FOK! heeft haar weggejaagd ja?quote:Op zondag 9 september 2012 20:14 schreef Montelly het volgende:
om te volgen...
Ik vind trouwens dat FOK haar heeft weggejaagd, misschien was het een normaal meisje die wat meer om aandacht vroeg.
er was een heus heksenjacht geopend op dat arm kindquote:
Valt erg mee. Alleen mensen die de waarheid wilden weten.quote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
er was een heus heksenjacht geopend op dat arm kind
Maar wel kk grappigquote:Op zondag 9 september 2012 23:54 schreef Sjors. het volgende:
Kk triest trouwens iemand 2 jaar na doen lol
Woont de 'echte' juminelle in nijmegen btw?
heb haar nooit gezien hierquote:Op zondag 9 september 2012 23:54 schreef Sjors. het volgende:
Elst, nu in Amsterdam voor school.quote:Op zondag 9 september 2012 23:54 schreef Sjors. het volgende:
Kk triest trouwens iemand 2 jaar na doen lol
Kunnen we de conclusie voorbarig trekken dat er op Monkyy meer gebeerd werd?quote:Op maandag 10 september 2012 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Monkyy had tenminste 8 topics in 2uur
Ik heb gewoon beide gehadquote:Op maandag 10 september 2012 11:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kunnen we de conclusie voorbarig trekken dat er op Monkyy meer gebeerd werd?
Monkyyy was toch dat meisje dat fake was, maar de faker was eigenlijk ook best leuk toch?quote:Op maandag 10 september 2012 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Monkyy had tenminste 8 topics in 2uur
Ze zat ook in de pokerscene geloof ik, alleen ze gebruikte foto's van iemand anders.quote:Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Monkyyy was toch dat meisje dat fake was, maar de faker was eigenlijk ook best leuk toch?
Die met al die pokerverhalen toch?
Jaquote:Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Monkyyy was toch dat meisje dat fake was, maar de faker was eigenlijk ook best leuk toch?
Die met al die pokerverhalen toch?
Mwah niet veel verschil met je zaad verspillen aan semi onschuldige meisjes van Don en Ad.quote:Op maandag 10 september 2012 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
maar het is minder leuk wanneer je je daadwerkelijk kostbare zaad verspild hebt aan dat soort dames
Nouja daar weet je dat van dat het niet echt isquote:Op maandag 10 september 2012 11:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mwah niet veel verschil met je zaad verspillen aan semi onschuldige meisjes van Don en Ad.
Hier op de FOK!s kan je er toch ook vanuit gaanquote:Op maandag 10 september 2012 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja daar weet je dat van dat het niet echt is
Ik ben goed gelovigquote:Op maandag 10 september 2012 11:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hier op de FOK!s kan je er toch ook vanuit gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |