80 agenten gewond geraakt in een 2 uur durend gevecht, dat klinkt nogal heftigquote:Rellen bij Koerdisch festival in Duitsland
BERLIJN - Een Koerdisch cultureel festival in Mannheim is zaterdag uitgemond in geweld. Zeker tachtig agenten liepen verwondingen op. Er zijn 31 arrestaties verricht.
De beveiligers van het festival riepen de hulp in van de politie toen een woordenwisseling over een tiener die met een verboden vlag het terrein wilde betreden uit de hand liep. Agenten gebruikten pepperspray en werden door festivalgangers bekogeld met stenen, waterflessen en andere projectielen.
De gevechten duurden zo'n twee uur. Dertien voertuigen raakten beschadigd. Het festival werd door zo'n veertigduizend mensen bezocht. bron: Nu.nl
quote:Op zondag 9 september 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
Lopen ze met een foto van Saddam lol
hebben ze een landquote:Op zondag 9 september 2012 12:13 schreef o.us2.0 het volgende:
Altijd weer die Koerden, terug naar hun eigen land sturen.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:13 schreef o.us2.0 het volgende:
die garp wilde ik ook makenquote:Op zondag 9 september 2012 12:13 schreef o.us2.0 het volgende:
Zal wel van een organisatie zijn die in Duitsland een zogenaamd terroristische organisatie is.quote:
Geweld op een cultureel festival.quote:Een Koerdisch cultureel festival in Mannheim is zaterdag uitgemond in geweld.
Zouden ze er wel bij kunnen vermelden, raar.quote:Op zondag 9 september 2012 13:14 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zal wel van een organisatie zijn die in Duitsland een zogenaamd terroristische organisatie is.
Dat is een foto van zijn moeder.quote:Op zondag 9 september 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
Lopen ze met een foto van Saddam lol
ja want de PKK voert geen bomaanslagen uitquote:Op zondag 9 september 2012 13:14 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zal wel van een organisatie zijn die in Duitsland een zogenaamd terroristische organisatie is.
Geen idee. Ik denk dat er weinig Turken zich durven te vertonen op een plein waar 40.000 a 50.000 Koerden zijn, denk je wel?quote:Op zondag 9 september 2012 19:12 schreef Loverrrr het volgende:
Waarom krijg ik het vermoeden dat hier Turken mee te maken hebben gehad?
Aangezien Turken een van de meeste nationalistische volkeren zijn die ik ken zal het mij niet verbazenquote:Op zondag 9 september 2012 19:18 schreef Ludd het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat er weinig Turken zich durven te vertonen op een plein waar 40.000 a 50.000 Koerden zijn, denk je wel?
Tegen tienduizenden? Lijkt me niet.quote:Op zondag 9 september 2012 19:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Aangezien Turken een van de meeste nationalistische volkeren zijn die ik ken zal het mij niet verbazen
dat zij eventjes hun eer gaan verdedigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |