Inderdaad, vorige week werd er nog flink bombarie gemaakt over een (prima) OP door een moderator dus de gang van zaken vind ik momenteel ook wat vreemd.quote:
was dat niet dat Scirocco topic ?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, vorige week werd er nog flink bombarie gemaakt over een (prima) OP door een moderator dus de gang van zaken vind ik momenteel ook wat vreemd.
host in de OP is tinypic ook daar geen referentiequote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef Barcaconia het volgende:
De huidige OP roest dadelijk toch weg. En telt het niet dat de plaatjes uit de link van de OP komen? Ik heb dat soort topics ook wel eens gemaakt
Op de site van de TT zie je de foto's gewoon terug hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
host in de OP is tinypic ook daar geen referentie
maar niet in de OP, en dat is toch de regel ?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op de site van de TT zie je de foto's gewoon terug hoor.
Geen idee, ik ben geen mod. Ik hou er alleen niet van om OPs na 2 pagina's dicht te pleuren.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maar niet in de OP, en dat is toch de regel ?
Ik ook niet, maar volgens de keiharde regels waar absoluut niet van afgeweken kan worden moet dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen mod. Ik hou er alleen niet van om OPs na 2 pagina's dicht te pleuren.
gooi dan dicht, dan kan ik hem er inposten, 5 min werkquote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Ga ff een nieuw topic maken met een OP waardige auto ipv je hier zo druk maken?
Neequote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Ga ff een nieuw topic maken met een OP waardige auto ipv je hier zo druk maken?
gooi die op hier ff neer, quoten werkt nietquote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef blup het volgende:
Ik zie het nieuwe topic wel tegemoet dan link ik hem, klaar.
Staat in de OP onderaan toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gooi die op hier ff neer, quoten werkt nietdan ben ik de halve op kwijt
Omdat het de vorige keer ook zo gingquote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben het met je eens dat de OP kut en tegen de regels is en eigenlijk dicht moet, maar waarom gaan liggen kutten en zeiken als je het gewoon simpel kunt oplossen, en nu ga je hakken in het zand zetten als de oplossing aangedragen wordt....
Klinkt meer als zeiken om het zeiken dan het vragen om een oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 22-01-2013 14:20:37 ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Omdat het de vorige keer ook zo gingWaarom zou het nu anders moeten ?
Zoals ik al zei: ik geef je gelijk, maar los het dan op ipv alleen dwarsliggen en zeuren.quote:
Eens met 2cv in deze. (2e keer al dit jaarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef 2cv het volgende:
Nee, niet 'kom op nou'. Gewoon consequent zijn.
ik heb er 1 klaar staan, en zeur er overquote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik geef je gelijk, maar los het dan op ipv alleen dwarsliggen en zeuren.
Helaas, dat kan ik niet, ik heb n.l. geen mod rechten, anders zat er allang een slot op dat topic.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik geef je gelijk, maar los het dan op ipv alleen dwarsliggen en zeuren.
toen had SD het niet goed gezienquote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eens met 2cv in deze.
Eerst rellen want topic niet goed (was wel goed). Nieuw topic maken, daarna nieuwe topic weer dicht en oude weer open.
Nu topic open laten want geen nieuw topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |