Die krant is ook echt pure pauper, er bestaat niets anders dan de UT, FC Twente en het regionieuwsquote:
Daar is een regionale krant voor.quote:Op zondag 9 september 2012 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die krant is ook echt pure pauper, er bestaat niets anders dan de UT, FC Twente en het regionieuws
appelpop?quote:Op zondag 9 september 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, Tiel, daar was ik gisteren ook!
Eindhovens Dagblad staat tenminste ook écht nieuws in.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 22:06 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
fuck, was dat dit weekeind?
Zeker.quote:
Sommige mensen hebben gewoon budgetbegeleiding nodig jaquote:Op zondag 9 september 2012 22:07 schreef borisz het volgende:
Niet terug kunnen naar Turkije, maar wel vijf loten?
quote:Op zondag 9 september 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijgt ze er vast ook een auto bij
bescheidenquote:Op zondag 9 september 2012 22:08 schreef tijdelijk_hier het volgende:
auto voor d'r dochter en zelf een elektrische fiets willen
Levert hem 125.000 op. Gegokt en gewonnen(?).quote:Op zondag 9 september 2012 22:07 schreef borisz het volgende:
Niet terug kunnen naar Turkije, maar wel vijf loten?
Misschien heeft ze geen rijbewijsquote:Op zondag 9 september 2012 22:08 schreef tijdelijk_hier het volgende:
auto voor d'r dochter en zelf een elektrische fiets willen
daarom, of je betaalt je hele leven voor niks 40 eu per maand of je ziet er wat voor terugquote:Op zondag 9 september 2012 22:08 schreef portie het volgende:
[..]
Levert hem 125.000 op. Gegokt en gewonnen(?).
Ik dacht A.quote:Op zondag 9 september 2012 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs ik als James Bond-hater denk m te weten
quote:Op zondag 9 september 2012 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
11 wisten dit gewoon niettoch best lastig. wereldvreemd publiek
quote:
Die promoties zijn inderdaad pure aids, maar om aids te promoten is wat overdreven.quote:Op zondag 9 september 2012 22:13 schreef tijdelijk_hier het volgende:
de wekelijkse aids promotie weer
Wat is het dan?quote:
Application. Of denk je dat heel de wereld het een app noemt naar het Nederlandse woord applicatie?quote:
Application?quote:
oh tx manquote:
Ik had ze alle 3 niet aangesproken met Excellentiequote:
Scheelt dat jij ze ook nooit hoeft aan te spreken waarschijnlijkquote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ze alle 3 niet aangesproken met Excellentie
quote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, daar had de loterijwinnaar van vorige week een tas gekocht
De rechter hopelijk niet nee. Die andere 2 graag welquote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Scheelt dat jij ze ook nooit hoeft aan te spreken waarschijnlijk
zelfs caroline stond toen echt van wtfquote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, daar had de loterijwinnaar van vorige week een tas gekocht
Tja, eigenlijk gunt niemand ze dat extraatjequote:Op zondag 9 september 2012 22:19 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
zelfs caroline stond toen echt van wtf
Leuker kunnen we het niet maken, wel sneller.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 9 september 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had ze alle 3 niet aangesproken met Excellentie
Geen idee, ik probeer zo min mogelijk naar haar te kijken eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 21:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ligt het aan mij of wordt caroline beetje dik?
wie boeit het nou wie de paus is?quote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef borisz het volgende:
Zoveel mensen die Pauselijke vraag fout?
Ik weet prima wie de paus is, maar welk nummer ie heeft interesseert me niks iddquote:Op zondag 16 september 2012 21:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wie boeit het nou wie de paus is?
ook auto'squote:Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Donkervoort ook weer van?
gewoon dat wandelende lijk met dat papieren hoedjequote:Op zondag 16 september 2012 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet prima wie de paus is, maar welk nummer ie heeft interesseert me niks idd
ohja eigennaamquote:
die 2 zijn nu iets van 25k per persoon waard toch?quote:
Exactquote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die 2 zijn nu iets van 25k per persoon waard toch?
Of 75k, als ze 1 voor 1 doet.quote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef portie het volgende:
[..]
als ze wint heeft ze nog zo'n 50.000
Of 75.000quote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef portie het volgende:
[..]
als ze wint heeft ze nog zo'n 50.000
Volgende maar Ede Staal dan?quote:Op zondag 16 september 2012 21:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
waarom nu al 3 keer een vraag over compleet niet interessante mensen?
paus,angie, franssie
Logisch, iemand van een oliebedrijf wordt daar met pek en veren de studio uitgejaagd natuurlijkquote:
die klaagt ze gewoon aan als ie verliestquote:
Zekerquote:Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Logisch, iemand van een oliebedrijf wordt daar met pek en veren de studio uitgejaagd natuurlijk
op zichquote:Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Logisch, iemand van een oliebedrijf wordt daar met pek en veren de studio uitgejaagd natuurlijk
Ik leefde toen nog niet.quote:
quote:
moet je nagaan wat een faalartiest ie isquote:
Mijn opa werd toen geboren jeweetquote:
quote:
Alle afleveringen zijn bijna grappigquote:Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef borisz het volgende:
Die boom aflevering was grappig. Een paar maanden wachten en die boom had mogen blijven staan.
Die jurk maakt haar dik. Zo'n ouderwetse jurk aan en ze is wel dikker gewordenquote:Op zondag 16 september 2012 21:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ligt het aan mij of wordt caroline beetje dik?
Brandevoort, niet echt goedkoop hoor. Maar geen PC Hooft mensenquote:Op zondag 16 september 2012 21:54 schreef remcoP het volgende:
Deze mensen kunne het geld goed gebruiken.
ach, gezellig vinexwijkje hoor. M'n zus woont er ook.quote:Op zondag 16 september 2012 21:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens mij durft gaston niet niet in volksbuurten te komen ofzo
quote:
quote:
het blijft leukquote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
even een closeup van de sukkel, de man is boos, Caroline basht hem en de zaal lacht.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Caroline gaat het maar om om esc te kopenTrut Tensen
tuurlijk, dat wordt d'r echt wel ingefluisterdquote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Caroline gaat het maar om om esc te kopenTrut Tensen
Weet ik wel moet van de regisseurquote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
tuurlijk, dat wordt d'r echt wel ingefluisterd
Jaquote:
ik ben domquote:
Dat jaquote:Op zondag 23 september 2012 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben niet bepaald een fan en ik weet het ook
ach 2 sukk0ls weten het nietquote:
Lord of the Rings toch wel joh?quote:Op zondag 23 september 2012 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken dat hele Hobbit niet hoor.
Ik mis de negersquote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een pauper promo filmpje dit
Nope, nooit een boek of film van gezien/gelezen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lord of the Rings toch wel joh?
Dutch defense in het schaken is ook de meest belachelijke zettenreeks ooitquote:Op zondag 23 september 2012 21:31 schreef Piles het volgende:
Wij Dutch krijgen altijd van die mooie gezegdes
!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ie wel van de mannen is. Nofi btw.quote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat is dit voor een wereldvreemd mannetje
zullen z'n vrouw en kinderen blij mee zijnquote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel van de mannen is. Nofi btw.
Als je geld te weinig hebt hoor je niet mee te doen met loterijen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Mensen met geld teveel. Verdomme altijd!
Is geen straatprijsquote:
die is het nietquote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef baggerbaas het volgende:
C is de enige waarvan ik wel eens heb gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |