Ah.. dat is dus flink vervelend.. geen idee waar het aan kan liggen?quote:Op zondag 9 september 2012 13:32 schreef Nestalgie het volgende:
Trouwens komt me herkenbaar voor soms uit het niets gaat mn htc sensation xe op zwart scherm en dan moet ik een minuut of 5 wachten soms korter soms langer voor ik hem weer kan unlocken
En was die eerste hands?quote:Op zondag 9 september 2012 13:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ah.. dat is dus flink vervelend.. geen idee waar het aan kan liggen?
Heb hem via marktplaats gekocht..
Hij was toen ik hem kocht eerste hands, scherm is wel vervangen..quote:Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En was die eerste hands?
Naja ik heb het niet heel vaak.
Hoe vaak heb jij het?
Ik zou het niet weten, misschirn dat andere fokkers er raad mee wetenquote:Op zondag 9 september 2012 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij was toen ik hem kocht eerste hands, scherm is wel vervangen..
Ik had het gisternacht 1 keer, en vanochtend ging hij 8x achter elkaar trillen en bleef het scherm ook uit, en net weer....
ahh.. naja, ik heb hem net verkocht, werd gek van het toestel... hij viel in de handen van de koper ook 1 keer uit, maar het leek hem niet te boeienquote:Op donderdag 13 september 2012 05:31 schreef J.Appleseed het volgende:
Mij dunkt dat een HTC Desire S voor 70 euro ook een gevalletje 'too good to be true' is... die dingen gaan tweedehands voor zeker het dubbele.
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
ahh.. naja, ik heb hem net verkocht, werd gek van het toestel... hij viel in de handen van de koper ook 1 keer uit, maar het leek hem niet te boeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |