Het bizarre was dat 1 play ervoor een penalty gegeven werd nadat de klok al uitgelopen was (ook een hail mary). Pass interference en 15 yards dichterbij, waardoor het al een stuk realistischer werd om punten te scoren. En toen mochten ze dus bij 0:00 op de klok nog een keer proberen, waarna dit.. Met 2 verdedigers eromheen die elkaar in de weg lopen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:11 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Manziel speelt ook niet slecht voor een redshirt freshman. Maar de Gators OL is making people look very good.
[ afbeelding ]
Hail mary catch van Southern Utah tegen Cal!
whut, misschien geen ND vs Michigan meer, maar wel slaapverwekkende games als NC State of Dookies vs ND?quote:Although they will remain independent in football, the Fighting Irish will play five games annually against ACC schools. [..]
Notre Dame expects to continue to play USC, Stanford and Navy, but its traditional games against Big Ten opponents Michigan, Michigan State and Purdue are in jeopardy, a source told Schad. The source said that the Fighting Irish's planned series with Texas still likely will be played.
Haha.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:12 schreef Guard het volgende:
Ik heb mijn favorirte sign van de dag al gespot in Knoxville:
"Will Muschamp listens to Nickelback"
![]()
![]()
![]()
Cal ook met een lateral en throw back naar de QB, geen TD, maar toch effectief, TD and the lead for Cal early in the forthquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Auburn is struggling maar deze play leek wel een Madden NFL play!![]()
[ afbeelding ]
Cal being Cal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:41 schreef Guard het volgende:
Int buckeyes, game over.
CalHadden zo mooi daar kunnen winnen, maar echt kinderlijk eenvoudig weggeven
Je dacht ik zap maar weg omdat Bama/Hogs zo saai isquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:31 schreef Guard het volgende:
Omg dat commentaar op Eurosport2, zo'n amerikaanse Nederlander (of andersom...)
Probeert het wel goed uit te leggen, maar voor wie? Welke football noob gaat er op zaterdagavond naar Eurosport2 zitten kijken?
Vraag me overigens ook af waarom het commentaar van BTN niet gewoon overgenomen wordt.
Altijd leuk om Arkansas uit de top 25 te zien wegvallenquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Je dacht ik zap maar weg omdat Bama/Hogs zo saai is.
Ik heb bij commentaar van ES2 altijd het gevoel dat de commentator het altijd wel weet, maar van 'de directie' niet al te moeilijk commentaar mag geven. Zodat het voor de noobs inderdaad nog te volgen is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef Guard het volgende:
Dat commentaar blijft grappig overigens, alsof ze amerikaans commentaar live door google translate heen trekken
Preseason is helemaal gelul in de ruimte, maar ze hebben nu toch al een paar keer gespeeld. Dan zou je toch denken dat men inmiddels wel gezien heeft dat dit average at best is....quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:49 schreef kidkash19 het volgende:
geranked? Voor het seizoen hadden ze het erover dat dit een contender was voor de NC
Sommige schools hebben nou eenmaal een streepje voor bij de voters.quote:Op zondag 16 september 2012 00:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Preseason is helemaal gelul in de ruimte, maar ze hebben nu toch al een paar keer gespeeld. Dan zou je toch denken dat men inmiddels wel gezien heeft dat dit average at best is....
Kon je op wachten, geen depth en one-dimensional.quote:
Je vergeet de geweldige Florida State Seminoles met hun geweldige QB Blow Job Manuelquote:Op maandag 17 september 2012 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Kiffin is wel een lul ja.
Nu wachten op een loss van Oregon en een nieuwe LSU-Bama zit er weer in als BCS Championship game.
USC krijgt Oregon nogquote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef Guard het volgende:
Beetje voorbarig niet?
Ze spelen sowieso nog tegen elkaar, en tegen die tijd zijn de voters deze loss van USC allang weer vergeten en is de "Barkley for Heisman" hype alweer in full swing.
Overhyped matig team met een poor excuse for a man as coach...
Haha, schitterend.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:33 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien. Wat een krankzinnig einde!![]()
en Notre Dame.. en dan wss nog eens Oregon of Stanford in de Pac12 title game..quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:54 schreef The_Playmaker het volgende:
College football raakt weer een leuke rivalry kwijt. Zonde. Hopelijk blijven de Irish nog wel tegen de Spartans spelen.
http://bleacherreport.com(...)atchup-with-michigan
Paar SEC-schools kunnen defense spelen, voor de rest is het allemaal offense en als ze beide niet kunnen dan zit je naar de B1G te kijken.quote:
Nee 3 maandjes in US dus veel Duck matches bezoeken. In Seattle momenteel. Wedstrijd werd gespeeld op Centurylink Field. 'easy' winquote:
hebben ze die wel met naam?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:10 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wet iemand een goede site waar je College jerseys kunt kopen? Ik ben op zoek naar een jersey van Denard Robinson van Michigan. Ik heb wel deze gevonden http://www.footballfanati(...)_%E2%80%93_Navy_Blue maar die heeft alleen een nummer en geen naam achterop. Ik zoek hem met naam.
Volgens mij mag dat inderdaad niet. Zag op de NCAA site famous and current college players names forbidden of zoiets.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:45 schreef Guard het volgende:
[..]
hebben ze die wel met naam?
Op de officiele site van UM hebben ze niet eens met naam:
http://www.mden.com/shopping/product.cgi?ADJ900+2072
Nou ja, het blijven universiteiten he? tis niet dat dit winst wordt die opgepot wordt of uitgekeerd wordt aan de bestuurders (tenminste dat hoop ik toch van niet).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Eigenlijk best logisch gezien de NCAA rules. Spelers mogen niks verdienen, maar de uni's mogen wel dikke knaken verdienen over de ruggen van deze spelers met merchandising.
Op zich toch wel leuke wedstrijd bij Penn State nuquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:49 schreef Guard het volgende:
Belachelijk weinig collegefootball vandaag op ESPNA, en dan ook nog Penn StateDat heb ik dit jaar al meer dan genoeg gezien.
Gewoon van Bama winnen en dan staat een one loss LSU gewoon in de BCS Title gamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze voorspelling is al uitgekomen en de ND hype train gaat ook lekker nu ze nog undefeated zijn. Next stop Stanford
quote:Op maandag 17 september 2012 12:18 schreef PirE het volgende:
Je vergeet de geweldige Florida State Seminoles met hun geweldige QB Blow Job Manuel![]()
. Al zal good-old FSU vast wel van een crappy ACC-team verliezen. En we hebben ook nog de Notre Dame hype train, die staat ook klaar voor vertrek.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Want SC heeft zo'n geweldig track-record in road games na een big winquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:40 schreef Saviola het volgende:
LSU verliest volgende week gewoon van SC
ND zit bij NBC dus die rechten hebben ze waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:11 schreef Saviola het volgende:
Leuke spannende Cotton Bowlnot
Beetje jammer dat ESPN America nu met Alabama weer een walkover gaat uitzenden ipv een Stanford-ND
Ik had liever een ND 17-13 of Stanford 13-10 win gehad, nu kan mijn bet (Stanford +7 punten) nog alle kanten opquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:46 schreef Saviola het volgende:
Mooi spannend einde daar
WV ondertussen al 49-7 achter![]()
Ja, maar die overijverige zebra's hadden die boel al doodgefloten zodat ND mooi undefeated blijftquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:12 schreef Saviola het volgende:
Nouuu.. hij stretcht de bal op de goal line, en aangezien hij bovenop andere spelers ligt, lijkt me dat gewoon een TD?
Die spelen op 24 november al tegen elkaarquote:
LSU - Notre Damequote:Op zondag 14 oktober 2012 06:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat ben je negatief PirE!
Noem dan een finale die je wel wil?
Ik weet niet of Bama zo goed is als iedereen zegt, ja ze zijn goed maar hun schedule is erg makkelijk. Heel eerlijk zie ik Florida ook zeker een kans maken maar dan zullen die eerst langs USCe moeten komen en dan van FSU winnen waarna Bama wacht op zequote:Op zondag 14 oktober 2012 02:41 schreef PirE het volgende:
Zucht...
