2012 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat die BK weg is. Daar kwam ik nog wel eens
Het schijnt dat ie terug gaat komen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Serieus? Waar moet ik nu dan gaan wachten met mijn thee als ik een uur te vroeg de trein pak?quote:Op maandag 10 september 2012 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog meer dan op Zwolle. Daar kun je dus niet meer ff wat eten en ff zitten.
Of ah togo, of smullers, of hema.
Maar geen stationsrestauratie meer. Beetje jammer.
Starbucks, hipstertent.quote:Op maandag 10 september 2012 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie terug gaat komen.
En er waren ook geruchten over een starbucks, maar dat gaat niet door.
Bij JJH thuis, natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus? Waar moet ik nu dan gaan wachten met mijn thee als ik een uur te vroeg de trein pak?
Als je homo bent lach ik je er niet om uit.quote:Op maandag 10 september 2012 00:14 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik kijk naar van der Vorst ziet sterren
Euhm, geen idee.quote:Op maandag 10 september 2012 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus? Waar moet ik nu dan gaan wachten met mijn thee als ik een uur te vroeg de trein pak?
Altijd welkom, als er iemand thuis is.quote:Op maandag 10 september 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij JJH thuis, natuurlijk.
Op het station van Sneek hangt een poster van de BK, terwijl er in heel friesland geen BK te vinden isquote:Op maandag 10 september 2012 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel humorquote:Op maandag 10 september 2012 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het station van Sneek hangt een poster van de BK, terwijl er in heel friesland geen BK te vinden is
Whehe.quote:Op maandag 10 september 2012 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het station van Sneek hangt een poster van de BK, terwijl er in heel friesland geen BK te vinden is
Ik durf niet.quote:Op maandag 10 september 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij JJH thuis, natuurlijk.
Ik wel.quote:
Anders ga jij op je 22ste even roepen dat je je oud voelt. Wat denk je dat dat wel niet met mij doet.quote:Op maandag 10 september 2012 00:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik word te oud voor al dat multitasken, ik doe ff rustig aan hoor :$
Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 10 september 2012 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders ga jij op je 22ste even roepen dat je je oud voelt. Wat denk je dat dat wel niet met mij doet.
was ik nog maar 22quote:Op maandag 10 september 2012 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders ga jij op je 22ste even roepen dat je je oud voelt. Wat denk je dat dat wel niet met mij doet.
Ik ben 1.60quote:Op maandag 10 september 2012 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik toch degene moeten zijn die bang is?
Ach, 30 worden schijnt pijnloos te zijnquote:Op maandag 10 september 2012 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word in februari 28.
Dat is way to close bij 30.
Jaaaaa. Oohjaaa.quote:Op maandag 10 september 2012 00:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dit zei ik dus nog gister eh
mijn lekkere kipburgertje, zomaar weg
Ik ben pas oud.quote:Op maandag 10 september 2012 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word in februari 28.
Dat is way to close bij 30.
jij bent ook mijn lekkere kipburgertje ja :$quote:
wel lief van je, als je t daarop baseerdequote:Op maandag 10 september 2012 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dus ik gokte maar even op basis van die ene keer dat ik je gezien hebt.
Duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 10 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was tamashii aan het hosselen
[..]
zegjenouuuuuuuuHEAH?
ik zal jou eens wat nou
Kijk eens in mijn profiel.quote:Op maandag 10 september 2012 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je ouder bent dan ik ben?
Nouquote:
Miew.quote:Op maandag 10 september 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij bent ook mijn lekkere kipburgertje ja :$
Dus dat scheelt maar één jaar, dat verzacht het wel een beetje.quote:Op maandag 10 september 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel lief van je, als je t daarop baseerde
26
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |