Ja ik kon er toch niks aan doen, ze zat helemaal te lachen en te kijken.quote:Op zondag 9 september 2012 10:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Weet je trouwens dat het idee van uitgaan is dat het ontspannend hoort te werken?
Haan zit nog in de periode dat zijn ontspanning zich laat afhangen of kleine haan een ontlading heeft gehad of niet.quote:Op zondag 9 september 2012 10:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Weet je trouwens dat het idee van uitgaan is dat het ontspannend hoort te werken?
'kleine haan'quote:Op zondag 9 september 2012 10:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haan zit nog in de periode dat zijn ontspanning zich laat afhangen of kleine haan een ontlading heeft gehad of niet.
Liever niet haan, liever niet.quote:Op zondag 9 september 2012 10:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
'kleine haan'
je moest eens weten wat voor woeste haan zich er in mijn broek schuil houdt
niet echt, maar heb nu toch een blauwe kaakquote:
Dat was inderdaad het meest storende aan het relaas.quote:
Hardstyle zaalquote:Op zondag 9 september 2012 10:41 schreef Plastic_zak het volgende:
In welke zaal gebeurde dit allemaal, TS?
Ze draaide gewoon house en reggaettonquote:
Nog steeds? vorige week ook al.quote:Op zondag 9 september 2012 10:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze draaide gewoon house en reggaetton
quote:
Hoezo heet het dan hardstylezaal en niet de koeliezaalquote:Op zondag 9 september 2012 10:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze draaide gewoon house en reggaetton
Was jij er vorige week?quote:Op zondag 9 september 2012 10:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog steeds? vorige week ook al.
Wie dan? ik was er ookquote:
Ja het ging ff mis; die moest in mijn topic over ik en <random persoon> waar die nu ook staatquote:Op zondag 9 september 2012 10:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het meest storende aan het relaas.
Staat die gast daar nog steeds?quote:Op zondag 9 september 2012 10:47 schreef sinepedraap het volgende:
Maar wat zei BA, de uitsmijter, ervan? Shut up you fool?
5 jaar terug nog welquote:Op zondag 9 september 2012 10:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Staat die gast daar nog steeds?
Die dikke neger met al die kettingen?quote:Op zondag 9 september 2012 10:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Staat die gast daar nog steeds?
Big frank is niks joh.quote:Op zondag 9 september 2012 10:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die dikke neger met al die kettingen?
Die is sterk ja
quote:Op zondag 9 september 2012 10:35 schreef kikoooooo het volgende:
Jammer dat je kop niet flink kapotgeslagen is
Nee er staat bij Hollywood al jaren een uitsmijter die qua looks echt exact op BA van de A-team lijkt.quote:
Die bedoelde ik, die moet je echt niet in een steegje tegenkomenquote:Op zondag 9 september 2012 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee er staat bij Hollywood al jaren een uitsmijter die qua looks echt exact op BA van de A-team lijkt.
quote:Op zondag 9 september 2012 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee er staat bij Hollywood al jaren een uitsmijter die qua looks echt exact op BA van de A-team lijkt.
Ik regel altijd diegene met een vriendjequote:Op zondag 9 september 2012 11:11 schreef Robophatt het volgende:
Jij moet toch eens beter gaan opletten met die meisjes van je, haantje.
Viel me ook al op ja. Maar vind het toch een beetje vreemd dat die zich zo gedragen in het bijzijn van hun vriend.quote:Op zondag 9 september 2012 11:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik regel altijd diegene met een vriendje
Hollywood....quote:Op zondag 9 september 2012 11:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja. Maar vind het toch een beetje vreemd dat die zich zo gedragen in het bijzijn van hun vriend.
Dat is waar. Ben er een keer geweest toen ik een jaar of 16 was en heb me als een slet gedragen, dus het zal wel zijn wat die tent met je doet...quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 11:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja. Maar vind het toch een beetje vreemd dat die zich zo gedragen in het bijzijn van hun vriend.
quote:
Foto'squote:Op zondag 9 september 2012 11:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is waar. Ben er een keer geweest toen ik een jaar of 16 was en heb me als een slet gedragen, dus het zal wel zijn wat die tent met je doet...
Dat is zo'n 6/7 jaar geleden, daar heb ik niets meer vanquote:
Ik weet ni is tog wel btje ver ensoquote:Op zondag 9 september 2012 11:17 schreef Plastic_zak het volgende:
robo wnr gaan we samen schuren in holly dan :$
Zoiets hoort spontaan te gebeuren P_Zquote:Op zondag 9 september 2012 11:17 schreef Plastic_zak het volgende:
robo wnr gaan we samen scheuren in holly dan :$
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |