dan zou je ook niet moeten stemmen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel, want ik erken het fenomeen premier sowieso niet.
quote:Op maandag 10 september 2012 11:35 schreef Elfletterig het volgende:
De "angst" in sommige kringen dat de PvdA overmorgen daadwerkelijk de grootste partij wordt, neemt zienderogen toe. Op twitter zie je nu zelfs stumperds spreken over "Kameraad Samsom"... tja, omdat de SP uit de strijd is weggevallen, moet een PvdA-politicus dan maar doorgaan voor communist.![]()
Hopelijk blijft Samsom gewoon het eigen PvdA-verhaal vertellen.
Roemer verspeelde zetels in het premiersdebat en Samsom won er een paar, waarna het strategisch werd om PvdA te stemmen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is er strategisch aan? De SP stond op 38 zetels, meer dan de PvdA nu.
Hij is goed Hij is goooooeeedquote:
nee hoor , Samson komt hier uit de verf als de verlosserquote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een misselijke interviewer, die van éénvandaag. Probeert sampson op werkelijke elke zin onderuit te halenmongool
quote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een misselijke interviewer, die van éénvandaag. Probeert sampson op werkelijke elke zin onderuit te halenmongool
De beste man luistert al meer dan veertig jaar naar de achternaam Samsom.quote:Op maandag 10 september 2012 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
nee hoor , Samson komt hier uit de verf als de verlosser
ik vind samson meer van toepassingquote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
De beste man luistert al meer dan veertig jaar naar de achternaam Samsom.
Me too. Mijn leven lang op VVD gestemd maar nu zijn mijn ogen geopend. Ik wil niks meer te maken hebben met dat tuig.quote:Op maandag 10 september 2012 11:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben er eindelijk uit. Mijn stem gaat voor het eerst naar de PvdA.
Hulde! Ik kom ook oorspronkelijk van de VVD af, maar ben tijdens Paars geswitched naar D66 en later naar de PvdA.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Me too. Mijn leven lang op VVD gestemd maar nu zijn mijn ogen geopend. Ik wil niks meer te maken hebben met dat tuig.
Samson is een merk shag. Past meer bij de tabakslobbyïsten van VVD en CDA.quote:Op maandag 10 september 2012 19:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik vind samson meer van toepassing
Ja hij zal de accijnsen op tabac wel verhogen jammer voor je, een PVDA-er denkt na, die rookt nietquote:Op maandag 10 september 2012 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Samson is een merk shag. Past meer bij de tabakslobbyïsten van VVD en CDA.
Dit dus, wederom een mediamongool die stuurt op coalitievorming in campagnetijdquote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat beide partijen niet veel meer stijgen. Ik zou het persoonlijk ook zonde en sneu vinden voor de SP als die compleet alle winst zien verdampen aan de "Samsom hype" en uiteindelijk zich tevreden zouden moeten stellen met het zetelaantal dat ze nu al hebben in de kamer (15 zetels).quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
Het gunstige is dat de PvdA harder stijgt dan de VVD. De rek lijkt er nog niet uit. Mogelijk wordt het weer net zo'n nek-aan-nekrace als in 2010. Hopelijk nu met een andere winnaar.
gefeliciteerd, je krijgt de VVD er met de PVDA weer bij.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Me too. Mijn leven lang op VVD gestemd maar nu zijn mijn ogen geopend. Ik wil niks meer te maken hebben met dat tuig.
Niet ideaal maar nog altijd beter dan die volksverlakkende luchtfietsers van de SP.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:53 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je krijgt de VVD er met de PVDA weer bij.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:20 schreef Elfletterig het volgende:
Nederland is nu vooral gebaat bij een PvdA die de VVD verslaat.
Goh, dat rijmt ook nog
De VVD heeft de PvdA twee jaar geleden buiten spel gezet dus waarom zou de VVD dit keer wel met de PvdA willen samenwerken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
Het gunstige is dat de PvdA harder stijgt dan de VVD. De rek lijkt er nog niet uit. Mogelijk wordt het weer net zo'n nek-aan-nekrace als in 2010. Hopelijk nu met een andere winnaar.
Wel vreemd dat mei Li Vos dan de volgende reactie geeft:quote:Op maandag 10 september 2012 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
Blijkt dus heel anders te liggen. Is een D66-spin. Hier staat een prima toelichting op het verhaal:
http://www.recensiekoning.nl/2012/09/55943/zzp-boete
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |