Die komt ook niet beschikbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi: [ afbeelding ]
Helaas nog niet verkrijgbaar met code
Helemaal correct robertquote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die komt ook niet beschikbaar.
Dit was een proefproductie maar is niet de uiteindelijke kleur die verkocht gaat worden.
De kleuren zijn:
Zwart
Grijs - Donker
Grijs - licht / (ZIlver)
Tenminste als mijn info tot zover correct is.
Thanksquote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die komt ook niet beschikbaar.
Dit was een proefproductie maar is niet de uiteindelijke kleur die verkocht gaat worden.
De kleuren zijn:
Zwart
Grijs - Donker
Grijs - licht / (ZIlver)
Tenminste als mijn info tot zover correct is.
Nee, als we de coupons hebben mailen we iedereen nogmaals.quote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ThanksGrijs / zilver nog niet te bestellen dus?
Dan is dit denk ik de grijze en staan alle foto's op dit forum:quote:Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die weet of dit de Zwart/zilver is (en dus uitkomt)? Dan wacht ik nog even een op een Coupon
dat is groen..quote:Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die weet of dit de Zwart/zilver is (en dus uitkomt)? Dan wacht ik nog even een op een Coupon
Wat loop je nou te blaten man, zoals gezegd komen die coupons mogen voor die kleuren...quote:Op maandag 10 september 2012 14:00 schreef Landgeld het volgende:
Het is alleen wat lastig te zien.
Samenvatting is dan (?)
Grijs licht (zilver):
[ afbeelding ]
Dit is de Gijs donker
[ afbeelding ]
En dit is zwart
[ afbeelding ]
Is het ook bekend dat Grijs donker morgen beschikbaar komt?
Thanksquote:Op maandag 10 september 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
Hier trouwens een mooie review, welliswaar in het chinees maar met wat highres fotos en video's
http://mtksj.com/html/MTKshoujipingce/1245.html
daar word naar mijn inziens de Donkergrijze versie getoond!
dat is wss nog fout, de zwarte werd ook eerst voor die prijs in de webshop gezetquote:Op maandag 10 september 2012 14:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
Lol, de andere kleuren zijn duurder
Quote van het forum van Lightake:quote:Op maandag 10 september 2012 16:58 schreef jonasr het volgende:
LightTake al enige tip gegeven over wanneer ze verzenden/ ze er zelf aan geraken?
Hopelijk voor eind september.
Ik bestel vanavond de zwarte!
quote:Hi friend, We''re predicting that it will be in stock around 2 weeks. But we can''t guarantee that at present.Nice day.
De eerste 4 plaatjes zijn van Antutu benchmark, zover ik weet heel populair in China maar niet heel erg veel zeggend.quote:Op maandag 10 september 2012 18:29 schreef dasouza het volgende:
De G3 ziet er prima uit in de filmpjes, dankjewel voor link Downstar. Wat houdt de benchmark op pagina 3 in eigenlijk, algemene prestaties?
http://lightake.com/quote:Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef nodig het volgende:
Pff kan echt niet wachten tot ik hem kan preorderen, maarja het geld is nog onderwegIk ga nu 99% voor zwart, vind die er toch echt uitspringen!
Btw: It's not just you! http://lighttake.com looks down from here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |