Neuh, tegen Dortmund komen ze veel beter het veld op, omdat ze daarvan WETEN dat die beter zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het angst is ouwe.
Dortwie?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, tegen Dortmund komen ze veel beter het veld op, omdat ze daarvan WETEN dat die beter zijn.
Denken dat Poulsen dat dan piktquote:Op woensdag 26 september 2012 16:27 schreef louter_genieten het volgende:
in de eerste tien minuten een paar keer vol door gaan op Eriksen, dan is dat Wunderkind ook meteen uit de rest van de wedstrijdzin in!
niet echt de gewenste situatie nee, maar als Theo J zich niet kan motiveren en opeens weg wil moesten ze toch iets..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:35 schreef louter_genieten het volgende:
De Ajax-filosofie die een uitgerangeerde Deen haalt om de selectie te versterken
Met alleen maar 19 jarige red je het wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 16:35 schreef louter_genieten het volgende:
De Ajax-filosofie die een uitgerangeerde Deen haalt om de selectie te versterken
Eredivisie live.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:58 schreef Shreyas het volgende:
Wordt de wedstrijd nog ergens uitgezonden?
Hoelaat zijn die samenvattingen dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:11 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Jammer, heb ik niet en de samenvatting kan ik ook niet zien omdat ik dan al naar bed ben.
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of er via de NOS nog wat wordt geregeld. In de programmawijzer vind ik er eigenlijk niets over.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoelaat zijn die samenvattingen dan?
NOS zendt tijdens nieuwsuur uit volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of er via de NOS nog wat wordt geregeld. In de programmawijzer vind ik er eigenlijk niets over.
Dat programma begint als ik naar bed ga. Pech gehad.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOS zendt tijdens nieuwsuur uit volgens mij.
22:00?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:21 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Dat programma begint als ik naar bed ga. Pech gehad.
Voor nieuwsuur krijg ik mijn moeder niet zo ver. Ik ben al blij als ik Ajax in de CL af mag kijken.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je toch wel nieuwsuur afkijken toch
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:30 schreef Crimyclown het volgende:
Jammer dat Utrecht er zo vroeg al uit gaat.
Serieus?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:26 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Voor nieuwsuur krijg ik mijn moeder niet zo ver. Ik ben al blij als ik Ajax in de CL af mag kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |