Neen.quote:
Dat is jouw eigen keuze en jij bent aan die temperaturen gewendquote:
Hij zit op rantsoen?quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Air heeft z'n portie voor vandaag al gehad.
Geen zin is wel een terugkerend thema bij jou deze week zeg.quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
Dat is jouw eigen keuze en jij bent aan die temperaturen gewend.
Overigens is het niet te heet voor seks, ik heb gewoon even geen zin.
Ik klaag ook niet, integendeel.quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen keuze en jij bent aan die temperaturen gewend.
Overigens is het niet te heet voor seks, ik heb gewoon even geen zin.
Alleen bij jouquote:Op zondag 9 september 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zin is wel een terugkerend thema bij jou deze week zeg.
Ja, ik ben niet blij met die positie.quote:Op zondag 9 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
Alleen bij jou. Ben je niet blij met die uitzonderingspositie
?
quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet blij met die positie.
Is niet elke uitzinderingspositie goed?quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet blij met die positie.
Hij is getrouwd en mag dus blij zijn dat hij af en toe wat krijgt.quote:
Deze niet in elk geval.quote:Op zondag 9 september 2012 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is niet elke uitzinderingspositie goed?
Gelukkig geeft je vrouw je af en toe nog wat, ands was het wel heel zuur voor jequote:
De wittebroodsweken zijn wel zo´n beetje over he?quote:Op zondag 9 september 2012 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en mag dus blij zijn dat hij af en toe wat krijgt.
Zat andere vrouwen op deze aardbol gelukkig.quote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelukkig geeft je vrouw je af en toe nog wat, ands was het wel heel zuur voor je
Soms krijg ik wat, in andere gevallen neem ik het gewoon.quote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
De wittebroodsweken zijn wel zo´n beetje over he?
Vieze seksquote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind niet lekkere sex soms ook wel lekker hoor
O ja, even niet aan gedachtquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat andere vrouwen op deze aardbol gelukkig.
Jij? Jij lijkt mij zo'n typische satijnen lakens figuur.quote:
Toevallig ben jij ook één van die vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |