Hé, ík wilde die tiende plek al! Mensen moeten maar moeite doen als ze mij als volksvertegenwoordiger willen hebben!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
Lijst Fok! - concept
1. Hewie, C. (m)
2. Roodbol, D. (m)
3. Sp3c, E. (m)
4. Heslinga, Y. (v)
5. Stique, Miss (v)
6. Rutsel, F. (m)
7. Pecularium, S. (m)
8. Brinkman, Hero (m)
9. Reys, G. (v)
10. Dibi, Tofik (m)
11. Letterig, Elf (m)
12. Versnipperaar, P. (m)
13. Mmmmm, Tim (m)
14. SD, Erik (m)
15. Wanatabu, M. (v)
16. Brand, X. (v)
17. Klapmuts, E. (v)
..
80. Tong,(m), lijstduwer
De invulling van de posities 18 - 79 wordt in een later stadium bepaald.
Ja, maar Tofik Dibi moest en zou op #10...quote:Op donderdag 13 september 2012 16:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hé, ík wilde die tiende plek al! Mensen moeten maar moeite doen als ze mij als volksvertegenwoordiger willen hebben!
Ah, je gaat de Kathleen Ferrier van de fractie worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik ga het zoooo onwijs eens zijn met alle standpunten.
54 will do!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar Tofik Dibi moest en zou op #10...![]()
Maar goed nieuws: op plek 18 kunnen mensen ook prima moeite voor jou doen. Sterker nog: op plek 54 nog veel méér.
Ik proef een oplossing.
Nee, dáár wil ik de stekker uittrekken.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, dáár wil ik de stekker uittrekken.
*stekkerdoos pakt*
quote:"Enthousiaste NWS-mod met veel ambitie en een groot talent, maar zijn gevoel voor POL-itieke verhoudingen is nog minder ontwikkeld. Ook zijn obsessie met katten en weersverschijnselen pleit in zijn nadeel. Moet met een beetje begeleiding een heel eind kunnen komen in de fractie. Wij adviseren daarom plaats 6."
OK, ik voeg je toe. Wat vind je? Moet de Fok! Partij strijden voor de Vrijstaat Fryslân?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:59 schreef Prutzenberg het volgende:
Ik wil #76 hebben. De absolute macht is veilig bij mij.
OK, je bent genoteerd. Als je hoger op de lijst wilt: gewoon aangeven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil graag op plaats 39, misschien dat ik per ongeluk in de kamer terecht kom.
Oei, paddy staat nog niet op de lijst, zie ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:38 schreef ValHallen het volgende:
Ik stem ervoor dat de moderators van NWS gaan uitmaken wie onze minister van propaganda gaat worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |