Speeltjes en oude handdoeken (zeg ik voor mijn beurt)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:24 schreef Puala het volgende:
Samzz, ik zou graag het asiel in de buurt blij maken met wat spullen. Heb jij tips?
Wat voor tips? Over welke spullen of hoe je ze aan kunt leverenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:24 schreef Puala het volgende:
Samzz, ik zou graag het asiel in de buurt blij maken met wat spullen. Heb jij tips?
Kunnen we Tijger winnen? Dan kom ik loten kopenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop dat er veel mensen komen kijken. En inderdaad wat meenemen.
Of meedoen aan de loterij ten bate van het asiel.
Dat systeem hebben wij ook, maar dat is niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef Northside het volgende:
[..]
In Rijswijk doen ze het al een tijdje, daar hebben ze nu +/- 60 hoksponsors. Veel particulieren, maar ook een paar bedrijven en scholen. Lijkt best aardig te werken.
Ja, handdoeken, theedoeken, washandjes, vaatdoeken e.d. zijn altijd welkom. Net als manden, krabpalen, kattenbakken en dergelijke.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Speeltjes en oude handdoeken (zeg ik voor mijn beurt)
Oh, dacht dat je dat Dieren-Adoptie-Plan bedoelde. My bad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
Dat systeem hebben wij ook, maar dat is niet wat ik bedoel.
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kunnen we Tijger winnen? Dan kom ik loten kopen
Dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je dat Dieren-Adoptie-Plan bedoelde. My bad.
Ja, maar er zal vast voorkeur zijn. Als ik met een groot strandlaken aan kom zijn ze misschien minder blij als met een keukenhanddoek. Om maar een voorbeeld te gevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Speeltjes en oude handdoeken (zeg ik voor mijn beurt)
Wat voor spullen eigenlijk. Welke dingen gaan hard en je kan wel makkelijk zeggen "handdoeken" maar welk formaat bijv?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor tips? Over welke spullen of hoe je ze aan kunt leveren?
Alle formaten zijn welkomquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat voor spullen eigenlijk. Welke dingen gaan hard en je kan wel makkelijk zeggen "handdoeken" maar welk formaat bijv?
Ok, dan ga ik eens kijken wat ik kan inslaan voor zequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle formaten zijn welkom. Badlakens gaan naar de honden (bij ons tenminste), gewone handdoeken naar de katten en de keukenhanddoek gebruiken we om te drogen
.
Voor de FOK!ers om en nabij Enschede die hun dieren nog niet gechipt hebbenquote:Nog even de informatie over de gratis chipactie van aankomende zondag:
GRATIS CHIP VOOR UW HUISDIER
Ook dit jaar organiseert het Dierenopvangcentrum Enschede een chip actie. Ondanks dat de Gemeente Enschede geen extra bijdrage meer geeft, vindt het DOC de actie toch de moeite waard om mee door te gaan.
Het chippen van honden, die geboren zijn na 1 januari 2012, is wettelijk verplicht. Helaas bestaat er voor katten nog geen wettelijke chip- plicht terwijl juist dit de dieren zijn die vaak zonder eigenaar op straat zwerven. (wat overigens ook niet verboden is)
Tijdens de Open Dag kunt u een formulier ophalen bij het DOC voor het laten inbrengen en registreren van een chip bij uw hond of kat. Per gezin kunnen er maximaal twee huisdieren gratis gechipt worden. (wilt u meer dieren laten chippen dan zijn hieraan kosten verbonden)
U hoeft uw huisdier dus niet mee te brengen naar de Open Dag voor het chippen. U krijgt een formulier en een afspraak mee naar huis, voor de week na de Open Dag.
Ok, ik komquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
De Open Dag is altijd leuk. Er is heel veel te doen, verschillende demonstraties (de asielhonden worden gepresenteerd, verschillende seminars, een roofvogelshow enz.), standjes, loterijen.
Ik sta er zelf ook, ik heb een stand waar ik mijn tekeningen in exposeer.
Is het niet fantastischquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Als je één konijn hebt, kan die tweede er toch ook bij? Ik snap dat nooit zo bij mensen. De kooi mag absoluut niet te groot zijn en er mag er maar eentje in hoor! Hamsters in kooien ter grote van een stoeptegel en konijnen in kleine houten dingen die door moeten gaan voor een buitenhok, in de regen en kou zonder extra zorg en na drie weken zijn de kinders er op uitgekeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |