Die komt ook niet beschikbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi: [ afbeelding ]
Helaas nog niet verkrijgbaar met code
Helemaal correct robertquote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die komt ook niet beschikbaar.
Dit was een proefproductie maar is niet de uiteindelijke kleur die verkocht gaat worden.
De kleuren zijn:
Zwart
Grijs - Donker
Grijs - licht / (ZIlver)
Tenminste als mijn info tot zover correct is.
Thanksquote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die komt ook niet beschikbaar.
Dit was een proefproductie maar is niet de uiteindelijke kleur die verkocht gaat worden.
De kleuren zijn:
Zwart
Grijs - Donker
Grijs - licht / (ZIlver)
Tenminste als mijn info tot zover correct is.
Nee, als we de coupons hebben mailen we iedereen nogmaals.quote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ThanksGrijs / zilver nog niet te bestellen dus?
Dan is dit denk ik de grijze en staan alle foto's op dit forum:quote:Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die weet of dit de Zwart/zilver is (en dus uitkomt)? Dan wacht ik nog even een op een Coupon
dat is groen..quote:Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef Landgeld het volgende:
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die weet of dit de Zwart/zilver is (en dus uitkomt)? Dan wacht ik nog even een op een Coupon
Wat loop je nou te blaten man, zoals gezegd komen die coupons mogen voor die kleuren...quote:Op maandag 10 september 2012 14:00 schreef Landgeld het volgende:
Het is alleen wat lastig te zien.
Samenvatting is dan (?)
Grijs licht (zilver):
[ afbeelding ]
Dit is de Gijs donker
[ afbeelding ]
En dit is zwart
[ afbeelding ]
Is het ook bekend dat Grijs donker morgen beschikbaar komt?
Thanksquote:Op maandag 10 september 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
Hier trouwens een mooie review, welliswaar in het chinees maar met wat highres fotos en video's
http://mtksj.com/html/MTKshoujipingce/1245.html
daar word naar mijn inziens de Donkergrijze versie getoond!
dat is wss nog fout, de zwarte werd ook eerst voor die prijs in de webshop gezetquote:Op maandag 10 september 2012 14:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
Lol, de andere kleuren zijn duurder
Quote van het forum van Lightake:quote:Op maandag 10 september 2012 16:58 schreef jonasr het volgende:
LightTake al enige tip gegeven over wanneer ze verzenden/ ze er zelf aan geraken?
Hopelijk voor eind september.
Ik bestel vanavond de zwarte!
quote:Hi friend, We''re predicting that it will be in stock around 2 weeks. But we can''t guarantee that at present.Nice day.
De eerste 4 plaatjes zijn van Antutu benchmark, zover ik weet heel populair in China maar niet heel erg veel zeggend.quote:Op maandag 10 september 2012 18:29 schreef dasouza het volgende:
De G3 ziet er prima uit in de filmpjes, dankjewel voor link Downstar. Wat houdt de benchmark op pagina 3 in eigenlijk, algemene prestaties?
http://lightake.com/quote:Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef nodig het volgende:
Pff kan echt niet wachten tot ik hem kan preorderen, maarja het geld is nog onderwegIk ga nu 99% voor zwart, vind die er toch echt uitspringen!
Btw: It's not just you! http://lighttake.com looks down from here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop