SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Dat zijn de zieke tricks van de skillers generatie 2.0 volgens mij. Kom nu veel van die Serie A/Brasilvers tegen met skillspelers die alleen maar die 2 tricks doenquote:Op zondag 9 september 2012 18:17 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren
Ik kan de ronaldo chop en die truc dat je je kont er in draait, wegdraaien dus.
Nog 1 leuk trucje die ik nu erbij kan gaan oefenen?
WOW!!!!quote:Op zondag 9 september 2012 18:17 schreef marcie216 het volgende:
Lindgren
Ik kan de ronaldo chop en die truc dat je je kont er in draait, wegdraaien dus.
Nog 1 leuk trucje die ik nu erbij kan gaan oefenen?
Lindgren had gezegd dat ik het beste met die 2 skills kon beginnen met oefenen. En daarna steeds 1 trucje erbijquote:Op zondag 9 september 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn de zieke tricks van de skillers generatie 2.0 volgens mij. Kom nu veel van die Serie A/Brasilvers tegen met skillspelers die alleen maar die 2 tricks doen
Had ik met de FIFA demo ook vorig jaar en de jaren daarvoor volgens mij ookquote:
Precies hetzelfde had ik ookquote:
Tim is er al een blu-ray torrent van Prometheusquote:Op zondag 9 september 2012 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik met de FIFA demo ook vorig jaar en de jaren daarvoor volgens mij ook
Er is nog niet eens een dvdripquote:Op zondag 9 september 2012 18:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tim is er al een blu-ray torrent van Prometheus
Als je de Ronaldo chop en Berba spin goed gebruikt heb je niets anders nodigquote:Op zondag 9 september 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn de zieke tricks van de skillers generatie 2.0 volgens mij. Kom nu veel van die Serie A/Brasilvers tegen met skillspelers die alleen maar die 2 tricks doen
Heb jij door hoe je ander kan schieten bij PES ?quote:Op zondag 9 september 2012 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
godver wat is de AI in PES ongelooflijk slecht zeg.
niet waarquote:Op zondag 9 september 2012 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je de Ronaldo chop en Berba spin goed gebruikt heb je niets anders nodig
nee kan niet ofzo. Je kan niet eens normaal op doel schieten.quote:Op zondag 9 september 2012 18:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb jij door hoe je ander kan schieten bij PES ?Finesse ofzo
McGeady spinquote:Op zondag 9 september 2012 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 september 2012 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee kan niet ofzo. Je kan niet eens normaal op doel schieten.
Leuk is dat, hele wedstrijd exact hetzelfde doen. Dan kan je beter pong gaan spelen.quote:Op zondag 9 september 2012 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |