Dat klopt, Brisbane komt er wat IT werkgelegenheid betreft bekaaid af. Afhankelijk van je specifieke skills en de hoeveelheid geluk die je hebt, reken op of veel vliegen naar waar het werk is, of een lager betaalde baan dan in Sydney/Melbourne, of een baan in een andere bedrijfstak.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:34 schreef Nic1 het volgende:
Werk moet iets worden in de software ontwikkeling. Heb wel gehoord dat dit nog wel eens lastig zou kunnen worden
Nee.quote:maar ik heb ook de Australische nationaliteit en hoop dat dat gaat helpen.
Ik zit hier nu een maand in Darwin en feitelijk kan ik alleen oordelen over de supermarkt: duur.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef Iwanius het volgende:
Allereerst aan een ieder daar in Aussie land een fijne kerst als die nog niet gevierd is.
Ten tweede wil ik weten of het echt waar is dat Australië zo duur geworden is als vakantieland of dat dit schromelijk is overdreven.
En wat is dan zo duur i.v.g met ons hier in Nederland?
Ook een hoop minder overlast van dronkelappen die zich niet in kunnen houden. Begrijp het wel, een biertje of een flesje champagne zou wel ideaal zijn op zo'n moment, maar ach.. Er zijn ergere dingen op de wereld. Ik zou er nu een moord voor doen op m'n meisje in Australië te zijn om naar het vuurwerk te kijken!quote:Op zondag 30 december 2012 15:23 schreef kalinhos het volgende:
Over 23 uur vuurwerk in SydneyIk heb alleen nog geen idee waar ik het ga kijken, geloof dat het mooiste uitzicht is in de Botanical Gardens maar dan moet ik ongeveer NU daar al zijn om een plekje te hebben. Het irriteert me wel dat er van de 70 view-plekken ( http://www.sydneynewyearseve.com/vantage-points/# ) er maar een kleine 10-15 zijn waar je alcohol kan drinken. For fuck sake tis toch geen islamtisch dorp, tis een westerse wereldstad
sta je dan niet bij 't Opera House? Of in 't noorden?quote:Op maandag 31 december 2012 00:07 schreef shaderon het volgende:
Zag een video van iemand die tegenover de botanic gardens stond, andere kant van het water dus. Dat zag er wel mooi uit.
Wauw dat is wel een lange rij ja. Lijkt me wel luxe als je een appartementje met uitzicht op de brug hebtquote:Op maandag 31 december 2012 01:28 schreef kalinhos het volgende:
[..]
sta je dan niet bij 't Opera House? Of in 't noorden?
[ afbeelding ]
de rij already, om 11 uur sochtends
quote:Op maandag 31 december 2012 02:10 schreef shaderon het volgende:
Heeft iemand een live stream trouwens?
Geldt dat ook voor Sydney/Melbourne? Ik dacht dat daar ook zat IT werk was.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Nic1 het volgende:
Bah![]()
Ach, ik zal het zien. Het verbaasd me wel enigszins dat er in deze bedrijfstak zo'n verschil is met Nederland, hier liggen de banen voor het oprapen.
In Sydney en Melbourne is veel meer te doen in de IT. In Perth en Brisbane zijn meer mijnbouw banen.quote:Op maandag 31 december 2012 19:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor Sydney/Melbourne? Ik dacht dat daar ook zat IT werk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |