Ok, heb ik het verkeerd gehoord in dat gevalquote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat iemand uit de stal van Armin komt draaien.
Ik heb nog nooit van die DJ gehoord trouwens.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, heb ik het verkeerd gehoord in dat geval
Als ik die gast mag geloven wordt het een show die z'n gelijke niet kent en nooit eerder is vertoond op de Europese velden.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die DJ gehoord trouwens.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik die gast mag geloven wordt het een show die z'n gelijke niet kent en nooit eerder is vertoond op de Europese velden.
Lasers en shit!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik die gast mag geloven wordt het een show die z'n gelijke niet kent en nooit eerder is vertoond op de Europese velden.
Ik ga heel hard lachen als er na het hele show-gebeuren Ajax in de vijfde minuut de 0-1 maakt en het uitbouwt naar 0-4 ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lasers en shit!
Ach ja, ik geef er persoonlijk niets om, maar vind dit soort initiatieven verder prima.
Ik ben blij voor je jongen!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ga heel hard lachen als er na het hele show-gebeuren Ajax in de vijfde minuut de 0-1 maakt en het uitbouwt naar 0-4 ofzo.![]()
hey het is nog niet gebeurtquote:Op woensdag 26 september 2012 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je jongen!
Maar het feit dat je dan heel hard gaat lachen, daar word ik al blij van.quote:
zou jij het niet jolig vinden, zij een heel groot tyfusshow geven en dan is het na vijf minuten al afgelopenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar het feit dat je dan heel hard gaat lachen, daar word ik al blij van.
Lachende mensen zijn zo leuk!
Neuh, dit valt nog wel mee. Na het eerste fluitsignaal is iedereen die hele show alweer vergeten. De mooiste faal was nog wel het liedje van PSV in de 19e minuut tegen Twentequote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
zou jij het niet jolig vinden, zij een heel groot tyfusshow geven en dan is het na vijf minuten al afgelopen
ja maar de twee woorden psv en faal vallen wel vaker samenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh, dit valt nog wel mee. Na het eerste fluitsignaal is iedereen die hele show alweer vergeten. De mooiste faal was nog wel het liedje van PSV in de 19e minuut tegen Twente
Niet echt nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
zou jij het niet jolig vinden, zij een heel groot tyfusshow geven en dan is het na vijf minuten al afgelopen
Als wij de 0-1 maken in de vijfde minuut, gaan we niet meer volop het spelen maken (omdat Twente) en dan moet Utrecht dat doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Gelukkig duurt een wedstrijd minstens 90 minuten.
Punt is dat dit heel goed ook al de laatste wedstrijd kan zijn, kan je beter vooraf maar een feestje bouwenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het een beetje overdreven, een hele show voor een bekerwedstrijd in deze fase, maar goed.
Als ze het nou doen na winst ok.
Dat is toch altijd met bekervoetbal? Alshet nou Utrecht-Twente was geweest was dit niet gebeurd denk ikquote:Op woensdag 26 september 2012 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Punt is dat dit heel goed ook al de laatste wedstrijd kan zijn, kan je beter vooraf maar een feestje bouwen
Tja, kan niet anders dan dat beamen...quote:Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met bekervoetbal? Alshet nou Utrecht-Twente was geweest was dit niet gebeurd denk ik.
Die eenzijdige rivaliteit is een beetje... raar...
Dat gelul over eenzijdig altijd, maar wel binnen 5 minuten uitverkopen als de kaarten voor de uitwedstrijd in de verkoop gaan...quote:
Zoals bij elke uitwedstrijdquote:Op woensdag 26 september 2012 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat gelul over eenzijdig altijd, maar wel binnen 5 minuten uitverkopen als de kaarten voor de uitwedstrijd in de verkoop gaan...
Volgens je collega-supps niet hoor.quote:
Op de 1 of andere vreemde manier vinden ze bij NAC overigens dat ze ook in dat rijtje horen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens je collega-supps niet hoor.
Ken zelf ook redelijk wat Ajacieden, en daar is de rivaliteit toch weldegelijk aanwezig.
Sowieso, ADO, Feyenoord, Ajax en Utrecht, onderling altijd de meest beladen wedstrijden.
Sja, ik beleef het nooit zo. Deden de Ajaxspelers het maar, die komen altijd met onterechte onderschatting naar Utrecht, toch niet een club die aanspreekt om hard te werken elke keer..quote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens je collega-supps niet hoor.
Ken zelf ook redelijk wat Ajacieden, en daar is de rivaliteit toch weldegelijk aanwezig.
Sowieso, ADO, Feyenoord, Ajax en Utrecht, onderling altijd de meest beladen wedstrijden.
Ik denk eerder dat het angst is ouwe.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik beleef het nooit zo. Deden de Ajaxspelers het maar, die komen altijd met onterechte onderschatting naar Utrecht, toch niet een club die aanspreekt om hard te werken elke keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |