En daarna liefdevol een tissue aanbieden.quote:Op zondag 9 september 2012 17:16 schreef Nikmans het volgende:
GodverdommeWaar zouden we zijn zonder smartphones
Ik ben van mening dat je pas vrienden bent als je elkaar minstens één keer hebt zien kotsen
Nadat je uitgelachen bent en je oneliners hebt gedropt misschienquote:Op zondag 9 september 2012 17:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En daarna liefdevol een tissue aanbieden.
Ik zal proberen meer pics te regelen, er zijn nog veel meerquote:Op zondag 9 september 2012 17:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe kan het nou weer terug de auto ingevlogen zijn? Aan het kots op het raam te zien, zat dat achterraam gewoon dicht.
Misschien bleef het wel gewoon binnenboord, dankzij de harde wind die naar binnen waaide aangezien die boys 130 redenquote:Op zondag 9 september 2012 17:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe kan het nou weer terug de auto ingevlogen zijn? Aan het kots op het raam te zien, zat dat achterraam gewoon dicht.
Hoe is het interieur van de auto eraan toen? En met name de bekleding. Ik heb een maand lang met koffie gestrooid op de bodem rondgereden om de geur te maskeren, nadat er een dergelijk voorval in mijn auto had plaatsgevonden.quote:Op zondag 9 september 2012 17:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik zal proberen meer pics te regelen, er zijn nog veel meer. Maar het waaide gewoon deels terug de auto in
. eerste besefte ik niet wat er aan de hand was. Ik dacht eerst het regent ofzo, tot ik bedolven zat onder de smeer. Allemaal met de onderbroek aan teruggereden
alle kleren uit
Van die kerels die denken dat ze meteen dikke kans maken als er een keer een barmeisje lief naar ze lacht.quote:Op zondag 9 september 2012 17:20 schreef Nikmans het volgende:
Trouwens hitten op bardames werkt echt zelden of ooit, of het moet er een zijn die zo nu en dan een avondje bijbeunt en het niet gewend is
En niet doorhebben dat dat alleen is om ze extra pils te laten kopenquote:Op zondag 9 september 2012 17:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Van die kerels die denken dat ze meteen dikke kans maken als er een keer een barmeisje lief naar ze lacht.
Vooral van die ouwe bierbuiken die dan doen wanneer ze al gedronken hebben en denken dat ze dan charmant en gevat uit de hoek komen bij een meisje die hun (klein)dochter had kunnen zijn.quote:Op zondag 9 september 2012 17:20 schreef Nikmans het volgende:
Trouwens hitten op bardames werkt echt zelden of ooit, of het moet er een zijn die zo nu en dan een avondje bijbeunt en het niet gewend is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |