Dank je. Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef livalo het volgende:
Wat een handig systeem, en het valt me mee hoe lang er voor nodig is om zo'n test te doen. Je uitleg is erg duidelijk! En wat een prachtige foto's weer, echt mooie beestjes die vast en zeker snel een baasje zullen krijgen.
Directeur en spion spreken me het minst aan. Voor de rest vind ik alles wel leuk aan kattenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
http://www.huisdieren.nu/(...)%20voor%20katten.pdf
In deze link meer (beknopte) informatie over het Meet Your Match systeem, ook staan daar alle karaktertypes beschreven.
Doe eens een aanvraag formulier invullen, zou ik zeggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Directeur en spion spreken me het minst aan. Voor de rest vind ik alles wel leuk aan katten
Zie vetgedrukte antwoordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
Doe eens een aanvraag formulier invullen, zou ik zeggen. Hier heb je de vragen:
Mijn huis is: 1. Als een stille bibliotheek 2. heel gewoon 3. als een feestcafé.
Ik tolereer het als een kat met mijn enkels wil spelen of een ander soortgelijk spelletje:
1. Nee 2. een beetje 3. ja.
Ik wil graag dat mijn kat naar gasten in mijn huis toe komt:
1. Heel af en toe 2. af en toe 3. altijd.
Wat vind je van een brutale kat die overal in klimt:
1. Heel leuk maar niet voor mij 2. ligt aan de situatie 3. prima.
Mijn kat moet snel aan nieuwe situaties wennen:
1. Niet belangrijk 2. een beetje 3. ja.
Ik wil dat mijn kat het leuk vindt om bij de kinderen in huis te zijn:
1. Niet belangrijk 2. soms 3. vaak.
Mijn kat moet alleen thuis kunnen zijn:
1. Voor meer dan 9 uur per dag 2. voor 4 tot 8 uur per dag 3. minder dan 4 uur per dag.
Als ik thuis ben wil ik graag dat mijn kat bij me is of op mijn schoot ligt:
Mijn kat moet het leuk vinden om opgepakt te worden:
1. Heel af en toe 2. af en toe 3. vaak.
Aan de hand van deze vragen wordt gekeken welke karakterkat het beste bij een persoon past. Er zijn nog 16 random vragen waarop tussen de bijvoorbeeld 5 dezelfde karakterkatten te kiezen
.
Zal ook wel midden zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens een aanvraag formulier invullen, zou ik zeggen. Hier heb je de vragen:
Mijn huis is: 1. Als een stille bibliotheek 2. heel gewoon 3. als een feestcafé.
Ik tolereer het als een kat met mijn enkels wil spelen of een ander soortgelijk spelletje:
1. Nee 2. een beetje 3. ja.
Ik wil graag dat mijn kat naar gasten in mijn huis toe komt:
Wat vind je van een brutale kat die overal in klimt:
1. Heel leuk maar niet voor mij 2. ligt aan de situatie 3. prima.
Mijn kat moet snel aan nieuwe situaties wennen:
1. Niet belangrijk 2. een beetje 3. ja.
1. Niet belangrijk 2. soms 3. vaak.
Mijn kat moet alleen thuis kunnen zijn:
1. Voor meer dan 9 uur per dag 2. voor 4 tot 8 uur per dag 3. minder dan 4 uur per dag.
Mijn kat moet het leuk vinden om opgepakt te worden:
1. Heel af en toe 2. af en toe 3. vaak.
Aan de hand van deze vragen wordt gekeken welke karakterkat het beste bij een persoon past. Er zijn nog 16 random vragen waarop tussen de bijvoorbeeld 5 dezelfde karakterkatten te kiezen
.
Maar bijvoorbeeld "Ik wil graag dat mijn kat naar gasten in mijn huis toe komt:" is een kut vraag, ik ken iemand die "panisch" is voor katten en juist omdat ze bang is kijkt ze niet naar ze (oogcontact) en dat is voor katten vaak een reden om zich gemakkelijk te voelen en iemand op te zoeken.quote:
Er zijn genoeg mensen met kinderen die ook een kat willen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld "Ik wil graag dat mijn kat naar gasten in mijn huis toe komt:" is een kut vraag, ik ken iemand die "panisch" is voor katten en juist omdat ze bang is kijkt ze niet naar ze (oogcontact) en dat is voor katten vaak een reden om zich gemakkelijk te voelen en iemand op te zoeken.
En bij:
Is imho 2 echt het enige antwoord wat überhaupt kan, tenzij je de kat voor je kinderen/partner hebt.
Die heb ik niet dus dat boeit me ook geen reet, maar irrelevante vraag dus.
Niemand heeft altijd zin in een kat op zijn schoot, aan zijn been. bijna altijd kan, maar altijd is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen met kinderen die ook een kat willen.
Dat jij toevallig iemand kent die panisch is voor katten is pech. En waarom is twee de enige keuze? Als je voor je gezin een kat zoekt die graag bij het gezin is, dan kies je drie. Als het je geen flikkert uit maakt, kies je 1.
Oh ik geloof zeker dat het al toegevoegde waarde heeft hoor. Sterker nog ik vind het geweldig dat er werk in de verfijning van de "adoptie" wordt gestoken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook gewoon niet zo moeilijk doen en accepteren dat de test zoals hij nu is werkt.
Vraag één: houdt u van katten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
Je moet dingen niet te moeilijk, ingewikkeld of langdradig maken, dan haken mensen af. Het is bewezen dat de test werkt, het is een erg simpele test. Laten we dat alsjeblieft zo houden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vraag één: houdt u van katten?
Ja: ga verder met vraag 2.
Nee: ga naar huis, ga niet langs Start, u ontvangt geen kat.
Alleen in een doosjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hebben jullie ook een kat in de zakom mee te nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |