ohja hahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:56 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Tuurlijk kan Utrecht die slappe ongemotiveerde zakken oprollen joh
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef Paul het volgende:
[..]
ohja haha![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Denken dat Ajax een kansje heeftquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit wordt waarschijnlijk wel het beeld ja Paul.
Ben je inmiddels overgelopen van Feyenoord naar PSV naar FC Utrecht?quote:
Huh, hoezo?quote:Op woensdag 26 september 2012 04:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben je inmiddels overgelopen van Feyenoord naar PSV naar FC Utrecht?
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)eladen-bekerduel.htmquote:De Boer en Wouters kijken uit naar beladen bekerduel
25/09/2012 18:39
Waar FC Twente en PSV in de tweede ronde van de KNVB-beker op de amateurclubs RVVH en Achilles '29 stuiten, reist Ajax woensdagavond af naar FC Utrecht. Trainer Frank de Boer kijkt uit naar het doorgaans beladen duel.
'Het is toch iets anders dan de competitie, want bij bekerduels is het alles of niets. Het kan op een verlenging of strafschoppen uitdraaien. Dat geeft een bekerwedstrijd altijd iets extra's. Zeker als het zo'n mooi affiche als tegen FC Utrecht is. Dat zijn wedstrijden waar iedereen op zit te wachten.'
Zondag kwam Ajax op bezoek bij ADO Den Haag niet verder dan een 1-1 gelijkspel. De Boer eist drie dagen later van zijn spelers weer het uiterste in het bekertoernooi. 'Het zijn speciale wedstrijden waar je uiteindelijk als team beter van wordt. Bovendien is de beker een prijs. Niet de belangrijkste prijs, maar wel een prijs die we graag willen winnen.'
De 19-jarige Fabian Sporkslede is woensdag debutant in de wedstrijdselectie, door de blessures van collega-middenvelders Eyong Enoh en Thulani Serero. Reservedoelman Jasper Cillessen krijgt net als vorig seizoen in bekerwedstrijden de voorkeur boven Kenneth Vermeer.
Bij tegenstander FC Utrecht leeft de ontmoeting met Ajax als vanouds. 'De wedstrijd waar supporters al weken mee bezig zijn, is bij ons pas sinds zaterdag onderwerp van gesprek', zegt trainer Jan Wouters over het duel dat vorig Eredivisieseizoen nog in een 6-4 overwinning voor de Domstedelingen eindigde.
'Als FC Utrecht tegen Ajax speelt komen bijzondere krachten vrij. Dan gebeurt er iets met de spelers en met de supporters in het stadion', vervolgt Wouters op de clubwebsite. 'Dat maakt deze duels zo leuk, maar ook ongrijpbaar. Ik hoop dat we ook dit keer weer die krachten hun werk kunnen laten doen. Dit zijn tenslotte dé wedstrijden voor de spelers om mee te maken.'
Vermeer keept niet hequote:Op woensdag 26 september 2012 09:29 schreef Biogarde het volgende:
Utrecht is voor Ajax de laatste jaren een soort jeuk op de rug. Je voelt 'm, je wil krabben, maar je komt er net niet bij.
Wedstrijd daarop zeg je, nou Utrecht, ik heb de oplossing. En je laat blij je krabhoutje zien. Alleen is je keeper onzekerder dan een meisje van 18 die een medische opleiding doet en voor het eerst testikels moet onderzoeken voor een klas van 23.000 man.
En die jeuk blijft..
Ik doel dan ook op afgelopen keren paasei.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:38 schreef Biogarde het volgende:
EN ALS ZE WILLEN WINNEN BETER VAN NIET NEE
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173538quote:Ajax heeft geen bikkels en vorig seizoen zag je de irritatie in hun ogen
Woensdag, 26 september 2012 om 09:41
In de Eredivisie loopt een aantal clubs rond die het Ajax traditioneel moeilijk maakt. Behalve ADO is er ook FC Utrecht, dat de laatste twee seizoenen telkens van de Amsterdammers won in uit- en thuiswedstrijden. Woensdag treffen de beide clubs elkaar voor de beker en Anouar Kali heeft vertrouwen in een goed resultaat voor FC Utrecht.
De 21-jarige middenvelder, die zelf een verleden heeft in de hoofdstad, scoorde vorig seizoen zelf nog tegen Ajax tijdens de fameuze 6-4 overwinning. Nu komt de gehate kampioen opnieuw naar de Domstad en Kali weet zeker dat er weer iets te winnen valt. “Ajax heeft geen bikkels”, zegt hij in het Algemeen Dagblad.
“Ze hebben ook niet iemand die de lange bal kan spelen als dat nodig is. En ik heb zelf in de jeugd van Ajax gespeeld, dan had je echt geen zin in Utrecht-uit hoor. De hele wedstrijd zo'n tegenstander in je nek, dat is vervelend. Van die wedstrijden van vorig seizoen weet ik nog: je zag soms de irritatie in hun ogen”, aldus Kali.
Mag hoor, het ziet er dan naar uit dat Ajax voor de 3e keer op rij kampioen gaat worden, dat Utrecht de beker niet zal winnen en geen Europees voetbal haalt. Herhaling van zetten dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb er zin in, zal het ons lukken om voor de 5e keer op rij van ze te winnen ?
Ja wordt het zo goed gepraat in A'dam nu ?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:04 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Mag hoor, het ziet er dan naar uit dat Ajax voor de 3e keer op rij kampioen gaat worden, dat Utrecht de beker niet zal winnen en geen Europees voetbal haalt. Herhaling van zetten dus.
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja wordt het zo goed gepraat in A'dam nu ?
Dat verwacht ik zeker niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik verwacht een makkelijke overwinning voor FC Utrecht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |