Zo, weer een update

! Van de katten én de honden deze keer

.
Vanmorgen ben ik begonnen op de Lange Gang. De quarantaine en de ziekenboeg bevatten samen maar 15 katten, dus ik kon lekker op de Lange Gang werken en de stagiaires konden op de ziekenboeg/quarantaine ingewerkt worden.
Het werken ging lekker, de kamers waren snel schoon en de katten doen het allemaal goed en zijn gezond. Ik heb twee foto's van twee leuke katten.
![d9Jr7fj.jpg]()
Als eerste Pinky, Pink is een flinke gecastreerde kater van 1,5 jaar (ongeveer). Hoewel niet te zien op de foto, heeft Pinky een wit sikje. Pinky is getest en hij heeft een paars bandje met als karaktertype Spion

. Pinky is een echte knuffelkat zodra hij helemaal gesetteld is.
![dF1NjUY.jpg]()
Dit is Guzzi. Een dame op leeftijd (11 jaar) en ontzettend mooi en lief. Maar ook een echte dame. Ze is erg netjes en schoon, maar ook vooral heel statig toe ze voor het raam kan zitten, keurig rechtop en haar staart om haar pootjes geklemd.
Guzzi is niet getest, of dit nog gaat gebeuren, betwijfel ik i.v.m. haar leeftijd.
Omdat er na de pauze vrij weinig te doen was, ben ik gaan helpen bij de honden. Er waren nog een aantal die uitgelaten moesten worden, waaronder de ontzettend lieve, maar puberale Pink. Een pitbull van 1,5 jaar oud en tot nu toe echt keurig opgevoed!
Ik heb een paar foto's van haar gemaakt voor zover dat ging, want wat was ze enthousiast. Haar pubergedrag uit zich voor nu vooral in erg speels gedrag (waar natuurlijk niks mis mee is), dat ondervond ik vandaag toen ze besloot dat wanneer ze netjes was gaan zitten op mijn commando, ze wel tegen mij op mocht springen en me een lik over m'n neus mocht geven.
Uiteraard was ik gesmolten

. Ik heb gepoogd een paar foto's van haar te maken:
![yxSXnCz.jpg]()
![IWuBbdm.jpg]()
Er werd gejaagd in het weiland waar we langsheen liepen.
![rcpEZAj.jpg]()
Deze foto geeft een beetje een idee van haar prachtige hoofdje.
Ook nu nog steeds heel veel molosser type honden in het asiel. Een voor een prachtige honden, waaronder een driekleur pitbull, wat een vriendelijk dier is. Naast de molossers twee Anatolen, Hendrik, die ik al eerder heb voorgesteld, en Pasha, een dame. En wat opvallend is, Hendrik en Pasha zijn qua karakter twee druppels water, ze reageren echt exact op dezelfde manier op vreemden. Erg apart. Pasha is inmiddels gereserveerd.
Ook heb ik vandaag nog een kat 'verkocht', Dakota, waar ik in de vorige update over vertelde, heeft hoop ik een goed huisje gevonden. Ze heeft zichzelf in ieder geval super laten zien, eigenlijk zoals ze altijd is, speels, aanhankelijk, eigenlijk gewoon een aandachtshoer op haar tijd

.
Dat was het wel weer voor vandaag, het klinkt niet veel, maar het was toch behoorlijk druk

. Maar wederom erg leuk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”