Dat wordt gewoon weer een horror BCS-title game. 2 jaar terug Failburn/Fucks, vorig jaar Alabama met een hun 2e kans en dan in januari Alabama tegen de gimmick boys uit Oregon. Eens kijken of ik tzt die vrije dagen kan cancellen
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Vols vallen ook dit jaar weer tegen en Miss State is 6-0 tegen cupcakes (Tennessee als moeilijkste tegenstander) dus ik weet niet waar ik die moet raten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Bama krijgt nu een lastiger schedule ja, Tennessee, Miss State en LSU uit mijn hoofd. Florida krijgt ook nog Georgia.
Ohio State is niet bowl eligible omdat ze wat regeltjes hebben overtreden. Ze mogen dus niet voor de BCS title spelen en daarom staan ze niet in de BCS rankings.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:02 schreef Saviola het volgende:
Ik snap die BCS rankings toch niet helemaal. Waarom staat Ohio State niet ranked, die zijn 7-0 (nu 8-0) met oa winst op MST en Nebraska en zijn volgens mij top 10 in de andere polls. Maar verschillende 4-2 teams zoals Iowa State zijn wel BCS ranked..
Optimus Klein.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:55 schreef Saviola het volgende:
West Virginia ook weer keihard de broek gekregen
Met een beetje mazzel haalt Kansas State Oregon inquote:
Volgende week is wat dat betreft belangrijk voor K-State. Winnen ze zelf van Texas Tech en Oklahoma wint van Notre Dame dan schieten de Wildcats omhoog in de computer rankings.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel haalt Kansas State Oregon in![]()
. Verschil bij de Human voters was niet zo groot en Oregon faalt keihard in de computers omdat ze enkel tegen cupcakes spelen.
Amerika kan weer rustig verder slapen nu deze 4 geharde criminelen van de straat zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:38 schreef zjroentje het volgende:
Lol, Honey Badger gearresteerd vanwege drugsbezit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Handig ook om op 3th en 7 oud of bounds te lopen en dan ook nog eens een time out te nemenquote:
En nu maar hopen dat de voters Kansas State op 2 zetten en niet Oregon. USC staat ook achter dus dat is weer een pluspuntje voor Kansas Statequote:
Als ND wint komen ze op 2, denk ik..quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef PirE het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de voters Kansas State op 2 zetten en niet Oregon. USC staat ook achter dus dat is weer een pluspuntje voor Kansas State.
Je kan ook USC-Oregon gaan kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:04 schreef Saviola het volgende:
Je vergeet of the century
Nuja, fans van punts, fieldgoals, incomplete passes en 1yd rushes komen vanavond iig weer goed aan hun trekken.
haterquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan ook USC-Oregon gaan kijken, dan zie je alleen maar completed passes, lange rushes en fake punts & field goals. En Oregon lined natuurlijk ook heel verrassend op voor een 2-point conversion maar uiteindelijk gaan ze gewoon voor de extra point, wat een sensatie is dat toch elke keer
![]()
.
Tevens is het maar weer de vraag wat voor debiele combo ze nu weer aanhebben en wat voor plaatjes staan er op de borden![]()
.
Tijd genoeg nog.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:49 schreef zjroentje het volgende:
INT van Golston in de endzone. ND gaat verliezen.
ND wint dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:49 schreef zjroentje het volgende:
INT van Golston in de endzone. ND gaat verliezen.
Wordt gewoon 23-20 voor ND.quote:
Wat een drama zeg. Sowieso lijkt die offense nergens op vanaf het vierde kwart.quote:
Beter post je straks even in het 3e kwart van LSU/Bama dat Bama gaat winnenquote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een drama zeg. Sowieso lijkt die offense nergens op vanaf het vierde kwart.
Haha. Ik ga niet kijken vannacht. Kijk later de rerun. Maar Bama gaat wel winnen hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Beter post je straks even in het 3e kwart van LSU/Bama dat Bama gaat winnen
Dat werkt alleen als je het tijdens de wedstrijd doetquote:Op zondag 4 november 2012 00:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha. Ik ga niet kijken vannacht. Kijk later de rerun. Maar Bama gaat wel winnen hoor.
College football is vrij voorspelbaar op deze momenten.quote:
Uiteraard 6-0quote:Op zondag 4 november 2012 00:38 schreef PirE het volgende:
Jongens wat er ook gebeurd, we gaan gewoon door totdat ND wint.
jou schuldquote:
Die luckboxen even naar 9-0 ipv 7-2.quote:
10-21.quote:Op zondag 4 november 2012 00:53 schreef Saviola het volgende:
USC Ducks is 3-21 aldaarvoor ga ik niet opblijven
Ik snapte het ook niet.quote:Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef Guard het volgende:
Over voorspelbaar gesproken: Hele tweede helft kan de Bama offense niets, tot de laatste drive....
Waarom ineens een andere defense?
Ik heb de hele wedstrijd het gevoel dat Bama wel zou gaan winnen, en helaas bleek dat ook nog zo te zijn...
Dat dus, het enige wat Kansas State kan helpen is 2 wins van Texas de komende weken zodat die ook wat hoger komen in de polls. TCU heeft duidelijk een minder jaar en post RG3 Baylor is just offense.quote:Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef Saviola het volgende:
K-State krijgt ook nog TCU, Baylor en Texas. Als die undefeated blijven zou ik het toch jammer vinden dat iedereen Oregon automatisch beter vindt. Vind K-State een sterker allround team.
Een overwinning op WVU begint de laatste drie weken ook snel glans te verliezen. Denk dat ze nog wel verliezen van OKLA en dan is het ineens een 4 loss team.quote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Lage cpu-ranking van FSU komt doordat WVU niet wou spelen, anders hadden ze best een fatsoenlijk schedule gehad met WVU & Florida.
Een win op WVU telt altijd nog zwaarder dan een win tegen Tennessee Tech of Arkansas State.quote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Een overwinning op WVU begint de laatste drie weken ook snel glans te verliezen. Denk dat ze nog wel verliezen van OKLA en dan is het ineens een 4 loss team.
Dat dan weer wel, iig meer als Savannah Stquote:Op maandag 5 november 2012 14:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Een win op WVU telt altijd nog zwaarder dan een win tegen Tennessee Tech of Arkansas State.
2005quote:Op zondag 11 november 2012 01:16 schreef Saviola het volgende:
Hoelang is het geleden dat er geen SEC team in de championship game stond?
quote:
Aan de andere kant is het jammer dat je nu niet weet of een Oregon/Kansas State van een SEC team kan winnen.quote:Op zondag 11 november 2012 01:20 schreef Saviola het volgende:
Nice, nu hopen dat Oregon en KS het niet verprutsen (of desnoods ND)
Sanchez is nooit een consensus #1 draftpick geweest. Sanchez was ook gewoon een reach van de Jets.quote:Op zondag 18 november 2012 00:35 schreef Saviola het volgende:
UCLA gaat winnen dus. Die Barkley gaat echt meer en meer op Mark Sanchez lijken. Van top Heisman en #1 draftpick kandidaat, helemaal weggevallen
Ja I know, bedoel dat ie qua spel meer op Sanchez gaat lijkenquote:Op zondag 18 november 2012 01:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Sanchez is nooit een consensus #1 draftpick geweest. Sanchez was ook gewoon een reach van de Jets.
Ergens wel kut dat ze allebei verliezen, nu staat Bama weer met een voet in de title gamequote:
Komt omdat Bama gewoon verschrikkelijk saai Football speelt (voor de neutral toeschouwer). Het is effectief maar ik vind het persoonlijk ook niet echt leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 18 november 2012 13:40 schreef zjroentje het volgende:
Haters.
Iedereen buiten SEC country blij met een national championship game zonder SEC team, verliezen no1 en no2. Prachtig.
Oh ja maar dat maakt niet zo heel veel uit omdat Auburn echt niet gaat winnen van Bama. Ja. misschien als er toevallig een tornado langskomt die de hele bank van Bama meeneemt maar dan zal het nog lastig worden voor de failburn tigersquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:06 schreef zjroentje het volgende:
A&M moet winnen toch? Zal niet zo moeilijk worden tegen Mizzou.
Auburn was toch niet zo gek lang geleden niet zo slecht? Dit is dramatisch.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:17 schreef PirE het volgende:
Alabama - Auburn 42-0 en we moeten nog een helft![]()
Vorig jaar hadden ze ook al een matig team en dat team van Newton/Fairley was ook geen topteam.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Auburn was toch niet zo gek lang geleden niet zo slecht? Dit is dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |